Saksamaalt uut mootorratast tooma.
Moderaator: Moded
Re: Saksast uut ratast tooma.
Mulle jäi tegelikult ka üks silma, asub Borkenis, see on 228 km Bremenist edelas. Siiski pean enne oma finantsid kriitilise pilguga üle vaatama ja läbi mõtlema. Aga kuulutuses oli ka selline lause: Die BMW springt an und fährt aber der Motor Klikkert. Nii palju saan aru, et mootor käivitub ja ratas sõidab, aga mida see mootor teeb, kui keegi oskaks mulle ära tõlkida?
-
- Postitusi: 1277
- Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
- Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 45 korda
Re: Saksast uut ratast tooma.
will111 kirjutas:....täiesti nõus, et eesti on absoluutne arengumaa võrreldes nende riikidega seal (õigemini ei saa sedagi öelda, sest siin ei arene eriti midagi, kohati lähevad teed hullemakski). aga noh eks vast sakslased näiteks peavad ka poolat ja slovakkiat arengumaadeks, kui nüüd jälle kuidagi teistpidi võtta...
Ei ole see asi nii mustvalge, pole neil eesti teedel häda midagi. Suured tee- ehitised on küll väikesed ja mannetud, aga üldine keskmine seisukord on meie teedel kõvasti üle keskmise, võrreldes muu idablokiga. Võrdleme kasvõi sellesama Poolaga, trassid on igati OK, aga veidi teisejärgulisemad teed on nii ja naa, võid vahepeal päris kõrge tähistusega teed kolme-neljakümnega logistada. Ning sakslastest rääkides - mine sõida mõni päev endise Ida-Saksa teid, hakkad meie teemeistreid teietama peale seda. Üldise teede seisukorra poolest oleme Lääne-Saksaga suht ühe pulga peal. Kes Tallinna ummikuid kirub, mingu tipptunni ajal näiteks Brüsselisse.
Sügisese Ungari-tripi ajal oli mul tõsiselt hea meel, et maasturi matkamiseks valisin... ja nii edasi, janiiedasi... väike ringisõit oma konnatiigist väljapool paneb päris sageli oma hinnanguid korrigeerima.

-
- Postitusi: 1277
- Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
- Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 45 korda
Re: Saksast uut ratast tooma.
reinhold5 kirjutas:Mulle jäi tegelikult ka üks silma, asub Borkenis, see on 228 km Bremenist edelas. Siiski pean enne oma finantsid kriitilise pilguga üle vaatama ja läbi mõtlema. Aga kuulutuses oli ka selline lause: Die BMW springt an und fährt aber der Motor Klikkert. Nii palju saan aru, et mootor käivitub ja ratas sõidab, aga mida see mootor teeb, kui keegi oskaks mulle ära tõlkida?
Klõbistab, ehk siis mingi klõbin on sees.

Re: Saksast uut ratast tooma.
isakene kirjutas:reinhold5 kirjutas:Mulle jäi tegelikult ka üks silma, asub Borkenis, see on 228 km Bremenist edelas. Siiski pean enne oma finantsid kriitilise pilguga üle vaatama ja läbi mõtlema. Aga kuulutuses oli ka selline lause: Die BMW springt an und fährt aber der Motor Klikkert. Nii palju saan aru, et mootor käivitub ja ratas sõidab, aga mida see mootor teeb, kui keegi oskaks mulle ära tõlkida?
Klõbistab, ehk siis mingi klõbin on sees.
Selge, ehk siis pole vist mõtet?
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6743
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 684 korda
- Tänatud: 442 korda
Re: Saksast uut ratast tooma.
isakene kirjutas:reinhold5 kirjutas:Mulle jäi tegelikult ka üks silma, asub Borkenis, see on 228 km Bremenist edelas. Siiski pean enne oma finantsid kriitilise pilguga üle vaatama ja läbi mõtlema. Aga kuulutuses oli ka selline lause: Die BMW springt an und fährt aber der Motor Klikkert. Nii palju saan aru, et mootor käivitub ja ratas sõidab, aga mida see mootor teeb, kui keegi oskaks mulle ära tõlkida?
Klõbistab, ehk siis mingi klõbin on sees.
