Minsk 125 1985 jaanus33
Moderaator: Moded
Re: Minsk 125 1985 jaanus33
Saigi enne mingi toru sees kivid sisse toodata
-
- Postitusi: 1179
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: GSX1200, XT660R
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 71 korda
Re: Minsk 125 1985 jaanus33
50cc riga/delta/mini mopeedide elektronsüüde sobib ka minskile... kui peaks kuskil käepärast vedelema. Ja saab kindlasti töökindlam kui kontakt.
Re: Minsk 125 1985 jaanus33
Leidsin netist sellise saidi: www.minskparts.com ja tekkis kysimus, et kas kellegil on kogemusi sealt tellimisega, palju transport maksis ja kaua kaup kohale tuli? t2nud ette.
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: Minsk 125 1985 jaanus33
Ah mis rapsid, Eestis ju ka mehed olemas, kes venest juppe sisse veavad. Pölvas RH. Autoosad. Isegi kunagi neilt vene mototehnikale juppe ostnud. Saadavad üle Eesti.
Re: Minsk 125 1985 jaanus33
Nyyd sai esimest korda masina ka k2ima tootas ilusti, kuni sai sidur kylge yhendatud, sai paar korde niisama kiskuda seda sidurit ja k2igud kadusid 2ra, sisse saab lykkata aga ei muuda midagi, t2pselt nagu oleks sidur peal, v6tsin trossi lahti ja kaane maha ning ikka mitte midagi??
Sai korda tehtud, yks yleliigne siduriketas oli hulgas... s6ita ikka ei saanud, sest j2tsin tihendi kuivama... (punane hermeetik) ei tea veel ka homme j6uab gaarazi, peaks lehti ka riisuma ju
Re: Minsk 125 1985 jaanus33
Tekkis mõte et võiksid ju laibarauad ka olla, või mis, aga ei leia kuskilt, on kellegil mõned üle või teab keegi kedagi, kes teab kedagi kellel on ja alati võib pakkuda minski varuosi mulle.
-
- Postitusi: 1811
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 217 korda
- Tänatud: 88 korda
Re: Minsk 125 1985 jaanus33
Vääna torust ise. Kui torupainutusrakist pole, siis vihjeks, et tihkelt liivaga täidetud toru, millel otsad kinni on pandud, paindub kenasti ühtlaselt ega lähe lötsi. Siit pildilt saad malli võtta:
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Re: Minsk 125 1985 jaanus33
Ei tea kas annab nii palju painutada... aga see selleks.
n2gin netis pilti yhest Minskist millest oli tehtud Cafe Racer ja ikka v2gev pill oli Tuli isu ise ka midagi sellist teha, aga samas ei raatsi ka head korralikku raami 2ra l6hkuda, nyyd m6te koos...
Ning veel tahaks teada, kui palju ma peaksin sisses6itu tegema? Siiamaani olen vaikselt esimese k2iguga ringi tiirutanud ja nyydseks l2bis6it yle 32km... Segu tegin ka "rasvasema" niiet pilv on taga kui s6ita
Re: Minsk 125 1985 jaanus33
tegelt ise olen 1. k2iguga 26km s6itnud, 6km tegi isa ja see 26 tuli kiiresti... sai p6llu peal k2idud ja metsas jne
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
Re: Minsk 125 1985 jaanus33
jaanus33 kirjutas:sai p6llu peal k2idud ja metsas jne
Tõeline sissesõit...
Re: Minsk 125 1985 jaanus33
mul ATVga teed sisse s6idetud p6llul, mis tegelt heinamaa ja mets oli riigi oma ning seal head teed, isegi punnv6rr saab hakkama
Aga ikka tahaks teada palju sise6itu teha,?
