2004.KTM950ADV süüde katkeb.
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
2004.KTM950ADV süüde katkeb.
Tere.Kas keegi teab mis põhjustab süüte katkestusi tühikäigust kõrgemal kuni 5000-ni.Süüteta töötakti kütus detoneerub ja lööb tagasi.Õhufilter täis tagasilöödud kütust.Pimedas näeb et displei hakkab vilkuma,seejärel süüde muutub katkendlikuks ja gaasi ühtlasena hoides sureb mootor paukudes välja.Kusjuures tuled ei vilgu ega kustu.Sõita saab ainult gaas peal -gaas maas.Seega süüteluku võib vist välistada.Samuti suretusnupu,kuna toimib ok ega mõju kuidagi displeile.Laadimisvool ok.Algul kartsin solkbensiini,nüüd on see välistatud.Tühikäik korras,samuti jookseb korralikult tuuri Kas on mõtteid?
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 34 korda
- Kontakt:
Re: 2004.KTM950ADV süüde katkeb.
Mingi alarm on ka rattale peale pandud?
Omal ajal LC4-le sai peale pandud 2-poolse sidega alarm, millel distantsilt välja suretamise funktsioon. See hakkas mul vibratsiooni tõttu 5-6k rpm juures süüdet katkestama.
Samas v2 väga ei värista.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
- Mode
- Postitusi: 882
- Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
- Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
- Asukoht: Tallinn, Harku
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 34 korda
- Kontakt:
Re: 2004.KTM950ADV süüde katkeb.
Tere,
kõigepealt kontrolli ära all, aku paremal küljel olevad suured juhtmed.
Sealt käib läbi pea vool ja kui neid otsi seal plastkatte all pole "uuendatud" siis on see tavaline viga.
Edasi mootori mass ja "pea" ehk stem -i juurest kaablid - tihti murduvad ja siis on juba vaja vaadata vb staatori poole.
PS! Kas staatori poltide DIY on ära tehtud???
Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!
-
- Postitusi: 33
- Liitunud: 16 Juun 2013, 10:37
- Tsikkel: KTM adventure
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänatud: 2 korda
Re: 2004.KTM950ADV süüde katkeb.
Vaata jah jämedad juhtmed akust mootorini üle,ka kinnitused.Rüüži sees ühendused tükivad mujaltki läbi mädanema,magus koht on starteri relee übnrus.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1487
- Liitunud: 27 Sept 2007, 18:06
- Tsikkel: Harley-Davidson FLHTCUI
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 107 korda
- Tänatud: 64 korda
Re: 2004.KTM950ADV süüde katkeb.
Jämedate juhtmete üle vaatamine on tõesti hea soovitus, sest minu juures kadus sul ju korra käivitusvool ära, klõbistas ainult releed ja natuke hiljem oli vool jälle olemas.
-
- Postitusi: 3191
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 195 korda
Re: 2004.KTM950ADV süüde katkeb.
Sinna juurde kuulugu ka peaplussi ahela kaabel mis toidab kogu tsiklit kaasa arvatud starteri relee mähise toide.Alles oli juhus mul kus kogu viga peitus selles et tolles ahelas olev ühendus läks hapuks ja ei jaksanud õieti releed tõmmata sellest pinge lang ja klõbin taga ja ainult jõu-jõu.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Re: 2004.KTM950ADV süüde katkeb.
Alarmi pole.Kõikvõimalikud pistikud plaanis kontrolllida niikuinii.Mis on poltide DIY ja"pea"ehk stem maakeeli .
-
- Mode
- Postitusi: 882
- Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
- Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
- Asukoht: Tallinn, Harku
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 34 korda
- Kontakt:
Re: 2004.KTM950ADV süüde katkeb.
raix97 kirjutas:Alarmi pole.Kõikvõimalikud pistikud plaanis kontrolllida niikuinii.Mis on poltide DIY ja"pea"ehk stem maakeeli .
Vasakul pool "LC8" kaane all on suur liikuv osa mähisega ja selle poldid kipuvad vahel "jooksu panema". eriti aga just tolle aja LC8.
Stem-i juurest ehk eest, seal traaversite vaheline osa (triple clamp-ide vahel) kuhu kõik juhtmed kokku jooksevad ja kus taga peidus tal aju on.
Väike (väga väike) võimalus on tegelikult ka see, et häda on hoopis ühes teises asjas aga seda ei hakka esialgu pakkuma - kontrolli kõigepealt sealt alt neid juhtmeid ja starteri relee otsi jne.
Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!
-
- Mode
- Postitusi: 882
- Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
- Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
- Asukoht: Tallinn, Harku
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 34 korda
- Kontakt:
Re: 2004.KTM950ADV süüde katkeb.
HEI!
Mis sest vaesest loomast saanud on0???
Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!
Re: 2004.KTM950ADV süüde katkeb.
Tere.Tahtsingi millalgi tagasisidet anda.Kakkusin lahti ja puhastasin vajadusel kõik silma hakanud pistikud.Midagi kahtlast ei leidnud peale starteri relee pistikus rohetama hakanud ühe klemmi.Mootori mass jne. kõik ok.Üldine pistikute olukord väga hea.Katsesõidul mingeid probleeme rohkem ei ilmnenud .Seega põhjuseks võib pidada lahti põrunud aku +klemmi ja ka -klemm oli praktiliselt lahti. Möödunud sügisel korra akut ühendades murdsin klemmi akult maha,tinutasin tagasi ja kevadel vist ei pingutanud piisavalt.Nii et laskis suvel sõita aga sügiseks põrus lahti.Paar korda ilmnenud starteri jõuetus muidugi vihjas sellele aga hämmastas just et asi ei toiminud vaid pööretevahemikus 3000-5000.Kokkuvõtteks tänan kõiki kes nõu andsid !
-
- Mode
- Postitusi: 882
- Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
- Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
- Asukoht: Tallinn, Harku
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 34 korda
- Kontakt:
Re: 2004.KTM950ADV süüde katkeb.
raix97 kirjutas:Tere.Tahtsingi millalgi tagasisidet anda.Kakkusin lahti ja puhastasin vajadusel kõik silma hakanud pistikud.Midagi kahtlast ei leidnud peale starteri relee pistikus rohetama hakanud ühe klemmi.Mootori mass jne. kõik ok.Üldine pistikute olukord väga hea.Katsesõidul mingeid probleeme rohkem ei ilmnenud .Seega põhjuseks võib pidada lahti põrunud aku +klemmi ja ka -klemm oli praktiliselt lahti. Möödunud sügisel korra akut ühendades murdsin klemmi akult maha,tinutasin tagasi ja kevadel vist ei pingutanud piisavalt.Nii et laskis suvel sõita aga sügiseks põrus lahti.Paar korda ilmnenud starteri jõuetus muidugi vihjas sellele aga hämmastas just et asi ei toiminud vaid pööretevahemikus 3000-5000.Kokkuvõtteks tänan kõiki kes nõu andsid !
BHHH, nii igav...
Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.