Sidur kinni! Mida teha?
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7412
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1992 korda
- Tänatud: 585 korda
Re: Sidur kinni! Mida teha?
Kettad võib küll ära visata ja uued osta,aga see ei lahenda probleemi,sest see möga seal sees ei ole iseenesest normaalne.Kas õli ikka ka sinna sidurisse piisavalt satub?Äkki see ratta müüja lisas mingit siduri pidamist lisavat möksi õli sisse?
Mis puutub jahutusvedelikku,siis need odavama otsa omad tekitavad roostet vägagi hästi.Oli kunagi juhus,et veokal oli jahutamine kehvaks jäänud.Sai pestud radikat ja süsteemi ning mida iganes tehtud,aga ei mingeid muutusi.Lõpuks veepumpa maha võttes, selgus et pumba malmist labad olid sõna otseses mõttes ära roostetanud.Volvo esinduses öeldi,et paljud vene päritolu jahtusvedelikud teevad seda ja neil selle teemaga kokkupuudet jagub.
Pakuks ka,et see sul mingi aine(võimalik ka niiskus) ja õli segu,aga kuidas see seal püsib,ning kust tuleb?Kas sa mootorit korralikult soojaks ka ikka lasid või sõitsidki oma 2,5km otsasid?
Enda kogemusest on selline juhus,et sugulase uuena ostetud volkar Polo mootoril hakkas keset talve põlema õlituli.Teeninduses selgus,et andurile oli tekkinud peale jää,sest naisterahvas sõitnud maakonna linnas ka ainult 2-3km otsasid 1-2 korda nädalas või harvemini.Andur asus minu mäletamist mööda mootori allpoolses osas,mitte üleval.Keerati välja ja Viga sulas töökojas ise ära ning peale seda sai seda mootorit lihtsalt paarkorda kuus korralikult soojaks lastud ja see enam ei kordunud.Auto läbisõit oli 10 aastaga 49000km.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.