Sidur kinni! Mida teha?


Teema algataja
ZuzLik
Postitusi: 15
Liitunud: 05 Mai 2013, 13:50
Tänatud: 1 kord

Re: Sidur kinni! Mida teha?

Lugemata postitus Postitas ZuzLik »

Päris huvitav lahendus. Tal on muidugi kaks generatsiooni uuem R1 kui mul, põhimõte jääb muidugi samaks. Tekib ka muidugi sama küsimus nagu seal arutati, et huvitav kuidas see õlirõhule mõjub. Seal muidugi väideti, et ei muutu midagi. Alguses üritaks ikka loomulikul moel asja toimima saada, ei taha kohe auke puurima hakata. :D

westel kirjutas:

Kui endale kasutatud sõiduk muretseda, siis esimese asjana tuleks mootoriõli ära vahetada. Seda ei tea kunagi, mida sinna sisse on pandud.
Samuti on soovitab üldse kõik vedelikud ära vahetada.

Mina teeksin vist antud juhul nii:
Paneks asja kokku, roostesemad kettad sisse poole, vahetaks õli ja filtri, ostaks vähe odavama õli.
N: http://www.dragbike.ee/pood/?p=1&id=137&item=2196
Jahutussüsteemi igaks juhuks destilleeritud vesi, kui ei ole teada kas on kusagil lekke vms.
Kui vesi vähesel määral õliga kokku puutub, siis ei ole hullu...
Kui aga antifriisi või tosooliga edasi sõita, kui on kusagil leke, siis edaspidi hakkab see õlitust segama.
Õli ja tosool kokku puuduvad, moodustuvad kristallid, mis õlivõtutoru sõela ummistavad.

Uus õli sees ja mootor koos, siis sõidaks ca 100km ja vahetaks uuesti õli ära.
(Kõige parem moororipesu on see, kui seda uue puhta õliga pesta, mitte panna mootorisse mootoripuhastus vms vahendeid)
*Siis tuleks edasi sõita ja jälgida mis toimub. Kui järgmise 100 - 300km järel õli värvust ei muuda ja jahutussüsteemis tase ei alane, siis ei tohiks leket olla.
Kui ikka esinevad siduriga probleemid, siis kõige kindlam terve sidur uus panna. See sidur on vb varasemalt kuuma saanud, mõned kettad võivad olla kõverad vms.
Ja kui kaks korda uue õliga sõites mootor pestud, siis pane korralik täissünt õli sisse.

*Kui õli muutub hallikaks ja jahutussüsteemis tase kuhugi kaob, siis tuleks suurem remont ette võtta ja uurida, kas on asi tihendites või kusagil mõra.

NB! Ja külma mootoriga ära paaruta.
Jõudu

Tänud sellise vastuse eest! :) Tundub nagu kõige õigem sedasi teha jah nagu soovitad.

XL1000 kirjutas:

Vene päritolu jahutusvedelikke või nende analooge müüakse täna meil igas teises autovaruosa poes, erinevate kaubamärkide alt ja ka paljudes bensukates.Üks neist ,mis kindlasti tekitab korrosiooni, on sinine kirjaga TOSOL.Ma ei pidanud silmas mingit nõukaajast jäänud vedelikke, vaid ikka täna müügil olevaid tooteid.Tundub,et sa nagu pole ise selle tehnikaga väga sinapeal,kui sinu viimast posti lugeda.Kuidagi üleolev on su suhtumine neisse,kes sind abistadda üritasid.
Aga edu vea leidmisel.

Vabandan siis selle üleoleva suhtumise pärast kõigi ees, ei tahtnud küll kuidagi sellist märki külge saada. :oops: Võibolla asi selles, et kirjutasin seda pikka postitust öösel 1-2 vahel. Kuigi päris täpselt ei saa ma aru kus ma siis halvasti ütlesin ... võibolla oleksin pidanud rohkem smaile kasutama, et mitte tõredana tunduda.

Peace! :P

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”