Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 485
- Liitunud: 10 Juun 2012, 20:37
- Tsikkel: Yamaha R1 TURBO
- Asukoht: SOOME, HELSINKI
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Rieju kirjutas:
Tänud !
Siin all pool pilt..midagi Janarile ilastamiseks
Helsinkis ehitab, üks soomlane 07 aasta R1st 400hp turbokat(jah, bemmi plastikud pani ka külge)
Mootoris vahetatud kõik peale väntvõlli
![]()
Rääkis sama, et mitte midagi pole riiulilt saada,kõik tuleb kusagilt kokku nuputada, vahel mõistus väga otsas. Rääkis, et tal tuttaval R1 300hp, äkki rääkis sinust ?![]()
Krt Ausalt ei tea küll kedagi, kes sellist ratast ehitaks, muidugi ma pole ammu suhtlend ka kellegiga.... talv ju Näib et osad vidinad jäävad plastikust välja, mul on kõik peidus!
-
- Postitusi: 485
- Liitunud: 10 Juun 2012, 20:37
- Tsikkel: Yamaha R1 TURBO
- Asukoht: SOOME, HELSINKI
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Rieju kirjutas:Nonii, nüüd siis tuleb selline pusle tsikli külge aretada..
Kas see on bensiinipump, või vesietanooli pump?
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Vesimetanoli pritse pump, bensupump on juba kinni pilli küljes
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 485
- Liitunud: 10 Juun 2012, 20:37
- Tsikkel: Yamaha R1 TURBO
- Asukoht: SOOME, HELSINKI
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Rieju kirjutas:Vesimetanoli pritse pump, bensupump on juba kinni pilli küljes
Huvitav olex näha kuhu see kõik ära mahub
-
- Postitusi: 998
- Liitunud: 03 Mär 2008, 21:48
- Tsikkel: SUZUKI M1800R&HondaVTX1800
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 25 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Selline koht nagu http://www.holeshot-racing.co.uk/ see pakub paljudele ratastele valmis kombosid!
Olen ise ka siit tsekkinud sest plaan ikkagi mingi aeg enda ratas ka ära turbotada ja liikuda edasi dragis Pro klassi! Saaks Deivile konkurentsi pakkuda
mida turbotajad arvavad sellistest kitidest
-
- Postitusi: 485
- Liitunud: 10 Juun 2012, 20:37
- Tsikkel: Yamaha R1 TURBO
- Asukoht: SOOME, HELSINKI
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
stev666 kirjutas:Selline koht nagu http://www.holeshot-racing.co.uk/ see pakub paljudele ratastele valmis kombosid!
Olen ise ka siit tsekkinud sest plaan ikkagi mingi aeg enda ratas ka ära turbotada ja liikuda edasi dragis Pro klassi! Saaks Deivile konkurentsi pakkudamida turbotajad arvavad sellistest kitidest
Näitajate järgi tundub kuidagi mannetu, kui ma võrdlen seda enda ratta tulemusega (mul on 226 hj ja 147 nm väänet, rõhk 0,74 bar) Aga ei tea ja ega ennem teada ka ei saa, kui ära tellid
Ta nagu ei ütle ka mis bensiini pump, mis surveregulaator jne. ..... Ma ei julgeks seda ennem tellida, kui saadab nimekirja mis firmade vidinad kaasa tulevad, millest kollektorid tehtud on (metalli mark) jne.
