Aprilia RXV/SXV550 kahekesi sõiduks?


JAWAmees
Postitusi: 200
Liitunud: 12 Mai 2010, 02:32
Tsikkel: R1200GS
Asukoht: Läänemaa/Harjumaa
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Aprilia RXV/SXV550 kahekesi sõiduks?

Lugemata postitus Postitas JAWAmees »

will111 kirjutas:

jawamees, soovitan sul jääda oma jawade juurde ja nö. "ära enam peale võta" :) pole mõistlik heita teistele ette lolli jutu ajamist kui ise teemat üldse ei mõika!

kiirendus ei võrdu puhas max kilowati number, nagu sina vist arvad seda olevat. reaalne kiirendus oleneb massist mida kiirendama peab, väändest tagarattal KOGU kiirusevahemikus alates sellest kui masin liikuma hakkab kuni mõõdetava kiiruseni ja see vääne omakorda oleneb ülekannetest nii käigukastis kui väljaspool seda.

see on siililegi selge, et rida neli mootorid ei ole mitte kunagi võrdsed tühikäigult tõmbe osas väiksema silindrite arvuga, kuid suurema kubatuuriga per silinder mootoritega. lollus oleks sellise asja üle vaidlema hakata nagu sina seda teha üritad. selge on ka see, et suurte baikide ülekanded on sellised, et esimene käik kerib 150ni ja sealt edasi tulevad järgmised käigud järjest väiksemate ülekandearvu erinevustega. samuti koht, kus vaielda pole millegi üle, küll aga tuleks aru saada mida see tähendab kui võrrelda masinatega mille ülekanded on hoopis teistsugused ja mõeldud hoopis teistsuguse kiiruste vahemiku jaoks.

Kallis inimene, ma pole rääkinud sõnagi võimsusest. Kui inimene ütleb, et tonnine baik on võrreldes SXVga põhimõtteliselt võrr, siis tähendab see minu silmis seda, et SXV-l on parem kiirendus, kui sellel tonnisel baigil. Ja mitte lihtsalt parem, vaid ikka nii suur vahe, et tonnine ei liigu üldse edasi ju sxv-ga võrreldes.
Natukene numbreid: http://www.mcnews.com/mcn/articles/26x3 ... d_0214.pdf
On veel midagi köhida?

Või äkki sa arvad, et edasiviivaks jõuks on puhtalt kaalu/võimsuse suhe? Et kui sama võimsuse juures teha pill 2 korda kergemaks, siis on kiirendus ja tippkiirus
2 korda paremad kohe? (togi)
Ka kaalu ja võimsuse suhte poolest jääb SXV tonnisele baigile(võtame näiteks kasvõi 2002a GSXR1000) alla enam kui 50% võrra.

Või mida see minek siis tähendab? Seda, kui lihtne on üle tõsta wää? :wack:

Edit: selle teema võiks kuskile lahku tõsta või lõpetada. Hea meelega panen joonele mõne SXV-ga, kui see valge pa*k üks kord ära sulab ja
tulen vabandan terve foorumirahva ees, kui SXV suudab kuni 150km/h eest ära rebida.

Viimati muutis JAWAmees, 28 Jaan 2015, 15:12, muudetud 1 kord kokku.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”