Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

sinilind123
Postitusi: 1041
Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 20 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas sinilind123 »

Panen ka sutsu off topikut. Keegi siin eestimail turbo-karburaator versiooni rattaid ka vorpinud on? Kas on keerulisem/lihtsam? Kallim/odavam? :bsmile:

Honda Dio 50ccm 1990a - Honda Mtx125R 1989a - Honda XL 600V Transalp 1987a - Suzuki GSF 1200 Bandit 1996a - Honda XRV 750 Africa Twin 1990a - Kawasaki zxr 750 1990a

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8796
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 134 korda
Tänatud: 334 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Piipz »

Kui sulle nimi Klaus ütleb midagi, siis minuarust oli tal kunagi vana turbogixxer. Vähe sellest, ta sõitis ühe käega ja kui vaja, ka tagarattal.
Mida ta praegu teeb, ei tea, viimati nägin teda mõned aastad tagasi ühel motoüritusel.

Kasutaja avatar

cossie
Postitusi: 810
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 70 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas cossie »

Ühes vanas motomaanias oli pikem jutt sellest, teine ratas oli vist Deivi eelmine turbokas.

Pilt

Karparatastele saab komplekte soomest näiteks http://www.proboost.fi/?p=33

Kui paar kilo vaba raha tekib (ebatõenäoline kahjuks) siis saab ka minu bandit puhutud, kusjuures mootori sees ei pea väikse rõhuga kasutades midagi muutma, vb sidurit pisut järele aitama

Pilt

https://www.facebook.com/M3G-182376025137021/
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Kui vähegi mõistust on,siis ise uurida ja sobiv komplekt kokku panna, ei pea korraga sellist summat välja käima,vaid iga kuu natuke, nt 1 kuu turbo,siis lasta kollektor teha,siis järg kuu plenum jne, tunduvad summad oluliselt väiksemana,kui see et nüüd 2k kontolt kanda proboostile..Jarmo müüb suht hiina junne(turbod jne), kuid nagu Deiv mainis,siis raua osa on tal hea( kollektor,plenum) Ja tema kaudu saab ka vanadele suzudele, 2mm silindrirühma alla olevaid alutihendeid, mida on soovitatav turbotades kasutada.

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Janar.R1
Postitusi: 485
Liitunud: 10 Juun 2012, 20:37
Tsikkel: Yamaha R1 TURBO
Asukoht: SOOME, HELSINKI

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Janar.R1 »

Deiv kirjutas:

Ma olen tavaliselt kõigile huvilistele öelnud,et vahet pole,mida toorikuks kasutada - reaalsus on see,et teine samasuguse tsikli hind läheb juurde :wink: Muidugi keegi ei usu seda kunagi :roll: Aga turbokas pakub sõites ka mitme tsikli jagu emotsiooni nii,et ses suhtes minu arvates kõik OK :D

Janar - nüüd on õige aeg R1 müüma hakata ja õiget toorikut,ehk siis seda Gixxerit föönitama hakata :mrgreen:
OK - vb. talvel siis . Kas Sami ei soovitand seda versiooni sulle :P

D 8)

Sami muidugi soovitas Gixxerit turbotada, aga ma ei taha seda juubeli mudelit muutma hakkata, ei tea kui palju neid üldse veel sõitmas on

Kasutaja avatar

sinilind123
Postitusi: 1041
Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 20 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas sinilind123 »

Panen veel OT siia. Kustutage ära, kui ei sobi. Mul ka kuri plaan nüüd kunagi oma bandiidi föönitamine võibolla isegi ette võtta. (äkki järgmine talv) Mul kõigepealt üks vabalthingav auto tarvis ülerõhu all liikuma panna veel. :mrgreen:

Küsimus järgmine: Kuna see bandit mul siiski ainus ratas ja igapäeva sõitudeks mõeldud, kas turborattal säilib enamvähem arusaadav kütusekulu, sõidumugavus ja vastupidavus? Ei mõtle, et kas kannatab kesklinnas kõvatamas käia igapäevaselt vaid just, et kui tuleb idee nüüd teha 10k km tripp, siis kas turborattaga on selline asi ka mõeldav veel?

