Esimese ratta otsinguil...
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 45
- Liitunud: 01 Sept 2014, 22:22
- Tsikkel: Hornet 600S, KTM LC4,Transalp
- Tänanud: 2 korda
Re: Esimese ratta otsinguil...
Hornet siin kõvasti teemkas. Enda kogemus selline, load sain eelmise aasta augusti algul ja ihkasin tonnist bike 120+kw. Parasjagu ei leidnud sellist ja tutav oli just hollandist vedanud 600 Horned S 2004 aasta pilli. Algul vaatasin seda kui võrri, aga tegelikus selline et jõutsin eelmine hooaeg 6000km läbi sõita ja lõpuks külje ka maha keeratud. Nüüd võin öelda et ei kahetse seda ostu ja võimsust ja minekt rohkemgi kui vaja sellel rattal. Ususn et lähimate hooaegade jooksul küll ei näe vajadust vahetada ratast. Sõidu asend on mugav oma krossi lenksudega ja kui himu korraks 200 proovida, siis lased kõhuli paagile ja saab sellega ka hakkama. Ise muidu 173 pikk ja kaalu 80kg.
-
- Postitusi: 128
- Liitunud: 17 Mai 2006, 19:34
- Tsikkel: Suzuki Intruder 1500/2007
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Esimese ratta otsinguil...
vetu kirjutas:Tere!
Kui teema liiga palju läbi jahvatatud siis võib kustutada.
Lugesin küll enamus ostuabi ja muid teemasid läbi aga ikkagi pean ise üle küsima.
Kuna eelmine aasta läks aeg ja raha CE peale siis see kevad järg lõpuks A-kategooria käes. Kogemust on vaid kalakastiga M-ga ja natuke krossikaga aga hinges tunnen end ikka chopperi-mehena. Eks seda vist soodustab ka pikkus 178cm ja kaal üle 90kg- kujutan ette, et paagi peal kõveras olla ei ole mul mugav.
Aga peamine küsimus on see,kas äkki oleks mõistlik osta alguses ikkagi odavalt( alla 2000.-loodetavasti) mõni klassikaline ratas ja sellega esimene hooaeg korralikult sõitma õppida. Või võiks ikkagi kohe ihaldatud rataste poole vaadata? Iseloomult olen rahulik ja kihutama ei kipu( viimased autod olnud USA päritolu, seega hindan teekonda vahest rohkem kui kohalejõudmist). Samas liigun suhteliselt tihti mööda maanteid - seega võiks ratas ikkagi mugavalt 100+km/h liikuda( liigun vabal ajal palju Põhjanaabrite pool)Tean, et pean minema poodidesse rattaid nö läbi istuma ja katsuma aga ehk oskab keegi õige teeotsa kätte näidata. Ehk siis kas on mõtet lasta end kohe kroomil ja suurel raua pimestada või alustada ikkagi tasa ja targu...
Tervitades, Vetu.
Kui tunned ennast chopperimehena, siis mul pakkuda Yamaha Dragstar 650/97, 3kilo piires.
ise sõitnud sellega 3 hooaega, siiani rahul. Omal oli ka see esimeseks rattaks ja kahetseda pole midagi. Sai õpitud sõitma, tõesti hea. Sai sõidetud üksi, seljakotiga ja kõik kohvrid- kotid nodi täis.
No problemo.
Tõsi nüüd võiks vahetada kangema chopperi vastu aga samas võin sellega rahumeeli ka edasi paarutada.
Lugupidamisega
Re: Esimese ratta otsinguil...
Praegu ei ole mõtet veel konkreetseid pakkumisi teha kuna pole ju veel lubegi Ei tahaks ratast niisama seisma osta, et siis ühel hetkel kiusatusele alla anda ja ikka väike tiir teha ja...
-
- Postitusi: 44
- Liitunud: 25 Jaan 2014, 20:24
- Tsikkel: Honda Shadow 1100cm3
Re: Esimese ratta otsinguil...
