Yamaha XS650 Special '79 kohvik
Re: Yamaha XS650 Special '79 kohvik
Nii kuuepoolesel kui seitsmepoolesel (TX750) on käivitusmehhanism ja vänt samad. Käivitusvända võll peab saama vedru toimel täielikult lähteasendisse tagasi liikuda, muidu jääb käivitusvända võllil olev käivitushammasratas mootori töötamisel kaasa jooksma. Üks lahendus oleks ringitehtud käivitusvänta nuutidel niipalju ringi tõsta, et ta ära mahuks, aga käivitusmehhanismil on alguses küllaltki suur tühikäik, mistõttu kaldun arvama, et pärast ei jää käimalöömiseks enam piisavalt töökäiku alles.
Lisaks peaksid mõtlema käivitusvända käigu piiramisele alumises lõppasendis. Näiteks seitsmepoolesel on piirajaks jalaraud, mis ei lase käivitusvänta käimalöömisel nii kaugele alla/ette, et vända nuuditud kinnitusdetail (kick crank boss) EI puutuks vastu sidurikaant.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.