Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Kasutaja avatar

Janar.R1
Postitusi: 485
Liitunud: 10 Juun 2012, 20:37
Tsikkel: Yamaha R1 TURBO
Asukoht: SOOME, HELSINKI

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Janar.R1 »

Deiv kirjutas:

:D Pull lugeda neid turbomuljeid . Ja ikka ma imestan,miks neid turbokaid siinmail pole :wink: Seda ei saa rahasse panna,nii kui sa turborattaga sõidad on kogu see vaev ja raha asja ette läind :P

Krt.,kus ikka Soomes kannatab kihutada ma vaatan :roll:
Oot,mis nagu 280 peal läheb rattasse aga esimeste käikudega ei lähe või ??? Ei saa täpselt aru :roll:
Mis sul segu näitab sellel hetkel,kui suurel kiirusel maha lased gaasi ja siis uuesti peale keerad :?: Kas kütuserõhuregulatoril on ka rõhu sisend (vaakumvolik) küljes ???

Läheb läheb iga käiguga tagaratta peale, aga keerata saab rohkem kui on 5-6 käik, siis näen boost ka üle 0,5 bari. Rõhuregulaatoril on vaakum küljes ja kõik toimib. Seda tundlikust seletati mulle nii et boostil on kõige magusam koht ja siis pidigi nii reageerima, seda pidavat saama ka leevendada, kui lisada mingi gaasiasendi anduri lisa vidin.... mis täpselt ma ei süvenenud. Küttesegu ma ei näe!
Arvan et see on lihtsalt harjutamise asi.
Praegu käib ratta võim minust üle, aga üritan harjutada just kiirenduse momenti, et tabada see max kiirendus, nii et esiratas maas püsiks. Selle sama r1 ga sõitsin üle eelmisel aastal veerand miili ajaks 10,020 sek.( eelmisel aastal gsx-r 1000 ga 10,400 )
seda siis täiesti tavalise R1 ga :) Sellel aastal tahaks näha kui palju see aeg turbotatuna tuleb.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”