Sidur kinni! Mida teha?


Teema algataja
ZuzLik
Postitusi: 15
Liitunud: 05 Mai 2013, 13:50
Tänatud: 1 kord

Re: Sidur kinni! Mida teha?

Lugemata postitus Postitas ZuzLik »

Netiavarustest ikka üht-teist leiab selle lima kohta:

http://www.triumphrat.net/hinckley-clas ... -mayo.html

http://www.bikechatforums.com/viewtopic.php?t=259236

Tundub, et probleem võibki olla vaid sittade ilmade ja lühikeste sõitude tulemus. Räägitakse, et mootor ei jõua soojaks minna, et seal olev niiskus ja kondenss välja ajada/aurutada. Samas mainitakse, et kui see lima on piimjas, siis tasuks ka jahutusvedeliku kadu jälgida. Samas tekib küsimus, et kust ikkagi saaks jahutusvedelik õli sisse minna? Kõige hullem oleks kui see juhtub plokikaane tihendi vahelt. Samas ei usu ma seda versiooni, sest sellisel juhul oleks (ma usun, et 98%lise tõenäosusega) ka veesärgis rõhk sees ja see tähendaks juba ka mootori välist jahutusvedeliku leket. Niiet tuleb (nii nagu siin juba eespool soovitati) lihtsalt jahutusvedeliku taset pidevalt jälgima hakata. Ja kui mootoris on juba niiskus sees, siis ei imesta, et need vaheplaadid roostesed on. Õli pole kindlasti enam nii määriva omadusega ja lühikeste sõitudega ma praktiliselt sidurit ei kasutagi. Kaks sidurdamist tööle minnes ja kaks sidurdamist töölt tulles. Kui esimest korda sidur kinni oli jäänud, siis oli eelnevalt siuke nädalake või kaks sõiduvaba periood. Sidur oli kinni ja ei pidanud seda väga hulluks, sest olen ennegi kuulnud, et kui mõnda aega ei sõida siis võib sidur kinni jääda. Samas jõudsid ilmselt vaheplaadid siis juba veidike rooste minna ja peale seda nad aina roostesemaks läksid kuna edaspidi oli sõitmist väga vähe, et see rooste sealt korralikult maha saada ja mootorist välja ajamata niiskus tegi ka kindlasti oma töö. Ühesõnaga kui natuke pikemalt ratas seisab siis tasub ikka selline pikem sõit teha, et mootor jõuaks korralikult soojaks minna, siis toimib ehk kõik nii nagu peab. Pean harjuma ka rohkem sidurit kasutama kuigi käike ülesse on palju mõnusam ilma sidurita tõmmata. Eks peab nüüd siis ikkagi seda teed minema nagu kasutaja "westel" ilusti soovitas. Kas uued vaheplaadid või siis korra võiks ju proovida, äkki saab veel neistki asja. Paar korda uue õliga mootor seest puhtaks pesta ja siis juba tavaline õlivahetus järgi ja ehk saab korda selle riistapuu ikkagi. Ja kui kõik peakski sedasi laabuma siis ma hakkan küll naerma, sest olen kuulud (ennem seda kui otsustasin endale bike'i osta),et need ei ole ainult rahulikuks sõiduks mõeldud vaid tuleb vahest ka piitsa anda. :D

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”