Kas tsikkel mahub pirukasse/autosse?
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 914
- Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 27 korda
Kas tsikkel mahub pirukasse/autosse?
Küsimus selline, et kas MK2 Vw Caddysse, 1 gen Peugot Partnerisse või mõnda taolisesse pirukasse mahub 2.05m pikk tsikkel diagonaali ära ?
Partnerite kaubaruumi pikkus on 1.7m, diagonaali peaks teoreetiliselt isegi ära mahutama, kuid kas ka tegelikult ?
Ratast alt ära võtta ei taha jms
Re: Rumalad küsimused 2
Palju kaubaruumi laius on?
Leidsin juba ise. 2072mm on kõige pikme asi, mis Peugeot Partner L1 diagonaali mahub. Arvestades, et motikas on veel suhteliselt lai ka, siis ilmselt ei mahu midagi ümber tegemata.. Selle kaubaruumi kõrgus on ka kõigest 1155mm. Uus Honda CBR 1000RR mahuks napilt kõrguselt ära - 20mm jääks isegi varu.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8847
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 139 korda
- Tänatud: 359 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused 2
See ei ole vastus küsimusele, kuid üks härra kunagi siit foorumist tõi universaalkere A6-ga endale Hayabusa. Pilti ei leia enam, kitsas küll oli, kuid sai.
Parnteril, vähemalt meie töö omal, kannatab ka kaubaruumi seina vahelt ära kruvida ja kõrvalistme maha võtta.
-
- Postitusi: 1135
- Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
- Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 68 korda
Re: Rumalad küsimused 2
Mäletan, et üks katkikukutud karteriga Buell läks kunagi aastaid tagasi Haapsalu lennukalt Tallinna mingi piruka kongis. Mahtus ära küll. Samas Buell on vist üsna lühike.
-
- Postitusi: 1443
- Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
- Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
- Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
- Tänatud: 2 korda
Re: Rumalad küsimused 2
http://forums.bmwmoa.org/showthread.php ... wing-bikes
võib-olla saab siit häid mõtteid...
-
Teema algataja - Postitusi: 914
- Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 27 korda
Re: Rumalad küsimused 2
Kuna mul on pirukalaadse apastraadi soetamine aktuaalne, siis hoiaks veel teemat aktuaalsena. VW Caddy Mk2 specs: Load length is 1,728mm, load height is 1,279mm and load width is 1,530mm. Mis kasutades koolitarkust annab teoreetilise diagonaali pikkuseks 2.30m. Võttes arvesse, et tsikkel on natukene ka lai ja rattal olev lenks kindlasti piirab täielikku diagonaali panemist, siis ongi selline nibin-nabin olukord, kus ilmselt isegi mingi nikerdamisega on teoreetiline võimalus, et mahub sisse ära.
-
- Postitusi: 1278
- Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
- Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 45 korda
Re: Rumalad küsimused 2
Boobush kirjutas:Küsimus selline, et kas MK2 Vw Caddysse, 1 gen Peugot Partnerisse või mõnda taolisesse pirukasse mahub 2.05m pikk tsikkel diagonaali ära ?
Partnerite kaubaruumi pikkus on 1.7m, diagonaali peaks teoreetiliselt isegi ära mahutama, kuid kas ka tegelikult ?
Ratast alt ära võtta ei taha jms
Vanema Partneriga on Kawa KLR600 ja veel mõnda sama klassi endurokat veetud. Esiiste ja seljatugi maksimaalselt ette, mahub küll. Samas kujutan ette, et plastikutes madala kliirensiga tsikli pirukasse toppimine ja kinnitamine võib olla kepp ruudus...

Re: Rumalad küsimused 2
pakid ratta kilesse ja ajad kuuti püsti- siis lased ehitusvahtu täis kuudi. seisab nagu mishka:)
-
- Postitusi: 988
- Liitunud: 11 Sept 2007, 21:38
- Tsikkel: Kawasaki Z900RS’22, GasGas 250
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Kas tsikkel mahub pirukasse/autosse?
MIngi vähe uuema Caddy`ga tõin kunagi Tartust Pärnusse ühe 2002 a. Suzuki gsxr600.Kuna ukseklaasid on õhukesed,siis nö klaasiaugust(uksed ju paksemad)sai sabagondel vajalikud 3-4 cm-i lisa.
Aga kui teemaalgatajal häda käes,siis mul on VW Transporter,millesse mahub tsikleid rohkem kui 1
Re: Kas tsikkel mahub pirukasse/autosse?
- aasta Citroen Berlingoga olen toonud Saksamaalt sõbrale ära 600cc Honda Horneti. Esiratas tuli alt võtta ja nii mahtus ilusti.
