Teeninduskultuurist klient vs kaupmees
Re: Teeninduskultuurist klient vs kaupmees
tfr kirjutas:Samas, tasakaalustatuse mõttes tuleb tunnistada, et paar sõpra, kellel on üle keskmise kallid neljarattalised BMW-d, on küll korduvalt kiitnud. Võib-olla on selles vahe.
Mhmh. Mulle tehti ettepanek, et viiksin auto neile hooldusesse just enne üht pikemat reisi, millest hoolduse onuga juhuslikult juttu tuli, ning kui naasesin, olid nad samal päeval viinud auto lennuka parklasse ja jätnud võtmed infosse Google Mapsist olid kaardi välja printinud ja vildikaga ringi tõmmanud sinna, kuhu mu auto jätsid.
Kui palju Eestis uusi tsikleid aastas müüakse? Kas Eestis pole juba ruumi sellistele suurtele korralikele poodidele nagu mujal maailmas, kus on põhimõtteliselt kõik tsiklimargid sees, hooldused, remondid, espressomasinad jne? Hetkel on kogu see värk ikka päris punk - autoesindustes (nagu see sama UM), on see selline nurgatagune teisejärguline kohmerdamine, tsikliesindused on aga sageli sellised veits õlised.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.