Metasas müttamiseks endurokas?

Kasutaja avatar

mms
Postitusi: 88
Liitunud: 25 Juun 2013, 14:41
Tsikkel: M750,FE650E,NX650,WRE125,YZ80
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Re: Metasas müttamiseks endurokas?

Lugemata postitus Postitas mms »

Panen siis ajaloolise tõe huvides tulemuse siia kirja, mine tea, äkki kellelgi otsinguga kunagi abiks. Tellisin taffmeisters.com lehelt soovitatud vidinad - autodekompressiooni võlli (võimisiganes "jubin" nukkvõlli küljes) vedru, vabajooksusiduri vedru ja ülekoormussiduri seibid. Jupid küljes ja starter töötab suurepäraselt. Ehk siis kokkuvõte - tehasest on autodekompi vedru liiga nõrk, ei lükka võlli tagasi, et avaks väljalaskeklappi. Vabajooksusiduri moditud vedru mõttest ma aru ei saanud ja ausaltöeldes läks see mul ka näpu vahel pooleks - jäi vana, sest töötas normaalselt. Ülekoormussiduri seibide point on selles, et teeb siduri läbilibisemise raskemaks. Ilmselt uuena see ongi raskem aga kulub küllalt kiiresti. Enivei, nagu öeldud, töötab nüüd kõik väga hästi. Kui on Husamehi kellele saan täpsemalt seletada, teen seda hea meelega.

Lärm - selle monsteriga on algajal võistlusele minemiseks vaja päris palju treenida :) Aga midagi üle mõistuse hullu nüüd kah pole, lihtsalt gaasikäsi peab ülitundlik olema. Väiksemgi vääratus gaasiga toob endaga kaasa pidamise totaalse puudumise või tagarattal sõidu. Aga noh, see on fun :D

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”