Ehhee:
http://gocar.be/en/europe/motovlan/moto ... -202215436
edu
-
- Postitusi: 839
- Liitunud: 21 Mai 2013, 17:33
- Tsikkel: Cagiva GC, Aprilia Tuareg
- Asukoht: Viitina
- Tänanud: 40 korda
- Tänatud: 92 korda
- Kontakt:
Re: Saksast uut ratast tooma.
Bremen´i puhul saan aidata. Olen kaubabussiga 01/2015 kohapeal ja saan tsikkel peale võtta. Kui müüja tahab kiiresti masinast lahtis saada, siis saan samuti aidata, 10 km Bremenist väljaspool on enda ladu olemas ja laopidaja on nii palju tehnilist taipu, et asjaga toime tulla.
Räägime rahast, minu tasu jääb kuskil 250 - 350,- Euro ringis, sõltu tsikkel suurusest ja muud kuludest. (Bremen - Tartu/Pärnu/Jõgeva)
-
- Postitusi: 1447
- Liitunud: 21 Okt 2005, 21:33
- Tsikkel: Päris mitu...
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 109 korda
Re: Saksast uut ratast tooma.
Üldise teede seisukorra poolest oleme Lääne-Saksaga suht ühe pulga peal
Nu Isake/Batjake.... ära jumala pärast rohkem peale võta või hoopiski.... vähenda doose või vali lahjem kraam.
-
- Postitusi: 446
- Liitunud: 13 Apr 2004, 19:15
- Tsikkel: Yamaha Super Tenere/Tenere 700
- Asukoht: Vetla-Tallinn-Vetla
- Tänanud: 17 korda
- Tänatud: 73 korda
- Kontakt:
Re: Saksast uut ratast tooma.
Johhaidii,
meil läks siis paar aastat tagasi väga õnneks saksast omale rattaid tuues. Järgi läksime algul kahele rattale Fordi kastikaga millel pisike üheteljeline käru järgi. Kaasa võtsime nii palju põllumajanduskütust kanistitritega kui saime. Käru dokumente vist ei olnud ka kaasas. Kokku oli meid kolm ja kast õlut. Plaan oli järgmine, et üks teeb 6h sõitu, istub taha ja hakkab kohe õlut jooma, et kiirelt magama jääks ja et 12h pärast jälle pukis olla. See plaan töötas hästi. Neljapäeva keskööl panime minema ja laupäeva hommikul oli esimene tsikkel lõuna-saksas peal. Kuulutusi kaesime tee peal läbi internetti ja helistasime müüjatele, et homme oleme kohal. Teise tsikli saime ka lõunast peale ilma suuremate sekelduste. Vahepeal oli tulnud kõne, et üht ratast oleks veel vaja, kuna lõunast parajat tükki saada ei olnud, leidsime vaja mineva ratta põhjast ja vurasime kiirelt sinna. Selleks ajaks oli pool kasti õlut juba otsas. Pühapa ommuku saime kolmanda ratta kärule ja algas kodutee. Esmaspäeva ommikuks olime Valgas Arkis ja rattad regatud. Mingeid tee makse me ei maksnud, või Poolas vist korra ikka maksime, ma vist magasin sellel ajal. Saksa keelt rääkisin nii palju kui kunagi telekast külge oli jäänud lapsena, üllataval kombel sai hakkama ja sai ka niisama juttu puhutud müüjatega. Leedu-Läti piiril piirikad uurisid tsiklite dokustaate ja ei muud. Politseiga kordagi kokku puuteid ei olnud. Kastikas vuras kogu aeg.
Äge trip oli, läheks kohe uuesti kui keegi pakkumise teeks
----------------------
Yamaha Super MatkaMudaKolakas XTZ
Motostation poodnik aadressil Masina 1 Tallinn
-
- Postitusi: 1447
- Liitunud: 21 Okt 2005, 21:33
- Tsikkel: Päris mitu...
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 109 korda
Re: Saksast uut ratast tooma.
Uurin igaks juhuks maad.
Plaan jaanuari teises pooles Saksa minna. Kas oleks huvilisi?
Kuna ilmselt sinna minek meritsi, siis piirkond oleks. Travemünde-Dortmund-Meinerzhagen- ja sealt juba kodu poole tagasi.
Aega on vaadata ja plaanida.