Honda Dio 50ccm 1990a - Honda Mtx125R 1989a - Honda XL 600V Transalp 1987a - Suzuki GSF 1200 Bandit 1996a - Honda XRV 750 Africa Twin 1990a - Kawasaki zxr 750 1990a
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

No kui sa tegeled autode turbotamisega,siis samamoodi kehtivad samad reeglid ka tsiklite turbotamise puhul, kui igapäeva pilliks jääb,siis tuleb see ka vastavalt ehitada ja valida vastavad jupid. Küttekulu tõuseb olenevalt sellele, palju sa jõudu kasutad sõidu ajal,linnas vaevalt et sa töristades nt 200hp ära kasutad,kuid kusagil pikalt maanteel toru sirgeks lasta ja see turboressurss mis sa temast v6tnud oled,ära kasutad,siis loomulikult ka küttekulu tõuseb. Ökotades ei tasu sellist projekti ette võtta :)
Tuttaval nt vana suzu 1100w, tagarattast 344hp/324nm @ 1,4 bar ja igapäev laseb sellega ringi, kuid see raha,mis on kvaliteet juppide ja mootori ümber tegemise alla pandud on meeletu :mrgreen:

Samas tagasihoidliku jõu puhul on summad loomulikult väiksemad, ja kindlasti ka vastupidavus parem :!:

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas puna »

Uurisin siin ka oma ratta ehitamist, aga V2 puhul vähe teised lood esialgu ilastan niisama.
müün, ehk midagi maha ja siis vaatab ja uurib edasi.

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

V2 turbotamist bike poolel olen vähe kuulnud, aga HD-dele pannakse küll ja müüakse isegi valmis komplekte..hinnad jällegi sinna 6k kanti :mrgreen:
2013 Smashil tegin ühe soomlase tuonost pilti, on küll V4, kuid turbo külje peal:
Pilt

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas puna »

minu rattale leidsin ka netist 7K eest midagi, aga saad ju aru, et see pole lahendus.
ja see pilt on minusilmis kole kui öö ma sellise asjaga seal küljepeal liigelda ei tahaks

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Ega kui ma oleks teadnud, et ma tsikli turbotamise juurde kunagi jõuan, oleksin raudselt valind toorikuks busa või banditi või gsxr1100 :) Kuna Zetile pole kusagilt valmis juppe saada peale holeshoti. Ag samas ise nuputades on huvitav vähemalt

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas puna »

Ma ise küll hoian hetkel silma peal ühel avariilisel Suzuki GSX 1300BK-l , et kui oksjoni hind peaks sobima on üks tubli toonor olemas.

Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Rieju kirjutas:

V2 turbotamist bike poolel olen vähe kuulnud, aga HD-dele pannakse küll ja müüakse isegi valmis komplekte..hinnad jällegi sinna 6k kanti :mrgreen:
2013 Smashil tegin ühe soomlase tuonost pilti, on küll V4, kuid turbo külje peal

Kasutaja pacaan-il on/oli minuteada turbotatud tonnine SV.
See pildil olev 1gen Tuono V4 :shock: :?: V4 tuli Tuono-le alles 3 generatsiooniga.

Selline see pacaani oma on/oli:
Pilt

SERTÃO
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Aa vot ma ei mäletagi täpselt, mis mootoriga see oli, V nagu oli, sellest ju ka selline turbo lahendus.

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

moilo
Postitusi: 139
Liitunud: 11 Mai 2005, 23:00
Tsikkel: K750M
Asukoht: Kiisa
Tänatud: 11 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas moilo »

Minu teada on see SV tal ka müügis ja endiselt saadaval. Hinnaks ca niipalju kui selline tagasihoidlikum projekt maksma läheb. Seega tooriku saab kauba peale- soodne diil.

Lear


aeroks
Postitusi: 39
Liitunud: 08 Dets 2008, 23:04
Tsikkel: 701,r6,kx250 jne

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas aeroks »

see tuono oli ikka v2.
öösel läks see põlema ka,kui mõnd aega piirajas käis :D
Pilt
Pilt

teemasolevat ratast olen ka kunagi näinud,kui värvimises käis,päris pikalt tiirlesin seal ümber :mrgreen:

Kasutaja avatar

cossie
Postitusi: 810
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 70 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas cossie »

läks põlema jah mäletan, sai kustutamist ''aidatud'' rummikoksiga :mrgreen:

https://www.facebook.com/M3G-182376025137021/
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R

Deiv
Postitusi: 367
Liitunud: 15 Mai 2006, 22:12
Tsikkel: HayabusaTurbo 350 HP/300 TQ
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Deiv »

See on minu esimene "kaanepoiss" jahh :mrgreen: Praegu võib seda vabalthingavana linna peal näha - tihtipeale tagarattas - no vanade aegade veri vemmeldab vist pillil :lol: Ja teine on jahh Klausi ratas mis on ka samas konditsioonis paar aastat puhanud kuid selleks hooajaks saab uuesti tänavatele musta jutti tegema :!:
Karpamajandust mõistlik tõesti uurida Proboost.fi -st - neid seal tehtud 80-ndatest . Kunagi kui käisin seal "optimistlikus" Proboosti dünos tõmbas samal päeval kohalik Gixxer 1100-st nende kitiga täiesti stock mootoriga ( OK va. siduritugevdus) 0.8 bar. 225 rwhp (väänet ei mäleta,kuid pakun et topelt originaaliga võrreldes ) -- mõeldav projekt , kuid pritsega oluliselt lihtsam ja lõpuks ka odavam :roll:

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Vastuseks veel Punale, et kui sellest suzust ilma jääd, siis väga väga hea turbo toorik on Yamaha XJR1200. Täiesti stock mootor kestab 270hp tagaratta jõudu td06 turboga, proovitud ja tehtud soomes :!: Sõidetud sellega ca 15k ja ei mingeid probleeme pole tekkind.