Olin sama probleemiga foorumis eelmise aasta alguspoolel, samuti kindel soov chopper osta. Kaalu mõistes olen sinuga samas raskusklassis, pikkust veidi rohkem(184cm). Mõeldud-tehtud -sai lõpuks valitud 1100cm3 Shadow. Tuleb tunnistada, et olen rattaga väga rahul - pole kaalult kõige hullem "pomm" - 260kg(võrreldes "suurte" chopperite -VN1500, XV1600 vms´ga), üsna mugav, annab OK´lt ka parklas manööverdada ja "minek" on ka enamvähem. Kardaanülekanne ka - praktiliselt hooldevaba.
Teine variant ehk 1100cm3 Dragstar,samas Shadowl ka 750cm3, mis välimuselt/seljas istudes väga väiksem kui 1100cm3 ei tundu("mineku" kohta ei oska kommentaare anda, pole 750´ga sõitnud). Intruder 1400cm3 vast kah? Proual mul 600cm3 Intruder - seda sulle ei soovitaks, mina tunnen tolle otsas ennast küll pisut veidralt
Muidugi võib probleem tekkida selles, et ca 2000 EUR on ehk veidi vähe selliste rataste eest - samas sinna 3000 EUR või veidi alla on miskit turul küll.
-
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
- Tsikkel: GL 1800
- Asukoht: Saue
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 37 korda
Re: Esimese ratta otsinguil...
Kui mees tahaks naist võtta, kas soovitaksite samuti esialgu sellist kidurakest prooviks ja harjutamiseks?
Samuti käid ja aeled ühe ja teise seljas ja kotid ütlevad, milline! Lõppsõna ütleb raha kott!
-
- Postitusi: 88
- Liitunud: 25 Juun 2013, 14:41
- Tsikkel: M750,FE650E,NX650,WRE125,YZ80
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
Re: Esimese ratta otsinguil...
Mida tü...t siin plõksida? Fakt on see, et pead proovima erinevaid rattaid. Algul meeldivad kõik, siis mõni enam ei meeldi ja teine meeldib rohkem. Kui väga tuim tegelane oled, siis on pohh mida osta, ikka meeldib. Mine konda mööda kasutatud siklite poode, raudselt leiad sobiva lahenduse.
-
- Postitusi: 320
- Liitunud: 27 Veebr 2004, 10:41
- Tsikkel: Bastard
- Asukoht: tln
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 21 korda
Re: Esimese ratta otsinguil...
ma loodan, et sa end oma alla Eesti keskmise pikkusega ja alla täismeeste kaalunumbriga liiga suureks ei pea, et kükkis sõita. mulle jäi esimesest postist küll selline mulje.
sama loogikat kasutades peaksin mina BTR-iga ringi vurama, mitte end aegajalt kükki viskama
Re: Esimese ratta otsinguil...
wicked kirjutas:ma loodan, et sa end oma alla Eesti keskmise pikkusega ja alla täismeeste kaalunumbriga liiga suureks ei pea, et kükkis sõita. mulle jäi esimesest postist küll selline mulje.
sama loogikat kasutades peaksin mina BTR-iga ringi vurama, mitte end aegajalt kükki viskama
Tean jah, et meeste seal mul sõnaõigust ei ole selle kaaluga
Ei tea kas on võrreldavad asjad aga jalgrattana eelistan rohkem klassikalist, sirget selga võimaldavat ja kõrgema lenksuga vana Crescentit. Mitte uut Trek´i maastikuratast millega sõidan palju vähem kuna see kummargil asend seal peal ei ole päris see.
Re: Esimese ratta otsinguil...
koi kirjutas:Kui mees tahaks naist võtta, kas soovitaksite samuti esialgu sellist kidurakest prooviks ja harjutamiseks?
Esialgu tulekski mõni "rõõba" süütuse kaotamiseks ära proovida, siis saab kaunitare rautama hakata. Teoorias. Ma alustasin ka Planetaga oma rattakarjääri
-
- Mode
- Postitusi: 1674
- Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
- Tsikkel: Kawaspa
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 127 korda
Re: Esimese ratta otsinguil...
vetu kirjutas:Praegu ei ole mõtet veel konkreetseid pakkumisi teha kuna pole ju veel lubegi
Ei tahaks ratast niisama seisma osta, et siis ühel hetkel kiusatusele alla anda ja ikka väike tiir teha ja...