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Vaatasin ka neid nimekirjasi ja asju
Mingit infot nagu pole peale hindade
Suht selline proovime lolli püüda värk ja tulemust nii ka ennustada ei oska
Ilmselt kui päringu saadad siis tuleb miski suht mõttetu vastus samas saan neist ka aru miks peaks tellima neilt komplekti kui on eelnevalt kogu nimekiri asjadest olemas
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Asjad värvimisest käes! Piltidelt pole hästi aru saada, kui ilus see värv on. Apple candy red with metal flakes, värvijaks Kickass tuning, müts maha tema ees, mina väga rahul.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 849
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 135 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
kus see krdi 'laik' nupp on Endal ka paar jubinat hetkel seal, järelikult ei pea tulemuse pärast muretsema. Vaata et siis ära ei kriibi kokku lapates
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
-
- Postitusi: 367
- Liitunud: 15 Mai 2006, 22:12
- Tsikkel: HayabusaTurbo 350 HP/300 TQ
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
No Holeshoti asjade kvaliteedis pole küll põhjust kahelda . Võite julgelt sealt stuffi tellida
-
- Postitusi: 107
- Liitunud: 29 Jaan 2010, 14:02
- Tsikkel: Cbr1krr Repsol
- Asukoht: Tartumaa,Soome
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Ja teine koht peaks olema veel bigccracing.com kus tundub kvaliteetne ja kui ma ei eksi siis kunagi seal müüdav kawasaki on nüüd Nilsi ratas?Ja kuradima kiire oli!
-
- Postitusi: 485
- Liitunud: 10 Juun 2012, 20:37
- Tsikkel: Yamaha R1 TURBO
- Asukoht: SOOME, HELSINKI
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Rieju kirjutas:Asjad värvimisest käes! Piltidelt pole hästi aru saada, kui ilus see värv on. Apple candy red with metal flakes, värvijaks Kickass tuning, müts maha tema ees, mina väga rahul.
Värv on väga ilus. LIKE!
-
- Postitusi: 3
- Liitunud: 08 Mär 2015, 20:06
- Tsikkel: Kawasaki Z750 2007 a.
- Asukoht: Vantaa , Soome
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Tulemus tõesti väga (Y), palju küsiti? Kui saladus pole
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Natuke progressi ka täna, tagaosa otsustasin tõsta 15mm,selleks sai tehtud roostevabast kondid. Rst-st sai tehtud ka mootori küljekaante "crash pad-id" ja siis sain ka kätte Dynojeti PC3+multifunction hubi.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 485
- Liitunud: 10 Juun 2012, 20:37
- Tsikkel: Yamaha R1 TURBO
- Asukoht: SOOME, HELSINKI
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
RasmusL kirjutas:Natuke progressi ka täna, tagaosa otsustasin tõsta 15mm,selleks sai tehtud roostevabast kondid. Rst-st sai tehtud ka mootori küljekaante "crash pad-id" ja siis sain ka kätte Dynojeti PC3+multifunction hubi.
Hakkab juba looma.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Räigelt siiber juba..tahaks sõita
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 485
- Liitunud: 10 Juun 2012, 20:37
- Tsikkel: Yamaha R1 TURBO
- Asukoht: SOOME, HELSINKI
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Rieju-Käisin täna siis enda turbokat ka testimas, sooja oli väljas +10 ja pidamine hea. Panin varustuse selga ja kiirteele. Sain nüüd siis normaalselt peale keerata ja muljed on tõesti vapustavad.
Tõmme on vabalthingavaga võrreldes sujuvam ja ratas pole enam nii närviline nagu vanasti, jõudu on räigelt ja seda on enim tunda just 4+ käikudega kui lased 6 käiguga 200+ siis ca 280 pealt hakkab sujuvalt tagaratta peale minema, see on umbes sarnane tunne kui stok R1- ga 2 käik 170 pealt 200 ni. Kohalt kiirendades on tunda et esiots püsib paremini maas (võrreldes tõmmet) kui varem. See võib olla tingitud lisa raskusest, mis nüüd ees on (kollektor, turbo ja muud vidinad) Ainuke asi, mis arvatavasti tahab harjumist on see, kui lased ühtlasel kiirusel 250, siis gaas on väga tundlik ja reageerib nagu üle, kui gaasi korra maha lased ja uuesti peale keerad siis nagu kargab edasi ja kui kohe peale keerad siis see tõmme jätkub ja läheb ühtlaselt kõvemaks ja ei ole nagu selline üle reageerimine et peale tõmblust edasi enam ei läheks. Kas teistel TURBOKATEL on samad iseloomujooned?