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Black
Postitusi: 1135
Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 68 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Black »

sinilind123 kirjutas:

Panen veel OT siia. Kustutage ära, kui ei sobi. Mul ka kuri plaan nüüd kunagi oma bandiidi föönitamine võibolla isegi ette võtta. (äkki järgmine talv) Mul kõigepealt üks vabalthingav auto tarvis ülerõhu all liikuma panna veel. :mrgreen:

Küsimus järgmine: Kuna see bandit mul siiski ainus ratas ja igapäeva sõitudeks mõeldud, kas turborattal säilib enamvähem arusaadav kütusekulu, sõidumugavus ja vastupidavus? Ei mõtle, et kas kannatab kesklinnas kõvatamas käia igapäevaselt vaid just, et kui tuleb idee nüüd teha 10k km tripp, siis kas turborattaga on selline asi ka mõeldav veel?

Madalsurveturbo ongi tegelikult hoopis tavalisel sõidul kasuteguri parandamiseks. Tüüpiline VAG 110kW 1.8T, Volvo ja Saab kah. Lisanduv jõud on seal pigem kerge kõrvalnäht. Saabil on eriti selgelt LPT/HPT eristatud.

Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas puna »

Eks vaatan siis miskit teist, aga see yammu mulle väga ei meeldi

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Välimus jah kole aga selle saab muuta ükskõik milliseks ;) point oli rohkem mootori vastupidavusel ja turbotamise mugavusel.

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas puna »

no seetõttu olengi mõelnud, et kui sellega üldse alustan tuleb suzu ja 1300ne BK meeldib mulle juba ka toorikuna kui orig summid maha kärpida

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Mnjaa BK oleks lausa super toorik :bsmile:

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

Deiv
Postitusi: 367
Liitunud: 15 Mai 2006, 22:12
Tsikkel: HayabusaTurbo 350 HP/300 TQ
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Deiv »

B-Kingi on väga lebo föönitada,kuid teostamatu ilma mootorit avamata :wink:

Kasutaja avatar

Janar.R1
Postitusi: 485
Liitunud: 10 Juun 2012, 20:37
Tsikkel: Yamaha R1 TURBO
Asukoht: SOOME, HELSINKI

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Janar.R1 »

Yamaha R1-le ma ka ei leidnud valmis turbo komplekti :(

Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas puna »

see mootori avamine on sellisel juhul nagunii köömes juba
kuna sellel rattal on esiputked prillid puru ja kõverad siis enivei läheks need vahetusse
uued prillid sarnaselt lasta teha.
Kuldsed rootslaste putked.
Itaallaste pidurid jne...
raha hakkab sinna sellisel juhul ikka minema.
Kuid mis siin ette heietada enne ei toimu midagi kui toorikudki pole ja eks ka siis on see üsna pikk protsess.
hetkel nuuman siiski niikaua teist ratast kuni uut projekti pole sellega oleks vaja ka dynos ära käia siis saab korralikult käima
sai siis rihmad, rullid vahetatud, klapid paika ja muu vajalik selleks otstarbeks juba ära tehtud

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Nonii, nüüd siis tuleb selline pusle tsikli külge aretada..
Pilt

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

drifter
Postitusi: 107
Liitunud: 29 Jaan 2010, 14:02
Tsikkel: Cbr1krr Repsol
Asukoht: Tartumaa,Soome

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas drifter »

Janar.R1 kirjutas:

Yamaha R1-le ma ka ei leidnud valmis turbo komplekti :(

Selline koht nagu www.holeshot-racing.co.uk/ see pakub paljudele ratastele valmis kombosid!
Olen ise ka siit tsekkinud sest plaan ikkagi mingi aeg enda ratas ka ära turbotada ja liikuda edasi dragis Pro klassi! Saaks Deivile konkurentsi pakkuda :D

Aga mudu väga lahe projekt sul valmimas!Arvan et foorumi üks parimaid :bsmile:

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

:bsmile: Tänud !

Siin all pool pilt..midagi Janarile ilastamiseks :D Helsinkis ehitab, üks soomlane 07 aasta R1st 400hp turbokat(jah, bemmi plastikud pani ka külge) :) Mootoris vahetatud kõik peale väntvõlli :mrgreen:
Rääkis sama, et mitte midagi pole riiulilt saada,kõik tuleb kusagilt kokku nuputada, vahel mõistus väga otsas. Rääkis, et tal tuttaval R1 300hp, äkki rääkis sinust ? :D
Pilt

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”