Suzuki TS 125 R, 91a -tito
Moderaator: Moded
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Suzuki TS 125 R, 91a -tito
http://tv.motors24.ee/artiklid/TV/Bike+ ... vol+2.aspx
siin amordist kõik lahti seletatud.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
Teema algataja - Postitusi: 747
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 126 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki TS 125 R, 91a -tito
XL1000 kirjutas:http://tv.motors24.ee/artiklid/TV/Bike+ ... vol+2.aspx
siin amordist kõik lahti seletatud.
Näinud isegi seda kunagi... tänud meenutamast siiski!
Aga asi läks kordades keerulisemaks, ma pean amordi õli ise tegema hakkama
Mis vahekorras mootori ja kasti õli täpsemalt kasutada. Peab see mootori õli olema sünt, poolsünt v mineraal, mis viskoosusega jne.
Sammuti ei leia ma kuskilt enda ratta speci- on vanematele ja uuematele, tõenäoliselt tuleb vana õli välja valades ära kaaluda/mõõta
Re: Suzuki TS 125 R, 91a -tito
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
Re: Suzuki TS 125 R, 91a -tito
426f,loe oma valeinfo ennem läbi.
Seal selgelt kirjas 1974to1978
ega mammutist rebast ei saa
Re: Suzuki TS 125 R, 91a -tito
Tito,saatsin sulle romaani.
-
Teema algataja - Postitusi: 747
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 126 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki TS 125 R, 91a -tito
Lugesin romaani läbi ,peale kõnet sain julgust, panen siis sisse Castroli amordiõli ja asi ants. Natuke knowhowd juurde ja võtan asja lahti , siis selgub ka slaiderite olukord. Proovisin simmeri paigaldamise abinõu teha aga 50 mm kanalkatorust ei õnnestu ikka
Kruttisin mustaks võõbatud jalarauad ja tugijala külge tagasi
-
Teema algataja - Postitusi: 747
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 126 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki TS 125 R, 91a -tito
Päris hea.... sain amordid lahti ,lebo laager, põdesin ilmselgelt ülearu . Aga asjast, sees oli ilge käimari luft ja see löga mis põhjas
A alustame algusest, et üldse lahti saada oli vaja sisekuuskatvõtit 17mm ülemise korgi jaoks. Tööriistamarketis maksis õlipunni tööriist 6,50 paar riiulit edasi oli pikk mutter 0,50
Pmst kruvisin alt lahti ja pumpasin õlist tühjaks, siis ülevalt lahti ja legoks kiskuma.
Esimene komistus oli välimine tolmukas, mis oli kardinaalselt teine võrreldes uue tolmukaga ,mis ehituselt ja kujult hoopis teine
Sai lihtsalt kruvikaga sondeeritud, teine tuli juba ilusti ,võiks südamerahus tagasi kasvõi panna
Stopper eest ja sain juba päris laiali kõik
Nüüd sai laari kombel ruum otsa ja pilte edasi kohe jagada ei saa, aga on 1 küsimus kas alumine slaider v juhtpuks, peaks olema väljast defloniga kaetud ja ülemine seest? Ja kui ülemisel sees korralik kiht ,siis kas tuleks vahetada enivei või võib vanadega tagasi kokku panna?
-
Teema algataja - Postitusi: 747
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 126 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki TS 125 R, 91a -tito
Eelmise jutu lõpetuseks see pilt ka...
Kuna alumiste pukside teflonkate on pea olematu tellisin uued ainult need, sest ma hakkan enda amorte iga kuu nüüd hooldama ja saan hiljem ka ülemisi vahetada kui vaja Tegelikult oleks juba ammu asi koos ja ka vast küljes ,kui lähilaos olnuks pukse kaks ühe asemel, jällegi läks tellimus jabooniasse
Et mitte tulutult siis passida ,käisin eile Estko nimelises ettevõttes kust haarasin ligi 10l kanku plex-u t ja selle mugavamaks kasutamiseks pritsi.