Vastupidi. Saad platsil enda rattaga harjutamas käia ja eksami enda omaga teha.
Mis naistesse puutub, siis harjutama peaks ilmselt ikkagi algatuseks vähekse odavamatega ja oskajatega, äkki keskeakriisis tuleb tahtmine muidu ära katsetada
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: Esimese ratta otsinguil...
Juhin tähelepanu sellele, et Koi kasutas võrdlust.
Nõrgema tähelepanuga kodanikele toonitan, et see ei tähenda, et nüüd ja kohe peab hakkamagi vatrama naistest ja oma esimeesest seksualsest kogemusest.
Teema on endiselt "Esimese ratta otsinguil..."
Oma esimesi seksuaalseid kogemusi aruta edasi siin -->>>> http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?p=701289
-
- Postitusi: 400
- Liitunud: 21 Mai 2007, 08:08
- Tsikkel: Freewind
- Asukoht: Tartu
Re: Esimese ratta otsinguil...
Täpselt nagu esimese seksuaalvahekorragagi, ei ole esimese ratta puhul midagi halba selles, kui valid mõttega, et kui juba, siis selline, millega tänaste himude juures võiks sõitma jäädagi. Ratas küll ei hinda sinu senist karskust ja on naisega võrreldes paras lits, kel pohhui sellest, mitmed mehed tast üle on käinud, kuid võrreldes seksiga pole hirmu, et sõbrad su üle naeravad, kui pisut valivam oled ja esimese siledamaga sõitma ei kipu. Muuseas ei naera nad sinu üle ka siis, kui sõidad 10 aastat rattaga, mille ennem 20 omanikku olnud.
Re: Esimese ratta otsinguil...
Kasutaks teemat ära ja küsiks ka. Nimelt otsin samuti esimest ratast ning avapostitaja poolt esitatud dilemmad ja ka edasistes postitustes läbi kajav igavene "kas osta alguses midagi väikest ja rahulikku või just see, mis endale meeldib" vaidlus iseendaga on aktuaalne. Nagu ka eelpoolsetest postitustest välja tuleb, siis sõbrad on samuti soovitanud, et algajale on sobilik midagi Horneti laadset (olen vaadanud nii Horneteid kui ka Fazereid). tsikli kasutusalaks oleks selline 65% linnasõitu ja 35% maanteesõitu ehk kindlasti tahaksin ka väikeseid matku mootorrattaga teha ning kui kannataks rattaga veidi ka muud pinnast peale asfalti avastada, oleks see kindlasti pluss. Kuna hinnaskaala on sarnane, mis avapostitajal (2000 kanti), siis annan endale aru, et ega selle hinnaga midagi väga head ei saagi, vähemalt praegust turgu vaadates ja kevade poole läheb asi pigem kallimaks. Pikkus jääb 189cm kanti ja kaalu 80-85 vahel. Sõbra fazerit olen proovind ning pikemat otsa sõites on vist oht küll, et põlved jäävad kangeks.
Eelpoolne info on pigem taustaks ja küsimuseks oleks, et kas 1200st Banditit 2000ndate algusaastatest vaadata oleks minu poolt lauslollus või mitte? Ütlemata jäi vist kogemus, et eelmise pool hooaega pärast lubade saamist sai sõidetud mingi 90ndate alguse Suzukiga, millel kw oli 15, nii et mainimist peaaegu et ei väärigi. Kas on inimesi, kes endale esimeseks rattaks ostnud nt Banditi või ehk keegi oskab lihtsalt kaasa rääkida. Välimuselt meeldib, otstarbelt tundub ka hästi sobivat sinna 65%linn-35% maantee kriteeriumite alla (tegu siis S mudeliga ehk tuuleklaasi ja gondlitega). Ratta puhul ehk enim kõhklusi tekitav on tema kaal, mis on Fazerist pea 50kg raskem, mis olukordades võiks see 50kg just kõige rohkem lugema hakata? Vabandan ette mõne jaoks kindlasti rumalate küsimuste eest, aga kuna olen alles roheline, siis ehk antakse andeks ja eks küsimused lähevad sõltuvalt km lisandumistega ka sisukamaks. Tänan ette.
