Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

No kui sa tegeled autode turbotamisega,siis samamoodi kehtivad samad reeglid ka tsiklite turbotamise puhul, kui igapäeva pilliks jääb,siis tuleb see ka vastavalt ehitada ja valida vastavad jupid. Küttekulu tõuseb olenevalt sellele, palju sa jõudu kasutad sõidu ajal,linnas vaevalt et sa töristades nt 200hp ära kasutad,kuid kusagil pikalt maanteel toru sirgeks lasta ja see turboressurss mis sa temast v6tnud oled,ära kasutad,siis loomulikult ka küttekulu tõuseb. Ökotades ei tasu sellist projekti ette võtta :)
Tuttaval nt vana suzu 1100w, tagarattast 344hp/324nm @ 1,4 bar ja igapäev laseb sellega ringi, kuid see raha,mis on kvaliteet juppide ja mootori ümber tegemise alla pandud on meeletu :mrgreen:

Samas tagasihoidliku jõu puhul on summad loomulikult väiksemad, ja kindlasti ka vastupidavus parem :!:

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”