-
- Postitusi: 1811
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 217 korda
- Tänatud: 88 korda
Re: Minsk 125 1985 jaanus33
Sissesõidu iva pole mitte madalas käigus, vaid mootori liigsest koormamisest ja pöördesse ajamisest hoidumises. Kui on vaja ka käigukast sisse sõita, siis sõidetakse erinevate käikudega, mitte ei podistata madalate käikudega. Ehk siis võid rahumeeli kõiki käike kasutada. Sõidad ainult madalama gaasiga ja ülesmäge sõites katsud võibolla tavapärasest vähem mootori veojõudu ära kasutada. Üleüldse on sissesõit rohkem tagumikutunnetuse, kui selline olemas on, mitte aga kuskilt kuuldud "reeglite" küsimus. Sugulase uut Jawat sõitsime sisse 1500km. Remonditud mootori korral oleneb sissesõidu pikkus remondi kvaliteedist. Mida ebatäpsem töö, seda pikem sissesõit. Normaalse remondi korral piisab igal juhul vähemast, kui uue mootori jagu.
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Re: Minsk 125 1985 jaanus33
- käiguga olen veits tiirutanud
ja see puks mis kepsu otsa läheb, sai nata suur ja s6rm liikus vabalt seal sees, nyyd kolistab nata, peaks äkki ära vahetama või kannatab nii ka mingi aja sõita?
ega ei ole erilist isu teda uuesti lammutama hakata, aga kui kriitiline, ss lähen kallale
Re: Minsk 125 1985 jaanus33
ja kui mootori korda saad siis võta julgus kokku ning proovi sõitta ka 3 ja 4 käiguga.
Re: Minsk 125 1985 jaanus33
neid tasub ikka tagavaraks hoida või vähemalt ainult pühapäeviti kasutada
Re: Minsk 125 1985 jaanus33
Saigi t2na proovitud 3. ja 4. 2ra, kuigi neljanda panin ainult korraks sisse
See k2igukast on ka paras ajude n****a, sest teoorias on 1. k2ik alla, sellega hakad minema, kui tahta 2. k2iku, ss peaks ju 2 korda yles t6mbama, aga mul peab ainult yhe korra t6mbama... selle elab veel yle, aga kui hakkad 3. k2igult 4. k2igule minema, siis tuleb vahele vabak2ik... seal on vist midagi paigast 2ra ja yhe kora viskas k2igu v2lja ka...
on ka v6imalik, et mulle kogu see jura tundub nii olevat k2iguvahetus hoob on selline nagu ta on ja mina seline k2iguvahetaja nagu ma olen (algaja sellise masina puhul)
6igekirja pole vaja t2hele panna!
-
- Postitusi: 741
- Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
- Tsikkel: Ducati Streetfighter V4S '21
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Minsk 125 1985 jaanus33
Esimeselt teisele peakski ainult üks nõks olema.
Re: Minsk 125 1985 jaanus33
Kui 1. on alla ja 2. on yles, siis vahel peaks ju olema ka vabak2ik, ehk kui panen 1. sisse ja tahan 2. siis yks n6ks yles vabak2igule ja teine n6ks yles 2. k2igule...v6hemalt minu loogika on selline
Re: Minsk 125 1985 jaanus33
Nõuka mootorrataste (uute) sissesõiduks loetakse 2000km. Kahetaktilise mootori mootoridetailide kuumenemise ja kulumise vältimiseks tuleb algul kasutada "rasvasemat" küttesegu: Esimese 500...1000km läbimisel tuleb õli lisada benale vahekorras 18/1, 1000...2000km läbimisel 20/1 ja seejärel 25/1.
Sissesõidu esimesel poolel orienteeruvad kiirused järgmised: 1. käigul kuni 10km/h, 2.k.-25km/h, 3.k.- 35km/h, 4.k.-60km/h. Sissesõidu teisel poolel võib kiirusi 1. käigul suurendada kuni 5km, 2. käigul- 10km, 3. ja 4. käigul 10...15km.
Päris sisse töötavad detailid alles pärast 5000...6000km läbimist.