Seniks aga kena jõuluaega.
-
- Postitusi: 522
- Liitunud: 10 Juul 2012, 21:17
- Tsikkel: D Monster
- Asukoht: Tartu/Riia
- Tänanud: 78 korda
- Tänatud: 42 korda
Re: Saksast uut ratast tooma.
Kas keegi miskit head mõistliku hinnaga treilaga vedajat oskab soovitada? Vaja üks auto Nürnburgi kandist ära tuua aga kergelt avariiline. Liigub küll aga avalikel teedel sõitmiseks pole sobilik.
Re: Saksast uut ratast tooma.
Odav, valvega ööbimine poolas Wolf´s Lair Hitleri punkrid (op. Valküür) http://www.booking.com/hotel/pl/w-wilcz ... m=32311102
Tuba on paras kunku, aga saab pesta ja magada, lobibaaris odavat napsu jagub. Hommikul vara, kui punkrite külastajaid veel pole, saab tasuta rahulikult punkrid üle vaadata ja sisse ka piiluda. http://www.dailymail.co.uk/news/article ... useum.html
Hommikul kabanoss ja saiake ka hinnasees
Kui Berliini kanti, siis soovitan minna otsemat teed ja vältida kiirteid, läbi külade ja lõputute alleede. Väga mõnus kulgemine, va Pühapev, siis on kõik peerukaarikud teedel suunaga kirik. Külad väga ei pidurda kuna seal eriti hoogu maha ei võeta ja sõidad 1000km kiirtee ja pileti järjekorra asemel 780km.
Lgp!
ubin
-
- Postitusi: 612
- Liitunud: 11 Juul 2008, 21:05
- Tsikkel: KTM 990 Adventure
- Tänanud: 151 korda
- Tänatud: 73 korda
Re: Saksast uut ratast tooma.
Olen 14-21 märts Saksas, 2-3 ratast saaks kaasa tuua. Piirkond 9 kiirtee ülevalt kuni alla välja. Läände ei trügiks aga Berliinist kuni Münchenini on ok.
-
- Postitusi: 612
- Liitunud: 11 Juul 2008, 21:05
- Tsikkel: KTM 990 Adventure
- Tänanud: 151 korda
- Tänatud: 73 korda
Re: Saksast uut ratast tooma.
[quote="ats30"]Olen märtsi esimesel nädalal Saksas, 2-3 ratast saaks kaasa tuua. Piirkond 9 kiirtee ülevalt kuni alla välja. Läände ei trügiks aga Berliinist kuni Münchenini on ok.[
Tõstan teemat.
-
- Postitusi: 839
- Liitunud: 21 Mai 2013, 17:33
- Tsikkel: Cagiva GC, Aprilia Tuareg
- Asukoht: Viitina
- Tänanud: 40 korda
- Tänatud: 92 korda
- Kontakt:
Re: Saksast uut ratast tooma.
Lähen järgmine nädal kaubabussiga Saksamaale, kui keegi midagi vajab, siis saadke palun tsikli asukoht ja siis vaatame edasi. Saan kauba peale pakuda:
tehnilist taipu, 100 % Saksa keelsed oskused ja kogemused tsikli vedamisega.
Kes mõtleb umbes nii, "ole hea mees, õlekasti ees too mulle seda ja seda, ja kui oled tagasi siis ma maksan sulle tsikel kindlasti ka kinni...", palun ära röövige mulle aeg ja närvid.
Korralik teenindus väärib palun ka korralik tasu.
Asukoht võiks olla pigem ülespool (Berlin, Hannover, Dortmund, Bremen, Hamburg).
Terv. Paunverest - Christoph, GSM 5038833
-
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 222 korda
Re: Saksast uut ratast tooma.
Miks peab keegi arvama, et sa ajad asju paremini kui kirjutad?Ja ka hind ei teeks paha.Hr.Nõel näiteks on hinna välja hõiganud.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Postitusi: 45
- Liitunud: 19 Apr 2008, 09:44
- Tsikkel: BMW 1150GS Adventure
- Asukoht: Rapla/Tallinn
Re: Saksast uut ratast tooma.
franz125 kirjutas:Miks peab keegi arvama, et sa ajad asju paremini kui kirjutad?Ja ka hind ei teeks paha.Hr.Nõel näiteks on hinna välja hõiganud.
