Kawasaki GPZ 1100 97a.

Kasutaja avatar

KIBU
Postitusi: 990
Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
Tsikkel: 701Enduro, FS450, FC450, Te250
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 79 korda

Re: Kawasaki GPZ 1100 97a.

Lugemata postitus Postitas KIBU »

tere
seisnud ratta seisukord oleneb peamiselt sellest kui niiskes keskkonnas ratas seisis ja kas ratas jäi seisma puhastatult või nö otse rajalt.
karpa imeb lisaõhku ilmselt. regull kruvide O ringid jne.vaja puhastada- vahetada. kumm läheb seistes kõvaks ja ei toimeta nii nagu vaja. infrapuna tembipüssiga leegikaid mõõtes saad teada milline karpa nu..ib. (leegikas oluliselt kuumem). samas peale seismist tahavad karpamootorid enamasti nö sissekäimist ehk mõned tunnid sõitu erinevatel koormustel ja mitte ühtlase gaasiasendiga. vahest sellest isegi piisab.
kõige õigem on siiski karpad laiali võtta ja põhjalikult puhastada (see ei tähenda lihtsalt suruõhuga läbipuhumist) peale pikemat seismist. küünalde ja õhufiltri vahetus käib kah asja juurde.
vanematest ratastest saab kindlasti asja kuna kõik väsinud või kulunud osad on ju asendatavad kuid enamasti on nende ideaalkorda seadmine rahaliselt väga kulukas. tee endale nimekiri asjadest mida vaja teha kas kindlalt või siis igaks juhuks. näiteks vahetada kõik vedelikud, rattalaagrid, tolmukaitsed. traaversi ja õõtsalaagrid vaja määrida. arvesta et kõik kummist jubinad võivad olla surnud ja neid on tsiklil omajagu. pane hinnad taha ja saadki oluliselt suurema summa kui ainult ostuhind. a kui see raha lõpuks makstud ja töö tehtud, tead et sul tehniliselt korras ratas mis teenib veel kaua ja millega saab muretu südamega sõita ja ise tehes saad lisaks olulise lisaväärtuse nimega "tunne oma ratast"

5248653

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”