Ratta alt võtmine ja tagasipanemine on ju nii lihtne töö, ma olen kuulnud, et isegi paar naist on sellega hakkama saanud...
-
- Postitusi: 1825
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 221 korda
- Tänatud: 90 korda
Re: Kas tsikkel mahub pirukasse/autosse?
Vabandust, et oma jutuga nüüd natuke teemast mööda panen, aga ma soovitan hoopis natuke suuremat asja vaadata.
Olen ise 10.a. kasutanud vana kerega 6-kohalist Vitot igapäevasõitudeks. Suvel-sügisel peaks läbisõit ületama poole miljoni km piiri ja tehnika põhisõlmi pole veel lahti võetud, isegi sidur on tehase oma, kuigi olen kokku vist saja tuhande km jagu käru vedanud. Kütusekulu pole midagi hullu, isegi Clarksoni kirjeldatud "valge kaubiku juhi" sõidustiili harrastades jääb ilma käruta alla 10l/100km. Tõsi, minu omal on kohe üsna alguses chiptuuningut tehtud, mis kulu ja kulgemise koha pealt asja natuke parandas. Laeva peal mahub täpselt veel sõiduauto gabariitidesse ja kui istmed välja tõstsin, mahtus oma 1500 Vulcan kenasti sisse ära. Tavalisi tsikleid saab vist 3tk panna, kui hoolega pakkida, ilma tagumise istmereata saab kaubaruumi mõõtmeteks 2,2m (pikkus) x 1,5m (laius) x 1,4m (kõrgus). Koobaste vahe on 1,2m. Kõrgemad peeglid ja tuuleklaasid tuleb tsiklil muidugi maha keerata. Vito välismõõtmed on: pikkus 4,66m, laius ja kõrgus mõlemad 1,88m.
Minu hinnangul võib väiksemat sorti "päriskaubik" edukalt asendada pirukalaadseid asjandusi. Minuga seotud ettevõttes oli väiksema kauba veoks ja muidu sõitudeks Ford Tourneo Connect ja ei saa kuidagi öelda, et seda oleks Vitost odavam olnud pidada, kulud olid umbes samas suurusjärgus. Tsikli istmetega pirukasse toppimine oleks olnud aga lootusetu ettevõtmine, sest tagumine istmerida oli sinna sisse ehitatud ja selle täiesti väljaviskamine oleks olnud sarnane töö, nagu suvalisest universaalist tagumise istmerea eemaldamine. Lihtsalt kokkuklapitud iste võttis aga liiga palju pikkusruumi ära. Ega need pirukad välismõõtmetelt jälle eelpooltoodud Vito mõõtmetest oluliselt väiksemad pole, lihtsalt ruumikasutus on ebaökonoomsem.
siis väärib see ka väärkasutamist!"
-
- Postitusi: 674
- Liitunud: 08 Okt 2008, 22:41
- Tsikkel: Kawasaki 636
- Asukoht: Saaremaa - Tallinn - Saaremaa
- Tänatud: 1 kord
Re: Kas tsikkel mahub pirukasse/autosse?
Paigutasime paar aastat tagasi ära 1998 GSXR 600 ( täiskondlis ) Toyota Yaris Versosse. Ühtegi millimeetrit ei jäänud kuskilt üle
Re: Kas tsikkel mahub pirukasse/autosse?
Teemast väheke mööda aga siiski...
Küsimus suurele rigile...mitu enduro/supermoto tsikklit mahub universaalkerega 2002 .a. passatisse?
ise küsin-ise vastan...
kolm lahedalt ja 2500 km mööda euroopat!
Nimesid ei nimeta, pole vast sobiv aga jutt jummala õige, ise nägin - paras nali ikka!
Re: Kas tsikkel mahub pirukasse/autosse?
Berlingoga kunagi vedasime GS500 diagonaalis ja uks täiesti kinni ei läinud. Aga veetud sai ja politsei ka midagi ei maininud.
-
- Postitusi: 145
- Liitunud: 23 Juun 2004, 15:24
- Tsikkel: S1000RR
- Asukoht: On the Road
- Tänatud: 3 korda
Re: Kas tsikkel mahub pirukasse/autosse?
Ma võin omast kogemusest öelda, et näiteks Suzuki TLR mahub küll Chrysler Grand Voyageri ilusti ära! Küljest peab ainult peeglid keerama ja tsikli saab veel bussis ilusti külje jala peale lasta. Kahjuks ma pilte ei viitsi kuhugile üles laadida, et siia postitada aga niimoodi tõin ma eelmine talv omale TLR-i, mis pole just väike ratas. Peale lükates jäi luugiava ja tuuleklaasi vahele mingi pool sentimeetrit ja saba vahele vast paar milli...aga bussis sees kannatas ratast igat pidi tõsta veel vajadusele ja ruumi jäi ülegi.
