Suzuki GSX 600F - Argentum
-
Teema algataja - Postitusi: 77
- Liitunud: 02 Sept 2008, 13:24
- Tsikkel: Suzuki GSX 600F
- Asukoht: Norra
Re: Suzuki GSX 600F - Argentum
Nii siis
Vahepeal sain uued kruvid.. PS ei ole mikuni BST32 karpade ujukikaane kruvid M4. Vaid on hoopis M6x12mm kui kellegil vaja seda infot.
Eile sai siis karpad uuesti pulkadeks võetud ning karpadele Stage 1 jet kit peale pandud. Karpad rattalt maha, pesu, pulkadeks ja tagasi kokku ning rattale tagasi võttis aega umbes 7 tundi. Tegin üsna rahulikult ning hoolikalt. Kindlasti saab kõvasti kiiremini kui oled asjadega rohkem kokku puutund ja tead mida teed.
Tähelepanekud siis neile kes peaksid sama projekti ettevõtma ja kogemused puuduvad. Kirjutan siis enda õpitust, ei ole ekspert.
- Ennem karpade lahti võtmist pese hoolikalt karpad väljast bensuga nätieks korralikult puhtaks.. seda sodi mis seal väljas ei ole vaja karpa sisse..
- Kui avad ülemised kaaned.. seal membraan (vist õige termin). See üsna õrnake, et ettevaatlikult eemaldada see membraan. Katki läheb on vaja välja vahetada ning ei ole teab kui odav
- Ennem kui hakkad põhjalikult leotama ja pesema karpasi. Eemalda kõik kummi jubinad ja O rõngad
- Ja vast kõige olulisem. Tee märkmeid ja pilte. Et kui miskit vussi läheb siis oskad tagasi orig seadetesse ajada
- Stage1 muudab asju alates 3000 pöördest. Kõik mis jääb alla 3k S1 ei mõjuta.
Üldiselt peaks ütlema, et vähemalt Mikuni lahti võtmine ja kokku panek üsna lollikindel.. Väga ei ole võimalik asju valesse kohta panna või valesti tagasi.. va segu kruvi
Kummaline tähelepanek. Ei tea kas selline suvaline seguruvide asend võibki olla või on see rohkem lohakusest? Nimelt kui neid hakkasin välja keerama siis ennem keerasin sisse ning kaartistasin, et kui sügaval nad siis on. Mis oli kummaline, et karpa 1 oli 0,5 pööret, karpa 2 2 pööret, karpa 3 2,25 pööret ja karpa 4 1,5 pööret. Arvasin millegi pärast, et kõik karpad peaksid olema ühtemoodi. Või mis te arvate?
Ise kui Stage 1 külge kruvisin siis segukruvid keerasin "paberite" järgi 2,5 pöörde peale.
Mis siis stage 1 sisaldas. Uued nõelad ja uued pea tüüsid. (arvasin, et rohkem vaja igasugu jubinaid vahetada)
Kui juba laiali lammutasin siis vahetasin ka küünlad ära. Need nägid üsna halvad välja ja säde oli üsn vuss..
Pildil siis Repair kit ja Stage 1 jupid. Uued ja vanad. Pildilt ei ole väga aru saada aga vanad O rõngad ja tihendid olid rabedamad / kõvemad võrreldes uutega
[kahandapilt]https://dl-web.dropbox.com/get/suzuki/K ... MfYliI-_uQ[/kahandapilt]
Täna kui kogu ratta kokku tagasi panin ja proovisõitu tegin. Peab tunnistama, et väike vahe sees. Mitte küll midagi Wau-wii vahet aga nõka on. Loodan, et kui talvel S3 jet kit ja uus pod air-filter ja pütt siis tunda rohkem erinevust.
Järgmise nädala lõpust alates läheb ratasi siis garaazi talve puhkusele ja vuntsimisele.. Siis peaks rohkem igasugu muudatusi tulema
Siin siis veel pilte projektist..
https://www.dropbox.com/sh/gwxubcfcouv3 ... xBPNa?dl=0

Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.