Ülekande muutus, +3 hammakas taha?
-
- Mode
- Postitusi: 888
- Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
- Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
- Asukoht: Tallinn, Harku
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 39 korda
- Kontakt:
Re: Ülekande muutus, +3 hammakas taha?
Smm kirjutas:Keegi originaal ylekannet on muutnud? Näiteks +3 taha? Kuida muljed?
Kui pead silmas oma gixxerit - siis ökonoomsuse mõttes midagi eriti ei muutu.
tavaline lahendus on -1 ees ja +3 taga.
selline abimees aitab simuleerida - http://www.gearingcommander.com/
ketti on vaja vahel pikendada või siis teisel juhul väib jääda pisut pikaks.
Seda aga tavaliselt mitte, kui on korras kett ja õigelt reguleeritud (reguleerimise keskasendis).
Meie tingimustes jutt, et põhja ei saa keerata kehtib. aga sõidetavus peab ka säilima.
Et pikalt sõites pöörded jube kõrgel pole ja kiirendus oleks mõistlik ning hallatav.
Esihammaka väga väikseks vahetamine tekitab ketile lisa "murdumist" ja kiirendab nii hammaka kui keti kiiremat kulumist.
Tavaliselt peab üks tagahammakas aga üle elama vähemalt 2 esimest - nii, et kui läheb esimese vahetamiseks, siis ongi hea vahetada väiksema vastu ja proovida, kuias käitub.
Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.