Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
-
- Postitusi: 485
- Liitunud: 10 Juun 2012, 20:37
- Tsikkel: Yamaha R1 TURBO
- Asukoht: SOOME, HELSINKI
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Deiv kirjutas:
Pull lugeda neid turbomuljeid . Ja ikka ma imestan,miks neid turbokaid siinmail pole
Seda ei saa rahasse panna,nii kui sa turborattaga sõidad on kogu see vaev ja raha asja ette läind
Krt.,kus ikka Soomes kannatab kihutada ma vaatan
![]()
Oot,mis nagu 280 peal läheb rattasse aga esimeste käikudega ei lähe või ??? Ei saa täpselt aru![]()
Mis sul segu näitab sellel hetkel,kui suurel kiirusel maha lased gaasi ja siis uuesti peale keeradKas kütuserõhuregulatoril on ka rõhu sisend (vaakumvolik) küljes ???
Läheb läheb iga käiguga tagaratta peale, aga keerata saab rohkem kui on 5-6 käik, siis näen boost ka üle 0,5 bari. Rõhuregulaatoril on vaakum küljes ja kõik toimib. Seda tundlikust seletati mulle nii et boostil on kõige magusam koht ja siis pidigi nii reageerima, seda pidavat saama ka leevendada, kui lisada mingi gaasiasendi anduri lisa vidin.... mis täpselt ma ei süvenenud. Küttesegu ma ei näe!
Arvan et see on lihtsalt harjutamise asi.
Praegu käib ratta võim minust üle, aga üritan harjutada just kiirenduse momenti, et tabada see max kiirendus, nii et esiratas maas püsiks. Selle sama r1 ga sõitsin üle eelmisel aastal veerand miili ajaks 10,020 sek.( eelmisel aastal gsx-r 1000 ga 10,400 )
seda siis täiesti tavalise R1 ga Sellel aastal tahaks näha kui palju see aeg turbotatuna tuleb.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.