KTM 990 anomaalia

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
northesfew
Postitusi: 9
Liitunud: 04 Mai 2012, 11:06
Tsikkel: KTM 990 Hillclimb, CBR 1000F
Asukoht: Pärnu/Tln

KTM 990 anomaalia

Lugemata postitus Postitas northesfew »

Tere!
Tegu on mäkketõusuks ümber ehitatud KTM LC8 990-ga. Igatahes mootor ei käi enam korralikult. Külmalt tundub nagu oleks kõik korras, aga soojalt hakkab mootor puterdama ja umbes minutiga lähevad leegitorud punaseks (seda mingi 1/3 gaasiga). See viitaks justkui ülirikkale küttesegule. Igaks juhuks kontrollisime märgid ka üle ja klapiajastus on paigas.
Äkki oskab keegi targem nõu anda, et mõni andur paneb villast vms (võibolla jääb "toores" peale, tegu on pritsega), endal sai mõistus otsa.
Igasugune abi on teretulnud!

Kristjan


andu
Postitusi: 340
Liitunud: 11 Juun 2014, 10:05
Tsikkel: dr800, fjr1300p
Asukoht: tallinn-riia-tartu-põlva
Tänanud: 99 korda
Tänatud: 47 korda
Kontakt:

Re: KTM 990 anomaalia

Lugemata postitus Postitas andu »

üks võimalustest peeti läinud mootori temp andur või katkestus selle juhtmestikus ja üks võimalus ka kaua seisnud küte- sellega saab vahel igasugu nalja . lihtsam sul vast manuaal üles otsida ja eeldada et kõik kontrollitav on katki kuni pole kindel vastupidine :D

dare to dream…
eksarmukesed: thunderace, er6n, k1200rs, gsxf600, fjr1300(gen2), r6, fz6, dr650, vtr1000, f650gs, vfr800, fjr1300(gen1), fzs600, fjr1300p(gen1), ducu scrambler, f650gs Dakar, rs125, sv1000
hetkel südant soojendamas: dr800, fjr1300p(gen3)

lärm
Postitusi: 1148
Liitunud: 27 Aug 2007, 01:56
Asukoht: tartu
Tänatud: 1 kord

Re: KTM 990 anomaalia

Lugemata postitus Postitas lärm »

lamda andur, kuidagi tuttav probleem


Teema algataja
northesfew
Postitusi: 9
Liitunud: 04 Mai 2012, 11:06
Tsikkel: KTM 990 Hillclimb, CBR 1000F
Asukoht: Pärnu/Tln

Re: KTM 990 anomaalia

Lugemata postitus Postitas northesfew »

Temp andur sai hiljuti uus soetatud, eelmine murdus ära, aga ratas toimis selletagi. Proovisin anduri lahti ühendada, ei muutunud midagi. Küttega olen juba ämbrisse astunud, see on värske Stati 98. Lambda anduri suhtes olen skeptiline, kuid üritan selle suhtes selgusele jõuda.
Igatahes tänud vastamast, hooaeg juba ukse ees, aga ratas alles poolik..

Kasutaja avatar

Snowhite
Mode
Postitusi: 888
Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
Asukoht: Tallinn, Harku
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 39 korda
Kontakt:

Re: KTM 990 anomaalia

Lugemata postitus Postitas Snowhite »

northesfew kirjutas:

Temp andur sai hiljuti uus soetatud, eelmine murdus ära, aga ratas toimis selletagi. Proovisin anduri lahti ühendada, ei muutunud midagi. Küttega olen juba ämbrisse astunud, see on värske Stati 98. Lambda anduri suhtes olen skeptiline, kuid üritan selle suhtes selgusele jõuda.
Igatahes tänud vastamast, hooaeg juba ukse ees, aga ratas alles poolik..

Pane käima open loop-is.
Lihtsalt pistik lahti ja käima.

PS! ? - Milline summuti lahendus Sul on?

