On keegi esiamordile lisanud natuke rohkem õli?
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 153
- Liitunud: 06 Juul 2009, 12:19
- Tsikkel: Suzuki SV 1000S Husaberg FE450
On keegi esiamordile lisanud natuke rohkem õli?
Leidsin suzuki sv portaalist kus üks kodanik väidab,et lisas svle 12 ml rohkem oli ja juhitavus muutus paremaks.On keegi oma rattal seda proovinud või on kasu asemel rohkem kahju.Lisan ka välismaa keelse lingi.Ise keelt väga profesionaalselt ei valda.Seepärast võib ka midagi arusaamatuks jääda.Meenub ka,et kuskil kunagi kirjutas svl on pehme esivedrustus millest ka ise olen aru saanud.Palun kommentaare ettepanekuid arvamusi
Rattaks sv1000s
-
- Postitusi: 112
- Liitunud: 20 Jaan 2015, 11:08
- Tsikkel: GSF600 ´97 & R35 ´47
- Asukoht: tln
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: On keegi esiamordile lisanud natuke rohkem õli?
suzukidel see pehmus vist üldine omadus, aga huvitaks ennastki kas kellelgi on kogemust sellega
Re: On keegi esiamordile lisanud natuke rohkem õli?
Ma olen mingit amordi manuali lugenud, seal olid sellised võtted lausa must-valgel kirjas. Nii et- anna minna. Tahad pehmemaks- vähem õli ja vastupidi. Õli kogus, millega timmiti võiski mäletamist mööda 15 ml olla.
Re: On keegi esiamordile lisanud natuke rohkem õli?
Kui liiga pehme, siis miks mitte kasutada paksemat õli?
Re: On keegi esiamordile lisanud natuke rohkem õli?
tarmoel kirjutas:Kui liiga pehme, siis miks mitte kasutada paksemat õli?
..või Makroflexi.
-
- Postitusi: 288
- Liitunud: 05 Mai 2007, 09:54
- Tsikkel: Tenere 700
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: On keegi esiamordile lisanud natuke rohkem õli?
Paksema õli kasutamist on küll saanud praktiseerida, vanematel lödininalistel. Biker24-s ilusti osati soovitada, mesukest panna isegi. Sai kõvasti parem, originaalis nõutud õli oli ei tea, mis ideaaltingimustes sõitmiseks mõeldud. Meie savisaarla tänavatel oli ikka hirmus lausa pehme esiotsaga.
-
- Postitusi: 3238
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 226 korda
Re: On keegi esiamordile lisanud natuke rohkem õli?
Tegesliselt peaks küll alustama vedrudest.Ainult õliga mängides on poolik lahendus.Paksemat oli seesama lödi vedru ei jõua läbi klapimajanduse pressida ja jääb selline väheke põrkav tunne.Oma VTRf-l panin kaalu järgi lineaarsed vedrud ja siis mängisin õli tasemega.Nüüd neelab ebatasasusi,kurvides ära ei vaju ja kurssi ei muuda.Ja ei põhja kah.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Postitusi: 47
- Liitunud: 06 Sept 2008, 20:13
- Tsikkel: Suzuki DR650;Honda Shadow1100
- Asukoht: Lääne-Virumaa
Re: On keegi esiamordile lisanud natuke rohkem õli?
...Mitte et oleks proovinud, vaid nimelt teadlikult olengi oma vanal masinal esiotsa läbilöömist parandanud. Nimelt tellisin tugevamad vedrud, paksema viskoosusega amordi õli ja valasin seda normist rohkem sisse. Ei mäleta ainult mitu cm taset tõstsin. Ja tulemus oli kohe palju parem. Samast kohast täiega läbi kimades enam amortte matsuga põhja ei saanud. Nii et tegi paremaks, muidugi võiks üldse teised amordid ette panna või teise tsikli osta.( Tsikkel nimelt Dual Sport vanem enduurokas)

-
- Postitusi: 3238
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 226 korda
Re: On keegi esiamordile lisanud natuke rohkem õli?
Progressiivsetel on see häda et amordi käigu ülemises otsas ja alumises otsas on õli läbijooks klappidest erinev ehk siis amordid liiguvad erineva kiirusega.Kui kasutada lineaarseid vedrusi siis on reguleerimine lihtsam kuna kogu käigu jooksul toimub amortisatsioon ühte moodi.Progressiivsust muudetakse õli tasemega.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.