Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Kasutaja avatar

Janar.R1
Postitusi: 485
Liitunud: 10 Juun 2012, 20:37
Tsikkel: Yamaha R1 TURBO
Asukoht: SOOME, HELSINKI

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Janar.R1 »

pacaan kirjutas:

Teisemehe teemas ebaviisakas küsida aga siiski - kuidas nüüd mootor tehtud, veidi sobivamaks turbo jaoks? Mäletan lihtsalt mingist ajast seda R1 projekti kuskilt facebook-ist, julgesin toona veidi pessimistlik olla 300 mootorijõu eesmärgi idee ja täiesti stock R1 (kõrgepöördelise ning suhtkoht kõrge surveastmega) mootori kokkusobivuse osas - kui just superhästi seades pole. Aga seadistaja valik on õige :) Nende numbritega peaks päris terav pill olema, optimistlikumas dünos (nt Eestis) näitaks vast 250hp tagarattast

Janar.R1 kirjutas:
Rieju kirjutas:

Kui tegemist on selle Zerial Modified OÜ-s tehtud R1-ga siis on tuttav küll..piltide pealt :)

Täpselt see sama jah :) Zerial Modifielt tegi sisselaske ja väljalaske, paigaldas turbo, kütusepumba ja muud vidinad. Mootor tehti pealle kolbide mahapõlemist Risantis
Dünotasin Soomes Dynostar Motorcycle Dynocenter.

Siis kui kolvid ära põlesid, siis näitas rõhku 0,45 bar ja jõudu oli 119 hj gaasi asend oli 60 % . Aga kuna kollektor tehti selline et turbo on liiga madalal, siis sattus sisselaskesse õli.... ja oligi pada laiali.
Ennem seda muidugi põles originaal sidur maha (oli 3500 km sõitnud) Jõudu näitas siis 205 hj.
Nüüd on siis küljes JP pistonsi madalsurve kolvid 9:1, uued saaled, silindriplokk, mootori kett, uus tugevdatud sidur Turbole on paigaldatud sund õli pump, mis õli eest ära veab.
Originaal kolvidega on näiteid palju 300 hj. Minul jah läksid kolvid põlema ennem, aga oma viga (õli sisselaskes), kuigi kütte segu oli üli rikas :(
Teine dünotamine peale kolvide vahetust jäi pooleli, sest Risanti mehaanik oli lohaks ja mootorisse tuli kolin sisse.
Peale mootori remonti lasin uue sisselaske ka teha (Zerial Modifis) Seda täiustati dünos (õhu leke) (kinnitused)
Kütusega olid ka suured probleemid.... pump on bosh 004, paagi väljalase oli 4,5 mm ja tekkis seadistamise probleem kütust ei tulnud nii palju peale kui vaja ja näidud kõikusid. Risantis tehti uus bensiini torustik, mis dünos puruks läks..... hea et põlema ei läinud. Siis pandi pump tagumise sadula alla (Risantis) Selle liited (bensiini filter) oli üle pingutatud ja toru kokku surutud 3 mm - jälle dünos näidud kõikusid jne.(torustik peab olema 10 mm)
Lõpuks lasin dünos projekti lõpule viia (bensiini pump pandi paaki sisse)

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”