caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk
-
- Postitusi: 199
- Liitunud: 02 Dets 2012, 19:56
- Tsikkel: Jawa 360
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 20 korda
Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk
Suzuki mootor vajab mitme toruga raami, kui ühe toruga raam kokku ei kuku, siis gaasi andes muutub see võrr lowrideriks.
Kui eesmärk on saada omale tänavakõlbulik sõiduk, siis peaks ikkagi seaduseid lugema.
Vanas seaduses oli kirjas nii:
Mootor peab vastama võimsuselt, pöördemomendilt, pöörete arvult, töömahult ja massilt valmistaja poolt sellele sõidukile ette nähtule. Erandina, kui valmistaja ei ole ette näinud erinevate mootorimudelite paigaldamist, on lubatud sõidukile ümberehituse korras paigaldada mootor, mille võimsuse erinevus ei ületa 30%, töömahu erinevus 20% ja massi erinevus 10% valmistaja poolt ette nähtust.
Uuest seadusest kahjuks ei leidnud selliseid nõudeid.
Tegelikult oleks juba aeg teha selle motika jaoks oma teema ja lahata seda huvitavat teemat eraldi.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.