Vastupööramine ja põikamine. Kuidas?
-
- Postitusi: 1186
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: GSX1200, XT660R
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 77 korda
Re: Vastupööramine ja põikamine. Kuidas?
yamaha r6 kirjutas:vabandan ette aga ma ei saa pihta sellele vastupööramisele
Kas baigil tuleb paremale keerates paremat lenksu endast eemale lükata või tuleb maha suruda
Nagu Mella ütles, unusta ära sõna PÖÖRAMINE. On 2 erinevat asja:
Lihtsalt kurvivõtmine bikelaadse rattaga: Tulenevalt bikelaadse ratta raamigeomeetriast tundub sulle kurvi minnes ja kallutades, et ratas ise tahab pöörata kurvi sisse rohkem kui vaja (tahab võtta järsemat kurvi), ja siis selle takistamiseks pead sina nö vastu hoidma... Nt. juba paremale kaldes ratas tahab vägisi sõita paremkurvi sisse, aga sina ei lase ja hoiad vastu. See kurvi sissekukkumise omadus on hea kui sõidad kurvilisel teel - ratas teeb sinu eest ise ära selle raske maha/sisse kallutamise töö. Teatud piirini muidugi... Aga nt. enduroratad on teistsuguse eesmärgiga ja raamigeomeetriaga ning need niimoodi kurvi ei kuku.
Takistusest möödapõige vastupööramisega: Lihtne tasakaalu säilitamise küsimus... Kui lüüa sul jalad alt paremale, siis püstiseismise tasakaalu säilitamiseks pöörad sa vägagi kiiresti vasakule. Sama tsikliga... järsk nõks rooliga paremale kallutab sind tegelikult koos tsikliga vasakule (ümber takistuse). Tavalise (tigu)põikega võrreldes on vahe see, et ratas põikab juba enne seda, kui sina oma keha kallutamisega jõuaks üldse ratta suunda mõjutama hakata.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.