Minsk 125 1985 jaanus33

Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1825
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 221 korda
Tänatud: 90 korda

Re: Minsk 125 1985 jaanus33

Lugemata postitus Postitas pühak »

Eelpool oli juba mainitud silindri ovaalsust. Kui Sa veel ei tea, siis silinder kulub töötamise käigus pikapeale väntvõlliga ristisuunaliselt ovaalseks. Põhjuseks kepsu avaldatud külgsuunaline mõju kolvile mootori töö käigus. See nimetatud ovaalsus on teine kulunud mootori hõreduse põhjustaja silindri läbimõõdu suurenemisest ja kolvirõngaste õhemaks kulumisest tingitud kolvirõnga suurenenud lukuvahe kõrval. Kolvirõngas ei suuda mingist mõõduerinevusest alates enam silindri ovaalsusega toime tulla ning mootori pikisuunas jääb silindri ja kolvirõngaste vahele õhuvahe, silmaga seda loomulikult ei näe. Seda ovaalsust Sa hoonimisega välja ei saa, nühid lihtsalt ovaalse silindri seest jämedamaks ovaaliks. Ovaalsus elimineeritakse puurimisega, millega saadakse silinder ka täpselt mõõtu.

"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”