Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
-
- Postitusi: 485
- Liitunud: 10 Juun 2012, 20:37
- Tsikkel: Yamaha R1 TURBO
- Asukoht: SOOME, HELSINKI
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Rieju kirjutas:Okei okei, ma siis natuke kirjutan..paljud latravad foorumis, et turbotamise jaoks varu ca 2k..noo reaalsus on, et korruta see 2k x2 siis oled sammu lähemal reaalsusele
Seda juhul, kui sa ei tee kõike otsast lõpuni ise ja vaakumvoolikut välja ei situ meetrite kaupa..
Sest reaalselt iga kvaliteet jubin maksab palju,. Sügisel näiteks kirjutasin Proboostile soomes lapimaal ja uurisin, et palju nende juures läheks niiöelda otsast lõpuni tehes..vastus tuli et 5k eur ja EI SISALDA mootori tööd..et siis 5k ja ca 200hp umb oleks saand tagarattast. Sellised hinnad on Tuning poodidel
![]()
Täpsemalt hinna/hp suhte saan tuua siis kui pill valmis ja dünos käidud, aga ûtleme nii, et minu ratta puhul terve see fighteri projekt, veljed, kiige, traaversid, pidurid, tuled, paak, plastikud, värvimine, mootori tegemine,käigukast, turbotamine, vesipritse sûsteem ja uuesti värvimine kipub minema koos 2004a z1000 tooriku hinnaga sinna ca 15k euri kanti
aga ma olen pilli teind ka nii, et tihkaks näitustel käia. Seda võib siis näha vast motoexotical ja kindlasti aprilli algul acs bomber showl Helsinkis
Õige, ma või öelda, et mul läks maksma 1 hobune ca 80 euri.... ilma trantsportideta, aga see on nii suhteline, sest mul ei ole pill viimase piirini häälestatud ja varu veel peaks olema ca 100 hj
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.