Teeninduskultuurist klient vs kaupmees


reimps

Re: Teeninduskultuurist klient vs kaupmees

Lugemata postitus Postitas reimps »

nilsleven kirjutas:

Samas töökoja soovitaksin küll ära koristada. Pole esiteks üldse nii keeruline ning teiseks paneb aluse paljudele headele asjadele. Rivistab töömehed rohkem üles kogu suhtumise mõttes ning kujundab ka kliendis teatud respecti, mis avaldab soodsat mõju ka sel hetkel, kui on vaja arvet maksma hakata. Käisin seal küll paar aastat tagasi, nii et väga võimalik, et täna on täiesti teine pilt.

Suht rumal esteedijutt. Töökoda on töötamiseks. Arvestades, mis mahus Neeme ja Co suudab pille korda teha, siis see, et "ronte" on kõik kohad täis ja "läbu" on tööajal, siis ma ei tea - mine tööle ja tee paremini, kui nii väga häirib, et mehaanikud valgetes tunkedes pole. Aga arvestades, et sa eelistaksid niikuinii UMi kiliendihalduri ja espressomasina pärast, mitte StreetMoto kiiret, efektiivset ja soodsat tööd, siis ma ei imesta kah.
(Mhmh, see oli solvanguna mõeldud, ma ei salli esteete, kes vinguvad asjade välimuse, mitte sisu üle.)

Mina käin niikuinii Neeme juures, kui mingi kala on või tahan mingit kulujuppi. Pole kunagi ebaviisakust, läbu ega misiganes pseudoprobleemi sa kirjeldasid, seal märganud ega kohanud.
Muidugi, tõele au andes on eriti Aprilia-spetsiifiliste kalade puhuks konkureeriv Bikepoint mul kiirvalimise all, sest seal on üks teatud Mihkel :)

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Kaupmehed, kaubandus & ühisostud”