Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Kasutaja avatar

Janar.R1
Postitusi: 485
Liitunud: 10 Juun 2012, 20:37
Tsikkel: Yamaha R1 TURBO
Asukoht: SOOME, HELSINKI

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Janar.R1 »

Deiv kirjutas:

No parem oleks kui vähemalt üks nendest plokikaantest nagu uus oleks :P Vaja ainult kätte saada sealt Sami juurest kuidagi , päris postitada ka ei tahaks :| Aga paari nädala pärast hiljemalt vaja töökaaslase NOS-itatud GSXR1000-ndet seadistama minna ja siis vast ikka saan kaasa krahmata oma kaane .

Janar - Zerial Modified on kindlasti OK aga vihjasin pigem sellele mootori ja kütusemajanduse meisterdamise kohale. Kas pidasid silmas Eestis asuvat kohta või Soomes ???

TurboKawa hakkab tõesti ilmet võtma juba :D Millal siis käivitamise plaan on ??? Vaata , et ühtegi kohta voolikutel painutama ei jää ja kokku ei voldi hiljem soojaga . '
Võib kujuneda kulukaks muidu :mrgreen:

Deiv- Zerial Modified tegi kõigepealt kütusemajanduse ja ka turbo õlituse, dünos sattus turbost õli sisselaskesse ja kolb põles maha, siis eestis Risanti oü tegi mootori (vahetas kolvid, silindrid) ja pani turbo õli pumba. siis uuesti soome dünosse, kus selgus et mootoris on kolin sees ja ikka suitseb, siis tagasi eestisse Risanti, kus tuvastati et klapi mingid asjad olid jäetud lahti, aga otsustati ka saaled ja kast üle vaadata. pandi uued saaled ja turbole uus õlipump, siis uuesti Zerial Modifieldi, kus tehti uus sisselase ja uuesti ratas soome Sami juurde, kus selgus et kütuse torustik oli puudulik ja näidud kõikusid, (bensiinipump oli vahepeal pandud Risantis tagumise sadula alla kuna põhja alla tuli turbole õli pump) nüüd pani Sami bensupumba paaki sisse. Sisselase ei pidanud mõõdistuse tulemusel rõhku..... jne. dünos läks gaasitross ka puruks.(vahetus 3 tundi 2 meest) Aga nüüd õnneks on see rada läbi käidud ja kuna ma ise ei ole mehaanik siis lootsingi teiste (spetsialistide) teadmistele. Kallis kogemus aga nüüd on valmis ja mis siin salata ise ka targem ;)

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”