1982 Jupiter 4 taastamine

Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1825
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 221 korda
Tänatud: 90 korda

Re: 1982 Jupiter 4 taastamine

Lugemata postitus Postitas pühak »

Seibitegemise raudu saab ise ka teha. Teritad 2 sobivas mõõdus torujupil ühe otsa ääre ära ja ongi olemas. Ma teritasin 8mm välismõõduga torujupi nii, et lasin 10mm puuriga otsa siseküljed teravaks, siis ei suru augustatavat materjali laiali. Jämedamale torule, millega seibi lehest välja lööd, keevita poldijupp teise otsa, selle pihta lüües jaguneb haamrilöök ühtlasemalt, kui näiteks pooletollise toru otsa pihta virutades. Kõigepealt märgid joonlaua ja pliiatsiga seibideks mineva materjali lehe ruutudeks, siis peksad iga ruudu keskele augu ja pärast rihid ruudustiku järgi suurema raua õigele kohale, kui seibe lehest välja lööd. Plastleheks sobib väga hästi mingi õlikanister. Kuna tootjad teevad kanistreid tihti oma värvides, saad isegi värvilisi seibe teha. Kui omal kõik tühjad kanistrid prügisse saadetud, siis tuleb "geoloogi" kombel bentsujaamade prügikastides kolada. Kanistri põhi on paksem, seinad õhemad, arvesta seda seibide välja löömisel. Aluseks on kõige parem mingi paks vineeritükk, see ei anna kohe esimese obaduse peale nii kergelt järgi, nagu lauajupp. Seibe saad teha peale plasti ka kummist, nagu eelpool juttu oli või nahast. Ohverdad oma vana püksirihma näiteks või vanade kingade/saabaste pealsed (kui ikka rihm või jalatsid ehtsast nahast on).

Viimati muutis pühak, 30 Okt 2014, 20:11, muudetud 2 korda kokku.
"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”