Mina igastahes kiidaks väga tema pakutud teenust. Eelmisel suvel tõi mulle ratta ja minu osa oli pm ratta netist välja valimine, ülejäänud, alates müüjaga suhtlemisest kuni tehnilise kontrollini tegi ta ise ära ja uue info saamisel jõudis see alati väga kiirelt minuni. Soovitan igaljuhul.
BMW 1150GS Adventure
-
- Postitusi: 839
- Liitunud: 21 Mai 2013, 17:33
- Tsikkel: Cagiva GC, Aprilia Tuareg
- Asukoht: Viitina
- Tänanud: 40 korda
- Tänatud: 92 korda
- Kontakt:
Re: Saksast uut ratast tooma.
...nii palju rahast, et Saksa asukoht, väljavalitud tsikkel ja üleandmispunkt Eestis = kõik kokku arvestades kujuneb minu hind välja.
Ise tegutsen Palamusest, siis on vist selge, et näiteks üleandmine Tallinnast on veidi kallim. Lisaks tegutsen ma nii, et turvamõttet on eesotsas - kui tsikkel on kallim - siis ma võttan ainult üks peale
ja ma ei toppi oma transporter kahte või isegi kolmega täis.
Suhtlemisest nii palju, kes ei leppi minu Eesti keelse tasega, tema tohib vabalt minu emakeel kasutada - Saksa keel .
Ja ma soovin veel mainida, et minu suhtlemistase on kindlasti parem kui keegi tõstab toru ja helistab lihtsalt...
tervitused Paunverest, Veiko - aitäh kiidusõnade ees - oli meeldiv "äri". Christoph
-
- Mode
- Postitusi: 969
- Liitunud: 23 Dets 2004, 17:12
- Tsikkel: KTM
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 24 korda
Re: Saksast uut ratast tooma.
Franz125 - teadmiseks, et tegemist on saksa rahvusest kodanikuga ja minu arvates võib eksimused grammatikareeglite vastu selle kraesse kanda. Minu hinnangul pole väga valesti midagi ja jutt on arusaadav. Mitte, et kellegi teise teenus kehvem või parem oleks aga Saksamaal on sakslasel kindlasti väike eelis kohalikega asjaajamisel - seega pole vast põhjust liiga palju nokkida mõne kirjavea pärast. Peace.
Kes mett teeb, see mett sööb!
-
- Postitusi: 200
- Liitunud: 12 Mai 2010, 02:32
- Tsikkel: R1200GS
- Asukoht: Läänemaa/Harjumaa
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Saksast uut ratast tooma.
Mul on paar küsimust Hr.Nõel'ale ja hr. eetarga'le ja ka teistele härrastele, kes pakuvad sarnast teenust.
- kas Te garanteerite, et ma saan ratta Eestis arvele? Näiteks, et rattal pole vasakpoolse liikluse jaoks mõeldud esituli, mille vahetus on tõenäoliselt iga ratta puhul kurb summa vms.
- kuidas toimub raha maksmine ja millised garantiid saan peale mehe hea maine foorumis, et ma oma raha eest saan tsikli?
- kas ja mis raha eest leidub inimene, kes toob soovitud ratta ära Leedust?
- kas kellegil on pildistatud/skanneeritud "dokumentide paketti", mis kõik on vaja saada näiteks Saksamaalt sõidukit ostes?
- kas saaks paar näidet teenuse hinnast kujul: ratta mudel(hinnaklass)-asukoht-teenuse hind?
- kuidas Teie hindate/testite ratta tehnoseisundit? Kui sügavalt toimub läbivaatus? Näiteks, kui tegemist on 2010a. CBR1000RR-ga- kas ka lihtsamalt mahakäiv gondel tuleb maha, et vaadata
üle, kas seespool kõik sama ilus, kui pildil.
Ette tänades,
JAWAmees
-
- Postitusi: 1423
- Liitunud: 04 Nov 2007, 22:08
- Tsikkel: V4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Saksast uut ratast tooma.