Pirukate kohta oskan nii palju kosta, et kunagi tõin Jawa 638 Opel Comboga, peale sai pandud diagonaalis ja üks tagumine uks jäi mingi 20 cm lahti.
-
- Postitusi: 350
- Liitunud: 26 Juul 2004, 23:51
- Tsikkel: Yamaha
- Asukoht: tartu
- Tänanud: 6 korda
Re: Kas tsikkel mahub pirukasse/autosse?
Mk3 Caddyga olen vedanud supermotot ja 929(või midagi taolist) CBR-i ja uksed läksid kõik ilusti kinni.
Muidu sinna Caddy kuuti mahtus 2m. pikk asi ainult diagonaali, kuudi pikkus oli midagi 1,8m. kanti.
Aga kui vaheseina üks pool ära võtta (mis tollel autol oli kahest poolest koosnev plastikujupp) siis mahub kõrvalistuja koha arvelt korralik chopper ka sisse
Re: Kas tsikkel mahub pirukasse/autosse?
kui ei viitsi jamada ja on kärukonks autol, siis saab käru laenutada ja sellega asi lahendatud. Kunagi sai üks tuttava "vana jawa" 03 pagasnikus ära transporditud, said küll mõlemad osapooled kriimustusi ja pagasnikuluuk jäi lahti, aga viidud ta sai. Tagant võib koorem ulatuda üle auto gabariitide 1 meeter tähistamata, tähistatuna võib sõiduki ja koorma kogupikkus ulatuda 12 meetrini ( kui ma ei eksi) ehk siis lahtiste tagaustega täiesti legaalne sõita kui koorem ei varja tulesid ja/või numbrimärki, ja kui on ohutult kinnitatud ja valitud ohutu liikumisekiirus.
-
- Postitusi: 403
- Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
- Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Kas tsikkel mahub pirukasse/autosse?
hullmaks kirjutas:kui ei viitsi jamada ja on kärukonks autol, siis saab käru laenutada ja sellega asi lahendatud. Kunagi sai üks tuttava "vana jawa" 03 pagasnikus ära transporditud, said küll mõlemad osapooled kriimustusi ja pagasnikuluuk jäi lahti, aga viidud ta sai. Tagant võib koorem ulatuda üle auto gabariitide 1 meeter tähistamata, tähistatuna võib sõiduki ja koorma kogupikkus ulatuda 12 meetrini ( kui ma ei eksi) ehk siis lahtiste tagaustega täiesti legaalne sõita kui koorem ei varja tulesid ja/või numbrimärki, ja kui on ohutult kinnitatud ja valitud ohutu liikumisekiirus.
Olen sama asjaga kokku puutunud, peamine on tsikli õige kinnitus, et ei hakkaks liikuma ja masinale ja tsiklile viga ei teeks. Enda X11 ongi suure matkaauto autotalli jaoks kohandatud ja mahub sinna täpselt sisse isegi 5-10cm pikkust jääb otseasendis üle. Peeglid tuleb iga kord ära keerata, muidu on liiga lai. Lühikestel sõitudel pole probleemi, kui sõidad 10tuhat või rohkem tsikkel pagasnikus siis pead seda arvestama, kinnitusi kontrollima mägedes ja kurvides aeglasemalt sõitma. Kokkuvõttes tekib isegi sääst sest matkaautoga kiiresti sõites tekib hüppeline kütusekulu seoses õhutakistusega, on aga tsikkel pagasnikus ja 80km/h sõites säästad 1-4l sajale. Kaalul pole siin probleemi, ennegi on üldkaal SUUR ja see 200-300kg ei muuda enam midagi. Väikeautos on samad probleemid (arvan), ikkagi kinnitused nr.1 ja mahutamine ja sobitamine. Esiratta eemaldamine koos lenksu lahtivõtmisega on selline lahendus mida võib korra teha kui kaugelt vaja koju tuua, pidevalt ülepäeviti liiga töömahukas ja tüütu. Euroopas on piisavalt matkakaid koos tsiklikärudega, siin on peamine pikkuseprobleem: 7,8m autole veel 3,5m haagis järgi panna ja enam ei mahu kuhugi parkima ja keerama. Sõidad nagu rekkaga ja teed millel saad liikuda on üpris piiratud. Parim ja lihtsam on osta universaalne kallutatav haagis, saad peale ja maha sõita, pole vaja kaldteid ja väikest haagist annab sõidumasina järgi vedada......lisaks on ta ka muudel juhtudel parem kui tavahaagis. Paned kuudi peale ja võib tinglikult "graažiks" lugeda.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.