Re: Esimese ratta otsinguil...
See 50 lisakilo teeb elu raskemaks kui oled kohapeal rattaga ümber kukkumas ja veel loeb see kurvilistel lõikudel.
Lisakilod tulevad kasuks siis kui on tuuline ilm. Raskem ratas on tuulega stabiilsem. Kui sa ei ole harjunud motikaga sõitma, siis võivad põlved väsida küll. Paari pikema sõiduga muutuvad su põlved vastupidavamaks. Nad harjuvad selle sundasendiga ära. Ise sõidan väga sportliku rattaga ja väsivad rohkem randmed. Bandit on asendi poolest kindlasti põlvesõbralikum kui Fazer. Fazer selle eest on jälle sportlikum. Lõpuks pead siiski ise otsustama kas Bandit on sinu jaoks lollus või mitte. Üldiselt ei tasu mootori suurust väga karta. Rutskat keerad ise ju. Sinu pikkuse juures ma vaataks just alates 900cc ja suuremaid rattaid.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Esimese ratta otsinguil...
mrd kirjutas:Kasutaks teemat ära ja küsiks ka....... tsikli kasutusalaks oleks selline 65% linnasõitu ja 35% maanteesõitu ehk kindlasti tahaksin ka väikeseid matku mootorrattaga teha ning kui kannataks rattaga veidi ka muud pinnast peale asfalti avastada, oleks see kindlasti pluss........ Tänan ette.
Kui see asfaldilt maha keeramise mõte,siis Bandit pole vist see kõige õigem.Selleks sobivad näiteks Yamaha TDM( õige rehviga) ja Honda Transalp või Varadero ehk midagi sarnast.TDM 4TX-i peaks selle raha eest ju norm korras kätte saama.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Re: Esimese ratta otsinguil...
Kruusateel on edukalt võimalik bikega sõita rehvidest olenemata. 100km/h ei ole küll mingi probleem arendada kui tee sile on. Seega ma arvan, et pole küll sellepärast TDM'i vaja. Sinna kruusale võib ta paremini sobida aga linnas ja ja trassil on bandit parem.
-
- Postitusi: 574
- Liitunud: 07 Okt 2006, 13:10
- Tsikkel: Intruder 1800 / 500 EXC
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 15 korda
- Tänatud: 34 korda
Re: Esimese ratta otsinguil...
Aga keegi võiks mult SuperDuke ära osta...
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: Esimese ratta otsinguil...
Kox kirjutas:Aga keegi võiks mult SuperDuke ära osta...
2000-ga?
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Esimese ratta otsinguil...
Burn7 kirjutas:Kruusateel on edukalt võimalik bikega sõita rehvidest olenemata. 100km/h ei ole küll mingi probleem arendada kui tee sile on. Seega ma arvan, et pole küll sellepärast TDM'i vaja. Sinna kruusale võib ta paremini sobida aga linnas ja ja trassil on bandit parem.
Ega ma ei väidagi,et ei saa baigiga kruusal sõita,lihtsalt mõne muu masinaga saab mugavamalt ja ohutumalt.TDM ei ole ka eriline kruusa ratas,aga kui õiged rehvid all,siis saab suht hästi seda teha,kuigi on liiga raske selleks.Muidugi pole kruusa rehvidega jälle asfaaldil mugav.TA on palju parem nö univerdśaal ratas.Aga soovitada esimeseks rattaks tonnine bike kruuusal sõitmiseks,see on ...hea soovitus.Muu pinnas jääb ,aga ikka sellest baigi valikust välja,või arvad ,et ka seal on bike ainuõige ratas?Äkki käid sa ise ka baigiga mõnel krossi-või metsaraajal igapäevaselt sõitmas?