JAWAmees kirjutas:
- kuidas Teie hindate/testite ratta tehnoseisundit? Kui sügavalt toimub läbivaatus? Näiteks, kui tegemist on 2010a. CBR1000RR-ga- kas ka lihtsamalt mahakäiv gondel tuleb maha, et vaadata
üle, kas seespool kõik sama ilus, kui pildil.Ette tänades,
JAWAmees
Tavalselt on mulle toodud rataste motod kohapeal pooleks võetud ja sellega välistatud riknevad mootorid. Ülejäänud kulud/kahtlused on kõik mõõdistatavad koha peal.
-
- Postitusi: 839
- Liitunud: 21 Mai 2013, 17:33
- Tsikkel: Cagiva GC, Aprilia Tuareg
- Asukoht: Viitina
- Tänanud: 40 korda
- Tänatud: 92 korda
- Kontakt:
Re: Saksast uut ratast tooma.
Mul on paar küsimust Hr.Nõel'ale ja hr. eetarga'le ja ka teistele härrastele, kes pakuvad sarnast teenust.
- kas Te garanteerite, et ma saan ratta Eestis arvele? Näiteks, et rattal pole vasakpoolse liikluse jaoks mõeldud esituli, mille vahetus on tõenäoliselt iga ratta puhul kurb summa vms.
- kuidas toimub raha maksmine ja millised garantiid saan peale mehe hea maine foorumis, et ma oma raha eest saan tsikli?
- kas ja mis raha eest leidub inimene, kes toob soovitud ratta ära Leedust?
- kas kellegil on pildistatud/skanneeritud "dokumentide paketti", mis kõik on vaja saada näiteks Saksamaalt sõidukit ostes?
- kas saaks paar näidet teenuse hinnast kujul: ratta mudel(hinnaklass)-asukoht-teenuse hind?
- kuidas Teie hindate/testite ratta tehnoseisundit? Kui sügavalt toimub läbivaatus? Näiteks, kui tegemist on 2010a. CBR1000RR-ga- kas ka lihtsamalt mahakäiv gondel tuleb maha, et vaadata[/i]
Minu vastused:
- mina toimetan sinu poolt väljavalitud tsikkel Eestisse - sinu risk, sinu ost, sinu tehing, kogu lugu. Mina vastutan siis ainult transpordi osas. Või vastupidi, ma ise kontrollin, kui sa seda soovid, kas Saksa dokumentid on korras ja võttan müüjast ainult tsikkel üle kui kõik dokumentid on puhas ja olemas ja tehnika on nii nagu oli reklaamitud või kokkuleppitud.
- ma olen kuni siiamaanini niimoodi tegutsenud, et kohapeal selgitame masina olukord välja, siis mina formistan sinu kasuks Saksast ostu-müügi leping ära ja sina kannad otse müüjale kokkuleppitav summa. Kui tahad rohkem kindlustus tunne, siis saame ka niimoodi teha, et endine Saksa omanik saadab sulle Saksa "Brief" tähtkirjana otse Eestisse.
ja millised garantiid saan peale mehe hea maine foorumis, et ma oma raha eest saan tsikli? ei saa, ei ole garantiid, kes hoiab Saksa "Brief" näppude vahele on vaieldamatu tsikkli omanik, (Saksa juridiline värk - Eigentümer / Besitzer)
Transpordi raha soovin Eestis üleandmishetkel kätte saada.
- Leedukatega ma ei tegele.
- huvi korral saadan sulle Saksa ostu-müügi lepingu näidis
- kõige odavam teenus mis ma kujutan ette on nii, et ma viskan kaks kriimustatud krossikad Saksast kuudis sisse, siis ma soovin Eestis umbes 300,- Euo teenustasu saada.
- vastupidi - väga korralik, suur ja nõudlik tsikkel - ja Saksa asukoht on ebasobilik, siis kindlast ei ole 350,- Euro piisav palju teenuste ees.
- minu tunnitasu (tegutsen peatööga tehnika valdkonnas nagu tehniline nõustaja ja isegi Saksa kohtusse kõlblik tunnistus (?) on olemas (öffentlich bestellter und vereidigter Sachverständiger olen
) on praegu 52,- Euro net pluss 20 % käibemaks.
Kui sa seda soovib, siis ma teen Saksast täis eksplutatsioon ja saadan sulle isegi röntgen piltid väntvõllis - raha ees.
