Säästukohvrid
-
- Postitusi: 990
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: 701Enduro, FS450, FC450, Te250
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 79 korda
Re: Säästukohvrid
joel kirjutas:Ma ütleks, et Givi kohvrid ongi päris korralikult ülehinnatud. Eelmisel rattal oli Givi Monolock (see odavam versioon). Oli suht õhukesest ja painduvast plastist, aga teinekord oligi parem, et sai tuubil täis kohvri veel kinni painutada. Praegusel tsiklil tuli Givi Monokey koos Givi enda kohvriraamiga tsikliga kaasa. See on märksa jäigem võrreldes Monolockiga. Kaks korda lendas maanteel veidi konarlikuma koha peal kohver ca 100-ga sõites lihtsalt minema. Siis panin poldi läbi kohvri põhja ning alusplaadi, rohkem pole enam ära lennanud. Tõsi, nii palju peab seda Givi Monokey kohvrit kiitma, et nüüd on küll hirmus koledalt ära kriibitud ja helkurile lõi mõra sisse, aga vähemalt päris puruks ei läinud ja kui kaubanduslik välimus välja arvata, siis iseenesest on kohver veel täitsa funktsionaalne. Aga et lihtsalt maanteel august läbi sõites kohver minema lendab, see oli mulle küll suureks pettumuseks ja minu arvamus Givi kohvritest langes päris kõvasti.
tere
monokey kohvri lahtitulemise võis põhjustada kinnituse mittetäielik sulgumine. nimelt kohvri küljes olev sulusraud, see mida punane nupp alla lükkab avamisel, mis toimib samal põhimõttel nagu tavalise ukse lingi sulus piida vasturaua suhtes võib ebasoodsal juhul kohvrit paigaldades mitte pesasse liikuda ja võtmest lukku keeramist see ei mõjuta. ehk et sulusraua vedrud seda paika ei lükka et toimuks lukustamine aga võtmest saad kohvri sellegipoolest lukku keerata ja punane kohvri eemaldus nupp enam alla ei vaju. samamoodi tõuseb ukselink ülesasendisse kuigi suluskeel lukukorpusest välja ei ole tulnud. selline konstruktsiooniline lahendus vajalik kohvri kinnitamiseks raamile ilma võtmest lukku avamata. kõigi monokey kohvrite kinnitusmehhanismi pole küll uurinud aga minu E41 kohvri lukustust uurides tulin sellisele järeldusele. kuna minuteada on raamile kinnitumise põhimõte kõigil monokeydel sama siis julgen arvata et minu teooria on vettpidav. ilmselt tuleks kriitiliselt suhtuda ka kaalupiirangu max 10kg ületamisesse mis näiteks koos kulunud sulusraudadega või eelpool kirjeldatud ebatäieliku sulgumisega võib lahtitulemist põhjustada.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.