Loksuv kepsupuks vaheta kindlasti ära (selleks pole vaja ju mootorit maha võtta). Ja veel: kui ka edaspidi mõtled vene tehnikaga tegelda, muretse endale mõni Arseni Palu mootorratta raamat. Sobivaim 1975/76 aasta väljaanne. Minu siia kirja pandud tarkkus pärineb ka sealt. Venekeelseid Minski raamatuid on ka saada.
Edu!
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 34 korda
- Kontakt:
Re: Minsk 125 1985 jaanus33
jaanus33 kirjutas:Kui 1. on alla ja 2. on yles, siis vahel peaks ju olema ka vabak2ik, ehk kui panen 1. sisse ja tahan 2. siis yks n6ks yles vabak2igule ja teine n6ks yles 2. k2igule...v6hemalt minu loogika on selline
Esimeselt teisele on üks konkreetne ja korralik liigutus vaja teha, sest see vaba käik ei ole nii öelda omaette käik vaid on käik kahe (1. ja 2.) käigu vahel! Käikude lülitused peavad olema konkreetsed, mitte sellised poolpidused poolkõvad varbaliigutused. Mida konkreetsemalt käiku vahetad seda parem ratta käigukasti tervisele.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
- Postitusi: 1179
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: GSX1200, XT660R
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 71 korda
Re: Minsk 125 1985 jaanus33
jaanus33 kirjutas:panen 1. sisse ja tahan 2. siis yks n6ks yles vabak2igule ja teine n6ks yles 2. k2igule...
Ei ole nii ükski käigukast, Minsk kaasa-arvatud. Esimene alla, 2. üles ühe tõmbega, 3. üles ühe tõmbega, 4. üles ühe tõmbega. Ja esimeselt või teiselt vabale poole" tõmbe või vajutusega - st täpselt samamoodi nagu iga teise tsikliga. HARJUTA!
Minskil, kui jalg/käiguvahetus ei ole täpne, siis leiadki "vaba" ka teiste käikude vahelt. Lahendus on lihtne - õpi korralikult käiku vahetama... Tõmba käiguhooba konkreetselt ja piisavalt.
Omaette teema on see, et kulunud või muidu shitasti õnnestunud käiguvaheti tõttu ongi esimeselt teisele vahetamine probleemne. Selle tüüpvea tõttu tehtigi nt kardimootorite käigukaste koguaeg ümber. Tänavasõidu tsikli puhul pole see aga eriti märgatav probleem.
-
- Postitusi: 450
- Liitunud: 07 Juul 2008, 20:14
- Tsikkel: HD Bobik 103
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Minsk 125 1985 jaanus33
grahv kirjutas:jaanus33 kirjutas:panen 1. sisse ja tahan 2. siis yks n6ks yles vabak2igule ja teine n6ks yles 2. k2igule...
Ei ole nii ükski käigukast, Minsk kaasa-arvatud. Esimene alla, 2. üles ühe tõmbega, 3. üles ühe tõmbega, 4. üles ühe tõmbega. Ja esimeselt või teiselt vabale poole" tõmbe või vajutusega - st täpselt samamoodi nagu iga teise tsikliga. HARJUTA!
Minskil, kui jalg/käiguvahetus ei ole täpne, siis leiadki "vaba" ka teiste käikude vahelt. Lahendus on lihtne - õpi korralikult käiku vahetama... Tõmba käiguhooba konkreetselt ja piisavalt.
Omaette teema on see, et kulunud või muidu shitasti õnnestunud käiguvaheti tõttu ongi esimeselt teisele vahetamine probleemne. Selle tüüpvea tõttu tehtigi nt kardimootorite käigukaste koguaeg ümber. Tänavasõidu tsikli puhul pole see aga eriti märgatav probleem.