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Ma lasin kasutajanime ära vahetada oma nime vastu Aga-ma veel ei oska sõna võtta sellekohapealt, kuna pole ühegi turbokaga sõitnud. Minu oma ei lähe tagarattesse isegi esimese käiguga ega siduriga mitte,kuna taga on 18" velg ja ees 17" ning esiots madalamal..lööb lihtsalt ratta ringi isegivabalthingavalt, aga turboga hakkab loomulikult palju kergemini ja iga käiguga tõmbama, ma teengi sellest niiöelda tänava drifteri
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 485
- Liitunud: 10 Juun 2012, 20:37
- Tsikkel: Yamaha R1 TURBO
- Asukoht: SOOME, HELSINKI
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
RasmusL kirjutas:Ma lasin kasutajanime ära vahetada oma nime vastu
Aga-ma veel ei oska sõna võtta sellekohapealt, kuna pole ühegi turbokaga sõitnud. Minu oma ei lähe tagarattesse isegi esimese käiguga ega siduriga mitte,kuna taga on 18" velg ja ees 17" ning esiots madalamal..lööb lihtsalt ratta ringi isegivabalthingavalt, aga turboga hakkab loomulikult palju kergemini ja iga käiguga tõmbama, ma teengi sellest niiöelda tänava drifteri
![]()
Äge, ma tulen siis filmima
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Suvel lähme Kouvolasse Mad Kuusaa poistele külla Janar
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 367
- Liitunud: 15 Mai 2006, 22:12
- Tsikkel: HayabusaTurbo 350 HP/300 TQ
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Pull lugeda neid turbomuljeid . Ja ikka ma imestan,miks neid turbokaid siinmail pole
Seda ei saa rahasse panna,nii kui sa turborattaga sõidad on kogu see vaev ja raha asja ette läind
Krt.,kus ikka Soomes kannatab kihutada ma vaatan
Oot,mis nagu 280 peal läheb rattasse aga esimeste käikudega ei lähe või ??? Ei saa täpselt aru
Mis sul segu näitab sellel hetkel,kui suurel kiirusel maha lased gaasi ja siis uuesti peale keerad Kas kütuserõhuregulatoril on ka rõhu sisend (vaakumvolik) küljes ???
-
- Postitusi: 485
- Liitunud: 10 Juun 2012, 20:37
- Tsikkel: Yamaha R1 TURBO
- Asukoht: SOOME, HELSINKI
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
RasmusL kirjutas:Suvel lähme Kouvolasse Mad Kuusaa poistele külla Janar
Muidugi lähme
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Täna sain pillile eluvaimu sisse mõnuuuuus turbovilin
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 485
- Liitunud: 10 Juun 2012, 20:37
- Tsikkel: Yamaha R1 TURBO
- Asukoht: SOOME, HELSINKI
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
RasmusL kirjutas:Täna sain pillile eluvaimu sisse
mõnuuuuus turbovilin
aiii raisk
Kas suitses?
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
t*** ma pidin vingumürgitusse keha panema, segu oli nii rikas nigu diiselrong oleks olnud..aga sain regulaatorit näppides asja paika ja nüüd tühikäik hea ja kãivitub ka hãsti turbo tundub et ei suitse
tegin video ka aga siia ei oska uploadida
Sain omale boksi ka motoexoticale, tulge siis uurima ja juttu ajama
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8847
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 139 korda
- Tänatud: 359 korda
- Kontakt:
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Pane youtube üles ja anna mulle link? Võin ka mingi ftp ligipääsu teha sulle ja panen ise üles.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Ma pean vist siis Youtube-sse konto tegema jah ? Mul pole seal.. Võiksid ise panna küll jah
Everybody got a plan until they get punched in the face.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.