Minsk 125 1985 jaanus33


v301060
Postitusi: 450
Liitunud: 07 Juul 2008, 20:14
Tsikkel: HD Bobik 103
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Minsk 125 1985 jaanus33

Lugemata postitus Postitas v301060 »

grahv kirjutas:
jaanus33 kirjutas:

panen 1. sisse ja tahan 2. siis yks n6ks yles vabak2igule ja teine n6ks yles 2. k2igule...

Ei ole nii ükski käigukast, Minsk kaasa-arvatud. Esimene alla, 2. üles ühe tõmbega, 3. üles ühe tõmbega, 4. üles ühe tõmbega. Ja esimeselt või teiselt vabale poole" tõmbe või vajutusega - st täpselt samamoodi nagu iga teise tsikliga. HARJUTA!

Minskil, kui jalg/käiguvahetus ei ole täpne, siis leiadki "vaba" ka teiste käikude vahelt. Lahendus on lihtne - õpi korralikult käiku vahetama... Tõmba käiguhooba konkreetselt ja piisavalt.

Omaette teema on see, et kulunud või muidu shitasti õnnestunud käiguvaheti tõttu ongi esimeselt teisele vahetamine probleemne. Selle tüüpvea tõttu tehtigi nt kardimootorite käigukaste koguaeg ümber. Tänavasõidu tsikli puhul pole see aga eriti märgatav probleem.

Ei saa selle jutuga nõustuda - ka Jawal käib 1-2 ja 3-4 täpselt sama moodi, tuntavalt kahe nõksuga. Ainult 2-3 liigub ühe liigutusega. Võiks ikka arvestada, et nii Jawad kui too Minsk on sisuliselt 50-60-te aastate tehnoloogia, arvestamata, mis aastal konkreetne tsikkel välja on lastud.

HD Bobik 103 & 2x Jawa 638
varem: KMZ 650 Dneprr; HD XL 1200 Sportster; TransAlp 650; HD 883 Sportster Roadster; HD 1200 Sportster Custom; KTM 390 Duke; Triumph Thunderbird 1600

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”