Teeninduskultuurist klient vs kaupmees
Re: Teeninduskultuurist klient vs kaupmees
Macintosh kirjutas:Eks neid kogemusi tule kõigil erinevaid, mida "kioskim" äri on seda rohkem käivad asjad omaniku tujude järgi ja sõltub sellest, kas oled juba tuntud-nähtud nägu või mitte. Nendes organisatsioonides, mis püüavad "ärid" olla on klienditeenindus esikohal ja teenindustase enam-vähem ühtlane (koos kliendihalduri, espressomasina ja kõige sinna juurde kuuluvaga). Enamus eesti kaupmeestest/teenindajataest on, olid [ja jäävad] "kiosköörideks" (see pole solvang). Kioskil olekul on plusse ka - teinekord tehakse pisut rohkem (ntx kui tead Dr. Neemet ja tema makaronisuppi) ja vahel tehakse lambist tuttava näo ja hea tuju ajel soodustusi ning tuntakse oma kundet nägupidi.
Mhmh, täpselt seda tahtsingi öelda. Et katki pole seal midagi ja see ei pahandanud mind kuidagi Selge, et mehhaanik ei saa olla mingi ulme klienditeeninduse-kunn. Omad joped, kes seal kohal käivad, hoiavad kindlasti raha kokku ja saavad törtsu muhedat juttu ka ajada.
Samas töökoja soovitaksin küll ära koristada. Pole esiteks üldse nii keeruline ning teiseks paneb aluse paljudele headele asjadele. Rivistab töömehed rohkem üles kogu suhtumise mõttes ning kujundab ka kliendis teatud respecti, mis avaldab soodsat mõju ka sel hetkel, kui on vaja arvet maksma hakata. Käisin seal küll paar aastat tagasi, nii et väga võimalik, et täna on täiesti teine pilt.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.