Ja nüüd olengi ükshaaval rokaseid plastikuid vannitanud, et neid varsti külge taas kruvida saaks
Panen mõned enne pärast võrdlus momendid ka
Eks neid väiksemaid ja suuremaid asju on küll ja veel tegelikult millega tegelda, kasvõi pidurite hooldus jms. Mõtlesin ,et võiks mõni päev minna sinna kultuurikatlasse kaema, äkki on mingi asjalik koht kus saaks mõne pisema asja lihtsal viisil valmis nikerdada
-
Teema algataja - Postitusi: 747
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 126 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki TS 125 R, 91a -tito
Mässasin jälle veits tsikli kallal, panin tagasi õlipaagi ja õhufiltri kopsiku koos poole porikaga
Veel puhastasin amorte seest ,tulemuse üle oleks uhke isegi sõjard reimps
Siis vedisin koju uue õli ja 1 kohale jõudnud alumistest juhtpuksidest. Minu üllatuseks oli pakendis suht sarnase välimusega nagu vana asi
Pildil keskmine on siis vana ,õlis peesitanuna on värv kohati teine ,samuti on seest näha kulumisjälgi õrnalt. Sellisest tumedast teflonist katet nagu pildil ülemisel puksil paistab ei ole aga küll. Ma mõtlesin ,et peaks ikka olema, aga nüüd targem jälle.
Amorti läheb siis kaasaegne õli Castroli 10W
Kui ikka jama, tuleb kokteili baari minna kursustele ning atf ja mootori õli kokku segada
-
Teema algataja - Postitusi: 747
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 126 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki TS 125 R, 91a -tito
No nii üks tehtud teine veel. Ennevanasti kui amorti näpuvahel keerutatud sai "mulises" see seest ,nüüd ma ei tea kas see hea või halb aga ei kostu mingeid hääli. Misiganes pirat blabla (loe Pyramid Parts) simmerid on puhas kaka, ei tahtnud kuidagi oma õigele kohale asuda kumbki. Ma loodan ,et mu mentor ei pahanda, pildil võõras sulg ja mitu head tipi
Legost hakkas siis kooruma..
Juba vaat et pool koos
Pekki, nett sakibb, kirjutasin pika romaani...
Panen siis uuesti kõik kirja, õpetatu järgi toimisin siis nii, vedru välja, amort kokku ja õli sisse. Pealt jätsin 120mm tühjust ja vahepeal muidugi liigutasin kolbi ka üles alla. Kuna teades et see töö on täpne värk sai seks puhuks ostetud maalri poest mõõtetopsik ja hetkel läks mul sisse 600 ml
Siis asi kokku ,punnid peale ja topelt tsekk, ning võis p*dereerimisega alata
Vanu kummilutte ei taha tagasi enam küll panna, kleeps sai ka uus
-
Teema algataja - Postitusi: 747
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 126 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki TS 125 R, 91a -tito
Eile oli tore päev, kohale jõudis ka teine amordi alumine juhtpuks ja peale küürimist läks kokkupanekuks.
Täna puhastasin veel prillid ära ja värskendasin välimust, kui hästi läheb saab esiotsa kokku lappida nädalavahetusel
Veel jõudis jõuluvanade maalt ilge logistika tulemusena mu vanemate juurde üks kingitus rattale ,millest pikem jutt tuleb paari nädala pärast ,kui ma ise kinki katsuda saan
Väike vihje
-
Teema algataja - Postitusi: 747
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 126 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki TS 125 R, 91a -tito
Mul on sügisväsimus, mitte midagi ei viitsi teha
Täna ületasin ennast ja panin lõpuks nina kokkupoole.
Nüüd on peamurdmist kuidas kõik juhtmed kunagi jooksid, väga enam ei mäleta
Ilmselgelt nii nagu vabakäega asetatud ,need joosta ei saa
Kui ilmad veel väga külmaks ei lähe ,saab vaikselt veel nokitseda, seega uuendusteni
-
Teema algataja - Postitusi: 747
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 126 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki TS 125 R, 91a -tito
tito kirjutas:Veel jõudis jõuluvanade maalt ilge logistika tulemusena mu vanemate juurde üks kingitus rattale ,millest pikem jutt tuleb paari nädala pärast ,kui ma ise kinki katsuda saan
Spoiler
Väike vihje
Kes vihjet lahti ei purenud siis siin nad on...
Ma strateegilisi mõõte pole jõudnud uudistada, kuid eks vaatan neid mõni päev.
