Õhufiltritest


Tort
Postitusi: 2040
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 177 korda

Re: Õhufiltritest

Lugemata postitus Postitas Tort »

poison kirjutas:

kui sa lihtsalt paned originaali asemel koonuse, siis segud muutuvad drastiliselt ja nutad, et tsikkel ei tööta...vabalthingav filter nõuab düüside seadmist karpades, väljalaske pead ka vabamaks tegema, sellega jällegi kaasnevad akustika-probleemid...

Segude kohta - minul käib ühepütane ka shvammist koonuse ja väga vaba väljalaskega samade düüsidega üsna normaalselt. Teiseks, väljalaset ei pea ju näppima. Antud juhul ei ole ju küsimus lisavõimsuse otsimises, vaid filtri mõõtmetes. Tõenäoline siiski on, et kui mõlemad modifikatsioonid ära teha või teinekord ka üks neist, siis peaks düüsid ka ümber viskama.

kurikristjan kirjutas:

Originaalfilter puhastab normaalselt. k&n, igasugu racing filtrid ja hiina koonused mitte nii hästi. K&n jutt, et nende paneelfiltriga segusid muutma ei pea, on suht ebatõene ja samuti oleks ühe hooldusega 50000 läbi sõita vägagi totter.

Hiina metallkoonust ei maksa nüüd shvammist filtriga võrrelda. Ka krossikad sõidavad ju õlitatud shvammiga ja seda liivas. Hooldusega on nii, et hooldama peab tihedamini, aga hooldusega ei pea uut ostma vaid pestakse vana.

Teemaalgatajale - milleks neid hiina metallfiltreid õlitada, sellest mina aru ei saa. Oma rattale ei julgeks elusees panna neid karpa otsa. Shvammiga aga sõidan isegi, pakkujaid on ka mitmeid - KN, Pipercross, Green, JR (millest ma midagi ei tea küll aga Streetmotos oli mingi aeg müügil). Eks vali ise, millise eBayst kõige odavamalt saad.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”