Ei saa selle jutuga nõustuda - ka Jawal käib 1-2 ja 3-4 täpselt sama moodi, tuntavalt kahe nõksuga. Ainult 2-3 liigub ühe liigutusega. Võiks ikka arvestada, et nii Jawad kui too Minsk on sisuliselt 50-60-te aastate tehnoloogia, arvestamata, mis aastal konkreetne tsikkel välja on lastud.
HD Bobik 103 & 2x Jawa 638
varem: KMZ 650 Dneprr; HD XL 1200 Sportster; TransAlp 650; HD 883 Sportster Roadster; HD 1200 Sportster Custom; KTM 390 Duke; Triumph Thunderbird 1600
-
- Postitusi: 1179
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: GSX1200, XT660R
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 71 korda
Re: Minsk 125 1985 jaanus33
v301060 kirjutas:Ei saa selle jutuga nõustuda - ka Jawal käib 1-2 ja 3-4 täpselt sama moodi, tuntavalt kahe nõksuga. Ainult 2-3 liigub ühe liigutusega.
Ma räägin sellest, mitme tõmbega saab esimeselt teisele, mitte nõksude arvust mida sa vahepeal tunda võid. Kui sinu jaaval peab 3-4 vahetuseks vahepeal käiguhoova lahti laskma ehk 2x tõmbama, siis ilmselt on sel midagi viga?
Re: Minsk 125 1985 jaanus33
kui ma tahan kepsu otsas seda puksi vahetada, siis ma pean ju mootori maha v6tma, sest ma ei p22se muidu kuidagi ligi sinna, sest silindrit ei sa ju k2tte kuna raam tuleb ylevalt vastu ju. Muidugi v6iks silindripea 2ra v6tta ja siis t6sta silinder nii yles kui v6imalik ning panna mingid klotsid vahele, aga kui puks on sees, siis on vaja see saada parajasse m66tu ning puurida, aga sis kukuks ju see metallipuru mootorisse... Tundub et pean ikka j2lle maha v6tma.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6637
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 659 korda
- Tänatud: 406 korda
Re: Minsk 125 1985 jaanus33
Ei tule vastu, kui tikkpoldid välja keerata...
edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
Re: Minsk 125 1985 jaanus33
Nõellaager oleks kõvasti asjalikum pronks puksi asemele.mul oli kunagi üks minski raibe.sel tuli kolin iga kord mootorisse tagasi kui pöörded põhja lasta.siis võtsin silindri maha ja teise puksi asemele.kõik oli jälle ok niikauaks kui pöörded põhja lasin.kui bensiini paak eemaldada siis saab silindri ja silindri pea kätte ilma et mootorit raamilt eemaldama peaks
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
Re: Minsk 125 1985 jaanus33
ei tulnud selle pealegi et Tikkpoldid v6ib v2lja keerata
Vaatasin, et vahepeal oli yks v2ntv6ll myygis, sel oli otsas n6ellaager, peaks vaatama kas alles ja 2ra ostma mul neid pukse on ka ainult yks... saab viimast korda vahetada
Aga kui puurin parajaks, siis tuleb sealt metallipuru, mis kukub ju mootorisse, mis sinna alla panna, v6i ei sega see pisike sodi?
-
- Postitusi: 507
- Liitunud: 10 Juul 2012, 21:17
- Tsikkel: D Monster
- Asukoht: Tartu/Riia
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: Minsk 125 1985 jaanus33
jaanus33 kirjutas:
ei tulnud selle pealegi et Tikkpoldid v6ib v2lja keerata
Vaatasin, et vahepeal oli yks v2ntv6ll myygis, sel oli otsas n6ellaager, peaks vaatama kas alles ja 2ra ostmamul neid pukse on ka ainult yks... saab viimast korda vahetada
Aga kui puurin parajaks, siis tuleb sealt metallipuru, mis kukub ju mootorisse, mis sinna alla panna, v6i ei sega see pisike sodi?
Keera võrr tagurpidi