Pilt

Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!


eerikkarts
Postitusi: 631
Liitunud: 24 Juun 2009, 23:35
Tsikkel: Yamaha SuTenöör (XTZ900) 5PS

Re: KTM 990 anomaalia

Lugemata postitus Postitas eerikkarts »

punased leegitorud ei viita rikkale segule vaid VAESELE segule.
Rikas segu (Kütust rohkem/õhku vähem)
Vaene segu (Kütust vähem/õhku rohkem)

Ja nii see Yamaha XT900Z FI (SuperTenere) sündiski:
http://www.super-tenere.net/forum/xtz75 ... -xt900z-fi

5Okuus856üheksa
Kasutaja avatar

Snowhite
Mode
Postitusi: 888
Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
Asukoht: Tallinn, Harku
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 39 korda
Kontakt:

Re: KTM 990 anomaalia

Lugemata postitus Postitas Snowhite »

Snowhite kirjutas:
northesfew kirjutas:

Temp andur sai hiljuti uus soetatud, eelmine murdus ära, aga ratas toimis selletagi. Proovisin anduri lahti ühendada, ei muutunud midagi. Küttega olen juba ämbrisse astunud, see on värske Stati 98. Lambda anduri suhtes olen skeptiline, kuid üritan selle suhtes selgusele jõuda.
Igatahes tänud vastamast, hooaeg juba ukse ees, aga ratas alles poolik..

Pane käima open loop-is.
Lihtsalt pistik lahti ja käima.

PS! ? - Milline summuti lahendus Sul on?

PPS!? milline paagilahendus kasutusel?
Kas originaalpaagid ja pump? - siis on väga tõenäoline ka kütusefiltri ummistumine ja süsteemis ei ole piisavalt rõhku ja voolust sees.
Kas tühikäigul käib normaalselt ratas?

Pilt

Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!


Teema algataja
northesfew
Postitusi: 9
Liitunud: 04 Mai 2012, 11:06
Tsikkel: KTM 990 Hillclimb, CBR 1000F
Asukoht: Pärnu/Tln

Re: KTM 990 anomaalia

Lugemata postitus Postitas northesfew »

Pean uuesti proovima nii, et ühendan lambdasid ja temp andurit lahti. Summutajaid pole, küttesüsteem on ilma pumbata suruõhuga. Rõhu kontrollimiseks on kell. Tühikäigul külmalt käib hästi, soojalt minu meelest puterdas.


Teema algataja
northesfew
Postitusi: 9
Liitunud: 04 Mai 2012, 11:06
Tsikkel: KTM 990 Hillclimb, CBR 1000F
Asukoht: Pärnu/Tln

Re: KTM 990 anomaalia

Lugemata postitus Postitas northesfew »

Siin video olukorrast:

Panime karpad külge koos 950 ajuga ja mootor toimib. Temp andurit ei kasuta.

Kasutaja avatar

Snowhite
Mode
Postitusi: 888
Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
Asukoht: Tallinn, Harku
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 39 korda
Kontakt:

Re: KTM 990 anomaalia

Lugemata postitus Postitas Snowhite »

northesfew kirjutas:

Siin video olukorrast:

Panime karpad külge koos 950 ajuga ja mootor toimib. Temp andurit ei kasuta.

Teade - see video on privaatne.

Miks nii radikaalselt on vaja olnud läheneda sellele?
Kontrollitakse alati üks komponent korraga ja vastavalt rep manualile on võimalik kõik andurid ära kontrollida - ka tps -i ja lambda toimetamist.
Kõigile oli selge see ju, et viga on kütuse segu moodustamises. See signaal tuleb kahel moel - kas ainult kütusekaardi järgi (kui lambda lahti) või koos lambda korrektsiooniga.
Kui mootor toimetab karpadega, siis sai kõigele ainult ühe korra veel kinnitust.
Kuigi- milline lahendus sellel karpade kütuse pumpamisel siis oli? seal väga madal rõhk vajalik ju vs pritsega.
:roll: :?:

Pilt

Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!


Teema algataja
northesfew
Postitusi: 9
Liitunud: 04 Mai 2012, 11:06
Tsikkel: KTM 990 Hillclimb, CBR 1000F
Asukoht: Pärnu/Tln

Re: KTM 990 anomaalia

Lugemata postitus Postitas northesfew »

Video tehtud avalikuks.
Kontrollingi 1 komponent korraga, preagu aga sai puhkus läbi ja ei saa rattaga tegeleda.
Karpadega kütust ei pumpagi, vaba pealevool on.


Teema algataja
northesfew
Postitusi: 9
Liitunud: 04 Mai 2012, 11:06
Tsikkel: KTM 990 Hillclimb, CBR 1000F
Asukoht: Pärnu/Tln

Re: KTM 990 anomaalia

Lugemata postitus Postitas northesfew »

Nonii, lõpuks ometi viga leitud. Pihustid olid jämedalt liiva täis. Puhastasin ära ja mootor käib paremini kui kunagi varem.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”