E: esimene 2.50x17" ja tagumine 3.50x17" ,rehvid peal 100/80 r17 ja 120/70 r17 võrrile hea küll
Nüüd tuleb need muidugi veel alla ka aretada
Aretusest siis niipalju ,et eesmise velje laager oleks poest võtta (15x32x9) ,taga on leiutamist ja nuputamist hulka rohkem. Kui kellegil on ideid kust leida laager mõõtudega 17x32x iks ,ärge olgem teadmistega tagasihoidlik
-
Teema algataja - Postitusi: 747
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 126 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki TS 125 R, 91a -tito
Täna proovisin tagumist velge alla, väga palju polegi nuputamist. Kuna ma tahan kõik originaal asjad alles jätta ,siis alla sobitamiseks tuleb teha puks laagrite jaoks ,sest 17x32x10 laarit ei ole olemas. Puks peaks siis olema mõõdus 32mm väljast 26mm seest ja 10 mm lai. Laagrid mõõduga 17x26x5 on täitsa olemas ja need ma sinna ka sisse katsungi panna. Laagrite vahele käiv junn on vaja ka treida, sammuti distantspuksid mida küll õnneks saab ka originaalidest väga suure häda korral teha, pean vaatama mis originaalpuksid maksavad
Nüüd aga rumalad küsimused: kust küsida piduriketast 220mm pcd 70x3
Ja hammasratast (hetkel all 54 hambaline ja 18 " velg, kui nüüd panna 17" peaks ülekanne aeglasemaks minema? Jõudu rohkem-kiirust vähem?? ) millel on suht kõrvuti kaks poldi auku ,kokku on auke kuus. Ma ei oska sellist poldivalemit küsidagi
Hetkeseis siis selline
Karjub suurema ketta ja distantspuksi järele ühelt poolt....
Sama puks ja hammasratas puudu teiselt poolt
-
Teema algataja - Postitusi: 747
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 126 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki TS 125 R, 91a -tito
Treial saatis tervitused
Nüüd tuleb laagrid sinna sisse pressida ja rattale alla pista, siis saab edasi mõelda
-
Teema algataja - Postitusi: 747
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 126 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki TS 125 R, 91a -tito
Oehh, kuul on juba täitsa kokku jooksnud
Soojendasin rummu üles ja sain 1 poolt laagri välja löödud. Nüüd see laagrite vahele käiv pulk käes ,saan uued pudinad treialile anda.
Käisin luurel ka Vootele juures, seal ikka päris vägev. Oma laagri hunnikuga lähen tõenäoliselt sinna toimetama, sest seal on selleks kõik võimalik ja võimatu mida vaja olemas (Y)
-
Teema algataja - Postitusi: 747
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 126 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki TS 125 R, 91a -tito
Uus ports asju valmis...
Nendega oli peavalu, kuna treialil polnud õiget materjali kohe võtta, treis siis mustast välja ja karastas ise ära
Endiselt ootan hüva nõu kust otsida 3 poldi kinnitusega piduriketast. Ja uue asjana -tõenäoliselt oleks vaja esisupordile uut kinnitust, kes selle vahetüki valmis mõtleks ? Mõlema asja saaks osav cnc/laseri pingis ka tehtud, seega võib neid osavaid soovitada
-
Teema algataja - Postitusi: 747
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 126 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki TS 125 R, 91a -tito
Oh jah, isegi sinisel esmaspäeval ei saa muud moodi, kui enda Kalamaja köögi suurusesse garaazi minna ja mängida uute mänguasjadega
Kui kukimuki paigas, sai alla proovitud, mis seal ikka valesti minna sai -ma ju vana silm sirkel ,nina vinkel mees
Imo nagu valatud
-
Teema algataja - Postitusi: 747
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 126 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki TS 125 R, 91a -tito
Mind on see supermoto "look" võlunud juba aastaid, ning tõsisemad haigusnähud tekkisid just siis kui nägin müügis ühte Kawasakit. Ma ei pidanud paljuks müüjaga kontakteeruda ja kiita kui ilus ratas tal oli
See roheline pill näeb originaalis välja suht sama nagu minu ratas, ainult et roheline...
Kuna selline kandiline tuli on juba Eestis ,siis äkki tõesti katsetan uuemat tuld!