Tööriistad on mul transporteris olemas - ja tahan veel mainida, et oman ka sobilik vastutuskindlustus (seda pull läheb mull aastas üle 1000 Euro maksma) mis kindlustab minu klientid kahjude ees.
Christoph / eetarga
N.B. Mina näen enda "teenindus" pigem sealt, et ma toon midagi mis kohalik turg ei paku. Ma soovin, ja seda ma mõtlen tõsiselt (sest Eestis on ka korralik maaletoojad, kes toovad kasutatud tsikklid Eestisse) - vaadake kohapeal, näiteks bikepointist. Nende hinnad on isegi soodsam kui võibolla Saksa ostuhind pluss minu teenustasu - ja kaup on teil otse silma ees.
-
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 222 korda
Re: Saksast uut ratast tooma.
No näe, polnudki väga palju vaja ,et vajalik info välja tuua.Nüüd said teised, kes kodaniku teenust kasutanud pole, ka teada kuidas temal asjad käivad.Lihtsalt mulle ei meeldinud see"õllekasti jutt"selles kuulutuses.Ma ei ole näinud enne firmade ega eraisikute poolt pakutavate teenuste hinnakirja kus seisab,et õllekasti eest ma teie autot ära ei värvi.Ei olnud mõeldud solvanguna vaid väikese naaskli torkena.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Postitusi: 839
- Liitunud: 21 Mai 2013, 17:33
- Tsikkel: Cagiva GC, Aprilia Tuareg
- Asukoht: Viitina
- Tänanud: 40 korda
- Tänatud: 92 korda
- Kontakt:
Re: Saksast uut ratast tooma.
Väike vihje, kuidas Sakslased ütlevad: aitäh.
a) keegi aitab mulle, näiteks lükkab tsikkel transporteri peale, laenab tööriistu, jne = 4/6 * 0,5 liiter Eesti/Saksa õlu on hea ja sobilik kingitus
b) keegi aitab mulle, iseseisav, kuulutab enda aeg aga otseselt raha mitte, siis on terve kast õlud kohustuslik
c) keegi aitab mulle, iseseisav, kuulutab enda aeg ja mingi määral ka natukene raha, siis on õhtulsöök õlledega türki või kreeka "sööklast" minu poolne hüvitus
d) keegi aitab mulle, iseseisav, kuulutab enda aeg ja mingi määral ka enda raha, vaatab näiteks sõiduauto, traktor, paat, jne üle, siis on "Hunni" õige suurusjärk (100,- Euro)
Ma ei julge isegi Eestis välja sõita, kui ei ole 3 x 4 ALeCoq pakk autost, kõige odavam viis hästi meelde jääda ja "aitäh" õelda.
Lisaks teevad ka 400g põdralihapurgid vahepeal imed
Võtke seda nagu mitteametlik hinnakiri
-
- Postitusi: 1447
- Liitunud: 21 Okt 2005, 21:33
- Tsikkel: Päris mitu...
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 109 korda
Re: Saksast uut ratast tooma.
Selline tunne on sees , et peaks ka paar sõna ütlema.
Prooviks ka Jawamehe uudishimu rahuldada. Täiesti loomulik, et inimene tahab teada mis toimub kui tema tsiklit tahab.
Eelnevalt mainin ära, et mina vaatan, toon ja soovitan sõpradele AINULT Saksa päritolu/passiga tsikelid.
Kysimus- MIKS? -Mulle meeldib/armastan Sakslaste korraarmastust ehk "ordnungi". Ülejäänutest Itaalia,Prantsuse,Inglise, Leedu, Poola, Somaalia, Venemaa jne. passidega tsiklitest kõnnin suure kaarega mööda. Lihtsalt nii on ja nii jääb. Edasi komenteerimisele ei kuulu.
Kysimus 1.
kas Te garanteerite, et ma saan ratta Eestis arvele? Näiteks, et rattal pole vasakpoolse liikluse jaoks mõeldud esituli, mille vahetus on tõenäoliselt iga ratta puhul kurb summa vms.
Vastus: Kui ta on juba Saksas arvel olnud, siis kindlalt saad.
Kui tekkib kahtlus mingi politsei tagaotsimise suhtes,saan kontrollida lasta käigult . See on minu mure.
