Bandit GSF400 probleemid
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Re: Bandit GSF400 probleemid
Raits66 kirjutas:ujukite tasemed on ok ?
Olles ära vaadanud selle video https://m.youtube.com/watch?v=uMAKyTvjqaQ
Arvan, et probleemiks on ujukitasemed või ei saa piisavalt kütet peale.
Tühikäik on ok, toores toimib, kuid peadüüsist ilmselt ei suuda peale imeda. Tõenäoliselt probleemiks madal kütusetase karbussis.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6769
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 693 korda
- Tänatud: 455 korda
Re: Bandit GSF400 probleemid
Lugedes esimest posti, siis ütleks, et ujukitasemed ei lähe "lambist" valeks...
edu
Re: Bandit GSF400 probleemid
ujukitase peab olema selline nagu tehasest tulles,seda pole vaja kunagi muuta.läbi interneti parandades on ujukitase ja lisaõhk ühed sagedased lahendused olnud
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
Re: Bandit GSF400 probleemid
Enne vaata, et kütus paagist korralikult välja tuleb.
Äkki on kraan umbes või miskit.
Re: Bandit GSF400 probleemid
Tere. Lahja segu olemust saad kontrollida nii, et paned töötaval tsiklil metalljoonlaua (või midagi sarnast) karpade ette. Sellega piirad õhu kogust. Kata näiteks veerand ava kinni, siis pool, siis kolmveerand. Ujuki tasemete kontrollimine Mikunidel siit Selguse saamiseks mõõda ka silindrite surved. Vähese silindrisurvega mootor ei ime enam korralikult küttesegu sisse.
Re: Bandit GSF400 probleemid
Täna puhastasin paagi ära.
Panin uue kütte sisse.
Bensukraanist jookseb välja ainult üks voolik, vaakumvoolikut sellele kraanile ei käi ja masinast tulevale vaakumotsale on pime ette pandud.
Lisaks on vahel ka bensufilter, homme vahetan selle välja.
See ujukitasemete mõõtmise lahendus mis ülevalolevas videos on on päris asjalik, saan seda proovida, kui voolikut toon.
Re: Bandit GSF400 probleemid
ducatist kirjutas:Tere. Lahja segu olemust saad kontrollida nii, et paned töötaval tsiklil metalljoonlaua (või midagi sarnast) karpade ette. Sellega piirad õhu kogust. Kata näiteks veerand ava kinni, siis pool, siis kolmveerand.
Kuna muud enam teha ei saanud siis tegingi nii. Asetasin liistu karpade õhuvõtu ette ja u. 75% kinni olles toimis masin nagu peaks, läks pöördesse normaalselt.
Panin airboxi külge, kuid ikka poob kinni kui gaasi anda(kuid enam kohe välja ei sure).
Homme tõstan nõela kõrgemale, vaatab, kuidas reageerib, eelduste kohaselt peaks paremaks minema.
-
- Postitusi: 1022
- Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
- Tsikkel: old oilboiler
- Asukoht: Järvamaa
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: Bandit GSF400 probleemid
Ma ikkagi küsiks, kas sul poleks mõtekam rattaga mõnda remonditöökotta minna? Isetegemise rõõm on muidugi suur asi aga... arvesta see enda kulutatud aeg rahaks ning vaata kumb see siis lõppedeks osavam tuleb. Seda enam, et sa enamiku asju juba läbi vaadanud või üle teinud oled...
-
- Postitusi: 1022
- Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
- Tsikkel: old oilboiler
- Asukoht: Järvamaa
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: Bandit GSF400 probleemid
Üldjoontes olen nõus. Lihtsalt see nelja karpa peale- maha udimine on üks kahtlase väärtusega sport
Re: Bandit GSF400 probleemid
Tort kirjutas:Väidan, et ei oleks. Tsiklid ongi näppimiseks, mitte liiklemiseks.
Täpselt nii, oma hobi ei ole mõtet teistele lõbutsemiseks viia.
Kui kevadeks korda ei saa, eks siis viin ikka töökotta ka, aga sinna veel aega on.
Seni naudin seda isetegemise rõõmu veel.
Re: Bandit GSF400 probleemid
Täna tõstsin nõelad kõige rikkamasse asendisse, reguleerisin tühikäigu segukruvi 3.5 pöördelt 1.5 pöördele. Panin airboxi korralikult peale.
Masin käivitub kenasti ja läheb ka pöördesse nagu peab.
Algne probleem, kõrged tühikäigupöörded said lahendatud ja vahepealsed probleemid ka.
Re: Bandit GSF400 probleemid
Ok, päris palju aega on küll möödas, aga video põhjal ütlen küll, et sul on karpa kinnitus lutud läbi omadega. Karpad maha ja vaata need üle, ma olen enam kui kindel, et leiad sealt mõrad.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.