Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Kasutaja avatar

Black
Postitusi: 1135
Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 68 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Black »

sinilind123 kirjutas:

Panen veel OT siia. Kustutage ära, kui ei sobi. Mul ka kuri plaan nüüd kunagi oma bandiidi föönitamine võibolla isegi ette võtta. (äkki järgmine talv) Mul kõigepealt üks vabalthingav auto tarvis ülerõhu all liikuma panna veel. :mrgreen:

Küsimus järgmine: Kuna see bandit mul siiski ainus ratas ja igapäeva sõitudeks mõeldud, kas turborattal säilib enamvähem arusaadav kütusekulu, sõidumugavus ja vastupidavus? Ei mõtle, et kas kannatab kesklinnas kõvatamas käia igapäevaselt vaid just, et kui tuleb idee nüüd teha 10k km tripp, siis kas turborattaga on selline asi ka mõeldav veel?

Madalsurveturbo ongi tegelikult hoopis tavalisel sõidul kasuteguri parandamiseks. Tüüpiline VAG 110kW 1.8T, Volvo ja Saab kah. Lisanduv jõud on seal pigem kerge kõrvalnäht. Saabil on eriti selgelt LPT/HPT eristatud.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”