Kysimus 2.
kuidas toimub raha maksmine ja millised garantiid saan peale mehe hea maine foorumis, et ma oma raha eest saan tsikli?
Variant 1. Otsid ise tsikli välja netist, suhtled müüjaga, teed ostu müügi läbi neti ja mina teen esmase kontrolli ja toon ära.
Variant 2. Otsid ise netist, mina aitan sind sobiva ratta leidmisel . Suhtleme müüjaga läbi neti, teeme bronni, mina lähen kohale, vaatan , kontrollin, suhtlen ja maksan sinu kaasa antud raha müüjale.
Ps. Mingit garantiid ma peale foorumis oleva puhta tausta ei anna. Mainiksin, et minu puhas nimi on kindlalt palju, palju rohkem väärt kui kilose CBR hind.
Kysimus 3.
kas ja mis raha eest leidub inimene, kes toob soovitud ratta ära Leedust?
Loe minu postituse 2-st lõiku.
Kysimus 4.
kas kellegil on pildistatud/skanneeritud "dokumentide paketti", mis kõik on vaja saada näiteks Saksamaalt sõidukit ostes?
Pole mingit paketti. On Saksa Brief( sõiduki pass) mis koosneb 2-st osast. Lihtsamalt öeldes väike ja suur. Liikurid mis arvele võetud enne / ei mäleta täpselt seda terminit. Oli millalgi 2003,2004/ piisab ka vana passi suurest osast ainult. Ja OM leping.
Rohkem sul ARK-s vaja pole. Kuigi reeglina annab müüja kaasa kõik tsikliga kaasneva paberimajanduse. Alatse TÜV paberitest kuni ...näiteks suvaliste piduriklotside ostu tsekkideni.
Kysimus 5.
kas saaks paar näidet teenuse hinnast kujul: ratta mudel(hinnaklass)-asukoht-teenuse hind?
Normaalse ratta puhul minu hind praegusel momendil: Normaalse koha pealt Pärnusse 300. Sügisel oli see hind 330. Kui kütuse hind peaks kerkima hakkama, siis kerkib ka hind.
Normaalne ratas- tavaline 125-1000 naked, bike, enduro jne. Loomulikult võtab näiteks FJR 1300 või suurem 1500 Custom sellise ruumi mis kulub 2-le tavarattale. Sealt tuleb neile ka kahekordne hind.
Normaalne koht. Eelnevalt välja pakutud piirkond. Näiteks Berliin Hannover-Dortmund- Kassel-Berliin. Kui tsikkel jääb sinna piirkonda + 50 km. kõrvale .
Paljud, isegi 90% minu kundedest on kysinud- Kas tingida saab? Saab ju küsida seda. Aga sellel on oma hind. Ka minul peab olema motivatsioon kaubelda. Olen alati oma kundedega kokku leppinud- Tingitud summa pooleks. Oma kogemused: 2900 ratta sai lõpphinnaks 2300. Ja 8000 maksnud rattast sai alla ainult 50 eur. Nii et yhest äärmusest teise.
Kysimus 5.
kuidas Teie hindate/testite ratta tehnoseisundit? Kui sügavalt toimub läbivaatus? Näiteks, kui tegemist on 2010a. CBR1000RR-ga- kas ka lihtsamalt mahakäiv gondel tuleb maha, et vaadata
üle, kas seespool kõik sama ilus, kui pildil.
Läbivaatus, proovimine toimub samuti nagu sa Eestis läheksid ratast ostma. Visuaalne, käivitamine, proovisõit jne. Julgen arvata, et Eestis võid enne petta saada kui seal. Sakslane on piisavalt aus vigadest enne rääkima.
Kogemustest või öelda, et kui ostad vigase ratta, siis on ta paremas olukorras kui Sakslane öelda oskab.
Näide elust enesest: Eelnevalt suheldud- räägitud. Sakslase väitel on karpad perses, mootor ei lähe pöördesse. Tuleb ette võta karpade remont.Tegemist oli gondlis rattaga. Kohapeal käivitades tundsin, et gaasirutska käis kergelt. Polnud midagi, lõime käed. Hiljem selgus ( algul nii arvasingi)- gaasitross puru.
loodan, et jaffimees ja teised huvilised said ammendava vastuse.