-
Teema algataja - Postitusi: 747
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 126 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki TS 125 R, 91a -tito
See viimane tulemus pole minu soov vaid laseri operaatori vimka
Uurisin millest teised Bikeri kasutajud oma custom kettaid teinud, tuli välja ,et hardoxist kuni tavalise 355 välja. Kuna ma sain treimistööd ja ketta kõik ühes ja samas kohas tehtud ,siis tehti ketas materjalist mis näppu jäi 480 nest ,sest muud 5mm paksusega võtta polnud
-
Teema algataja - Postitusi: 747
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 126 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki TS 125 R, 91a -tito
Eile käisin Kavialis jälle, ostlesin seekord esirattalaagrid ära. Õnneks FAG i omad palju ei maksnud, 2 hinnaks tuli tsipa alla 10 juuro
Täna panin paika ka ,homme saab alla panna ja mõtlema hakata kuidas piduriga saab. Originaalist on uus ketas pisut suurem ,seega mingi vahetükki vaja
-
Teema algataja - Postitusi: 747
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 126 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki TS 125 R, 91a -tito
Nonii, jätkan monoloogi
Tagaketta panin külge ja proovisin alla, võib rahule jääda
Esiratta pistsin ,nagu lubatud, täna alla. See muidu istub suurepäraselt va esisupordi kinnitus
Nüüd on 2 varianti, kas panna suurem ketas ,et saaks vahetüki teha
Või modida olemas olevat kinnitust
Re: Suzuki TS 125 R, 91a -tito
Kiidan teemat! Hea teema ja pildimaterjali palju, see on super!
Vinge ratas tulemas. Jõudu Sulle. Hoia meid ikka kursis!
-
Teema algataja - Postitusi: 747
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 126 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki TS 125 R, 91a -tito
zxPHT kirjutas:Kiidan teemat! Hea teema ja pildimaterjali palju, see on super!
Vinge ratas tulemas. Jõudu Sulle. Hoia meid ikka kursis!
Tänud, jõudu läheb ikka vaja ja siin kajastan ehitust rohkem kui blogis
Veidi aega tagasi tulin garaazist.... mõõtsin kettaid, originaal on 240 mm ja uus on 260 Kas mu mõttekäik on õige ,kui tõsta 10 mm auke edasi, siis olekski olemas?
-
Teema algataja - Postitusi: 747
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 126 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki TS 125 R, 91a -tito
Alles see oli kui elu oli lill ja kettaid sai laseriga lõigata, treial tegi sajandik täpsusega jumpstükke jne jne... see rong on läind
Et velgede vahetusele joon alla tõmmata on vaja tagarattale hammakat( jaa see keeruline ülekande osa mis palju furoori tekitanud Tuono teemas ), mida on pakutud ning oleks vaja vaid välja osta ja esisupordi raami. Läksin siis esimesse vähe suuremasse poodi ja ostsin joonestuskomplekti ja ploki paberit. Kuna mu aju on sile nagu kelgumägi, oli tükk tegu ,et sirkel ja mall peos püsiks
OK midagi ma siiski paberile sikerdasin, lõikasin selle välja ja kraapisin saadud kujundi.....
Jah just piduriklotsile, sest on kakrass õiges mõõdus materjal
Siis sai relakas kätte haaratud ja erinevaid kettaid kasutades vajalik kuju umbes täpselt antud
Päris tolmune töö
Jätkub.....
-
Teema algataja - Postitusi: 747
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 126 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki TS 125 R, 91a -tito
Nonii, käidud siis makerlabis hullamas ja lõpetatud metalli töö (alla muidugi pole proovind a mis seal ikka valesti sai minna :D:D )
Puurpingis augud ette, keermed sisse, keevitusega sai kõrv paika keevitatud ja ümar auk mitte nii ümaraks tuunitud
Tehke järgi või ostke ära
-
- Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Suzuki TS 125 R, 91a -tito
Naiss Selliseid projekte võiks rohkem olla, kus käiakse pill täielikult läbi, mitte projektid a'la "mini suunakad ja sumpa ning peeglid"
Jõudu ja jaksu !
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 747
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 126 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki TS 125 R, 91a -tito
Rieju kirjutas:Naiss
Selliseid projekte võiks rohkem olla, kus käiakse pill täielikult läbi, mitte projektid a'la "mini suunakad ja sumpa ning peeglid"
Jõudu ja jaksu !
Tänud, tänud eks ma vaikselt purjetan tähtede poole, õpin ja katsetan
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.