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Mode
- Postitusi: 969
- Liitunud: 23 Dets 2004, 17:12
- Tsikkel: KTM
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 24 korda
Re: Esimese ratta otsinguil...
See - kannataks veidi ka muud pinda - lõhnab pigem "vanaema juurde minnes pean kilomeetri kruusa sõitma" järele. 65% linn ja 35% maante tähendab pigem ikka tänavaorientatsiooni, mitte matkaendurot. Esimest ratast valides sa niikuinii ei tea mida tahad - igasugu soovitajad räägivad oma nägemusest, mitte sellest is sulle sobima hakkab. Bandit käib sulle küll, see kubatuur jms pole üldse oluline. Oluline, et on peal mugav sõiduasend ja et sa ikka selle ratta parklas liigutamisega hakkama saad ja jalad maha ulatuvad. Kruusa võid ka bikega 100 km järjest lasta, seal on asi rohkem oskustes kinni.
Kes mett teeb, see mett sööb!
Re: Esimese ratta otsinguil...
XL1000 kirjutas:Ega ma ei väidagi,et ei saa baigiga kruusal sõita,lihtsalt mõne muu masinaga saab mugavamalt ja ohutumalt.TDM ei ole ka eriline kruusa ratas,aga kui õiged rehvid all,siis saab suht hästi seda teha,kuigi on liiga raske selleks.Muidugi pole kruusa rehvidega jälle asfaaldil mugav.TA on palju parem nö univerdśaal ratas.Aga soovitada esimeseks rattaks tonnine bike kruuusal sõitmiseks,see on ...hea soovitus.Muu pinnas jääb ,aga ikka sellest baigi valikust välja,või arvad ,et ka seal on bike ainuõige ratas?Äkki käid sa ise ka baigiga mõnel krossi-või metsaraajal igapäevaselt sõitmas?
Ma ei ole käinud bikega krossi rajal kahjuks. Aga kui võimalus tekib siis proovin hea meelga mõnda ümber kohandatud biket kuskil metsas. Võib päris huvitav kogemus olla. Aga tonnise bikega on asfaltil ohtlikum kui kruusal. Kruusal sõites on kiirused tunduvalt väiksemad ja kukkumine on ka pehmem.
Re: Esimese ratta otsinguil...
holma kirjutas:Kox kirjutas:Aga keegi võiks mult SuperDuke ära osta...
2000-ga?
Ou, kui kahe kiloga, siis ma tahaks ka ühe aasta KTM-iga sõita
-
- Postitusi: 574
- Liitunud: 07 Okt 2006, 13:10
- Tsikkel: Intruder 1800 / 500 EXC
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 15 korda
- Tänatud: 34 korda
Re: Esimese ratta otsinguil...
No 2 x 2000 ja kopikaid peale
Teemasse ka, et bikega saab väga edukalt kruusal sõita. Tonnisega otseloomulikult parem kui kuuesajasega, saab pikemaid jutte tõmmata
-
- Postitusi: 15
- Liitunud: 13 Mär 2014, 11:10
- Tsikkel: hetkel tsiklivaba...
- Asukoht: Tallinna ümbrus
Re: Esimese ratta otsinguil...
Jõudu siinsele rahvale.
Pole küll enam esimese otsinguil,vaatan juba teise järgi,ja siinsetele,kes esimest otsivad,soovitan siiski käija ja proovida,istuda,et kuidas end tunned seal ka peale näiteks pooletunnist istumist...Mina oma kerega bike selga ei istu,oli mul TDM ja nüüd plaaningi,et kas uuesti TDM või siis chopper...tean,et vahe sees kindlasti,kuna eri asjad,aga mõlemad on siuksed ahvatlevad...või siis pean ostma juba mõlemad
-
- Postitusi: 759
- Liitunud: 12 Sept 2010, 19:42
- Tsikkel: TDM900
- Asukoht: est
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 19 korda
Re: Esimese ratta otsinguil...
TDM 900!
Aga need ei ole kindlasti nii odavad...
Nii et TDM 850!
(Järjekordne TDMipede)
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.