Asi millest veel. Alati kui olen kohapeal/ ratta kõrval, siis ma helistan uuele võimalikule omanikule ja suhtlen temaga, et mis ja kuidas. või et siin kriips ja seal koliseb jne.
Cris mainis:
Ma ei julge isegi Eestis välja sõita, kui ei ole 3 x 4 ALeCoq pakk autost, kõige odavam viis hästi meelde jääda ja "aitäh" õelda.
Alati on kaasas mõned väikesed 100 grammised "Vana Tallinna" lapikud. See on väga hea tänu neile.
-
- Postitusi: 906
- Liitunud: 21 Juun 2008, 15:42
- Tsikkel: FZS 1000
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 414 korda
- Tänatud: 80 korda
Re: Saksast uut ratast tooma.
Prantsuse piiril Karlsdorf-Neuthard on üks huvitav tsikkel aga see vist jube kauge

-
- Postitusi: 612
- Liitunud: 11 Juul 2008, 21:05
- Tsikkel: KTM 990 Adventure
- Tänanud: 151 korda
- Tänatud: 73 korda
Re: Saksast uut ratast tooma.
ats30 kirjutas:Olen 14-21 märts Saksas, 2-3 ratast saaks kaasa tuua. Piirkond 9 kiirtee ülevalt kuni alla välja. Läände ei trügiks aga Berliinist kuni Münchenini on ok.
Ca kuu aja pärast on minek. Kellel plaan kevadeks Saksast ratsas soetada, võiks juba eeltööga alustada. Kui ratas välja valitud, saan ülejäänud toimingud ise korda ajada.
-
- Postitusi: 1447
- Liitunud: 21 Okt 2005, 21:33
- Tsikkel: Päris mitu...
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 109 korda
Re: Saksast uut ratast tooma.
Nõelal terendamas silme ees Saksa trip.
Minek täpselt 2 nädala pärast ja naistepäevaks eestis tagasi. Minek läände . Marsruut oleks järgmine: Berliin-Hannover- Düsseldorf-Köln- Kassel- ja siis sealt kuidas soovi on kas Dresdeni või Berliini suunal jälle tagasi.
Vaba tsiklikohta oleks pakkuda veel kahjuks 1. Midagi pole teha. Kevad on ukse ees.
Kes ise ei viitsi/suuda Sakslasega suhelda-kein problem. Võtan oma peale.
Tingimused on natuke eespool postituses ilusti kirjas.
Kontaktid allpool.
-
- Postitusi: 612
- Liitunud: 11 Juul 2008, 21:05
- Tsikkel: KTM 990 Adventure
- Tänanud: 151 korda
- Tänatud: 73 korda
Re: Saksast uut ratast tooma.
ats30 kirjutas:ats30 kirjutas:Olen 14-21 märts Saksas, 2-3 ratast saaks kaasa tuua. Piirkond 9 kiirtee ülevalt kuni alla välja. Läände ei trügiks aga Berliinist kuni Münchenini on ok.
Ca kuu aja pärast on minek. Kellel plaan kevadeks Saksast ratsas soetada, võiks juba eeltööga alustada. Kui ratas välja valitud, saan ülejäänud toimingud ise korda ajada.
Koorem hakkab täis saama, ühele normaalmõõdus rattale on veel kohta. Tagasi jõuan 22. märtsil.
E.
-
- Postitusi: 612
- Liitunud: 11 Juul 2008, 21:05
- Tsikkel: KTM 990 Adventure
- Tänanud: 151 korda
- Tänatud: 73 korda
Re: Saksast uut ratast tooma.
ats30 kirjutas:ats30 kirjutas:ats30 kirjutas:Olen 14-21 märts Saksas, 2-3 ratast saaks kaasa tuua. Piirkond 9 kiirtee ülevalt kuni alla välja. Läände ei trügiks aga Berliinist kuni Münchenini on ok.
Ca kuu aja pärast on minek. Kellel plaan kevadeks Saksast ratsas soetada, võiks juba eeltööga alustada. Kui ratas välja valitud, saan ülejäänud toimingud ise korda ajada.
Koorem hakkab täis saama, ühele normaalmõõdus rattale on veel kohta. Tagasi jõuan 22. märtsil.
E.
Marsruudil München-Luksemburg-Berliin endiselt 1 vaba koht.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.