Kawasaki VN 1500
Re: Kawasaki VN 1500
Küünlaid pole praegu mõtet hakata välja keerama, sest segu ON praegu LIIGA LAHJA - koonusfiltri takistus on kordades väiksem, kui paberfiltril. Vulcan Classicu karpas nõela liigutada ei saa, jäävad üle düüsid. Uutel ratastel sõltub düüsi läbimõõt sellest piirkonnast, kus ta müüakse, st et kui ratas on algselt müüdud soojas piirkonnas- Itaalias või Californias, siis on tal peenemad düüsid ja meie kliimas tuleks düüs jämedama vastu vahetada. Sellest kirjutab manualis ja endal on ka otsene kogemus, ratas on päritud jänkimaa lõunaosariikidest ja tahab ka palava ilmaga käivitamisel toorest ja jaheda ilmaga lööb ka meelsasti karpasse tagasi.
Düüsi pole siiamaani (juba 9 hooaega sõidetud) ära vahetanud, saab ka niisama hakkama. Duelli kataloogis olid need düüsid saadaval. Bena tasemega mängimine on üsna tülikas kuna karpale pääseb kehvalt ligi (paak maha) ja peale iga taseme muutmist peaks proovisõittu tegema. Ei anna ka sellist "konkreetset" äratuntavat vahet, kui erinevad düüsid. Kui hakkad düüsidega proovima alusta ikka kohe kõige suurematest, sest koonusfiltril tõesti väga väikke takistus. Kui tahad kindlapeale minna ja sõitmisest rohkem hoolid, kui eksperimenteerimisest, viska need koonused minema ja taasta esialgne olukord. See on muidugi rangelt igaühe enda otsustada.
Päikest!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.