AMA Superkross 2015

Kasutaja avatar

mx77
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: AMA Superkross 2015

Lugemata postitus Postitas mx77 »

jalgrattur kirjutas:

Osuttuasi Cooperiin (Webb) finaalissa, tiesit että se saisi toiset ihmiset hermostumaan

Tiesin, että se synnyttäsi jälleen melkoisen myrskyn. Menin kurviin aivan Cooperin perässä ja hän lähes pysähtyi keskelle kurvia, leikaten sisälle. Katsoin stadionin näytöltä hidastusta tilanteesta sillä välin, kun hän puhui minusta roskaa palkintokorokkeella. Videolta näki selvästi, että hän yritti ohittaa edellä olevaa kuljettajaa ja muutti linjaansa. Tulin lujaa tilanteeseen, enkä pystynyt enää pysähtymään vaan osuin häneen kovaa. Tarkoitukseni ei ollut teilata häntä, mutta en voinut tilanteelle mitään. Kyynärpääni osui häneen ja tiesin sen jälkeen, että tilanteesta tulee sanomista.

Monet varmasti luulivat, että kostit Webbille viime viikonlopun tilanteen. (Webb ohitti Bowersin viimeisellä kierroksella ja samalla ajoi hänet ulos radalta)

En todellakaan tarkoittanut ajaa hänen päällensä, niin vaan tapahtui. En kuitenkaan aio vaan kuunnella, kun hän haukkuu minua palkintokorokehaastattelussa. Kyseessä oli täysin kilpailutilanne. Webb itse kaatoi Malcolm Stewartin alkuerissä ja yritti teilata Nelsonin harjoituksissa. Hän ei todellakaan yritä hankkia ystäviä radalta. Jos hän jatkaa roskan puhumista, niin voin ajaa hänen päälle tarkoituksella huomattavasti kovempaa. Nyt hän sai kyynärpäästä vahingossa, odottakaa vaan kun se tapahtuu tarkoituksella.

Elämme nyt kuitenkin maailmassa, jossa heilutetaan mustia lippuja ja kostaminen on kielletty

Luuletko ettei minua ole ennen pudotettu tuloksissa taaksepäin tai minulle ole heilutettu mustaa lippua? Montako kertaa Cooper on ollut hankaluuksissa? Nyt hän ajaa kilpaa aikuisia miehiä vastaan.

Miten kilpailusi muuten meni? Kierrosaikasi olivat tasaisia, mutta et ollut itse tyytyväinen kilpailuun.

Koko päivän ajoin huonosti. En löytänyt hyviä linjoja ja joka kierroksella hypin rytmisuorat eri tavalla. Olin hieman hukassa radalla finaalissa. Katselin vaan eturenkaaseeni ja sen vuoksi ajoi Cooperinkin päälle. Menen kotiin ja keskityn paremmin, jonka jälkeen otan voiton ensi viikonloppuna.

Steve Matthes / PulpMX

---

Alla Cooper Webbin haastattelu, jossa hän kertoo mielipiteensä asiaan.

Lisäksi alla koostevideo 250 –luokan finaalista, jossa tilanne tapahtui. Törmäily videolla ajassa 1:40

En ymmärrää yhtään mitään.
Kas on mõtet mingit põdrakasvataja murret siia postitada? Mis järgmiseks? Portugali ja prantsuse keeles uudised?

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Kross ja enduro”