638 taastamine

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
Out_Of_Order

Lugemata postitus Postitas Out_Of_Order »

raido47 kirjutas:
Aga kas see terav plagin võibolla sellest et kolb on nii palju kulunud ja lõtkub silindri sees.
Kas kellegil on jawa638 elektri skeemi.(eriti akulaadimist)
Kolb ja silinder on täiesti ok. Mingit loksu nende vahel ei ole.
Mul on muidu pakkuda 638,639,640 .pdf manuaal jawale, kui keegi tahab.

Ps: Minu eelmine küsimus püsib siiani üleval :roll:

Teema algataja
Out_Of_Order

Lugemata postitus Postitas Out_Of_Order »

Sedapsi..
Sain nüüd uued karteri pooled kokku. Siiani töötab kõik laitmatult. Plagin on kadunud ja minek on hoopis parem.
Laadimine on ka korras. žiguli laadimisrelee õigustab end igati. ptüi ptüi ptüi üle vasema õla :P

Selle neutrali tule sain ka korda. nn. custom andur on see. pastaka vedru + väike neet. :P (ei leidnud paremat lahendust)
http://www.zone.ee/shareware/jawa/andur/k.andur.jpg?2
http://www.zone.ee/shareware/jawa/andur ... lmis.jpg?2

Nüüd vaja sõdida tuledega. Suunatuledest töötab vaid üks tagumine, miks, seda ei tea veel. Esilaternas töötab vaid park-tuli. Täis- ja pooltuled on kuhugile rändama läinud.
Kasutaja avatar

ints0000
Postitusi: 266
Liitunud: 30 Mär 2005, 21:27
Tsikkel: Honda Transalp XL600V
Asukoht: Tallinn ja Kehra
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas ints0000 »

vaata siis kas pirnid terved ja juhtmed korras.

see anduri lahendus on hea,peab millalgi täpselt järgi uurima,mis seal sees ikkagi käib võib-olla midagi selle neeedi sarnast. :P

andrias
Postitusi: 263
Liitunud: 08 Jaan 2007, 19:37
Tsikkel: Zx9r, kx250f, DS650X
Asukoht: Võru/Tartu

Re: 638 taastamine

Lugemata postitus Postitas andrias »

Üks ulmemõte juurde. Karteri poolte eraldusseib on suht ... süsteem. Endal lahti võetud. Kas oleks jumet kui paneks uue seibi(nagunii) ja võtaks kinnised laagrid millede välimised katted võtaks ära ja sisemised jätaks peale? Kaks laagrit siis kõrvuti ja tihendusseib vahel. Eesmärk oleks karteripoolte hermeetilisem eraldamine. Määrimisvõime vähenemist ei karda, sest laagrid olid lahtivõtmisel nagunii kuivad ja musta šlakiga kaetud.

Annaks jumal häda- küll abi ikka saab!
Võrr->Jawa 638->Dnepr 650->Suzuki GSX600F->Kawasaki ZX6R->Kawasaki ZX9R ja KX250f
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: 638 taastamine

Lugemata postitus Postitas mella »

Oleks sa oma ulmemõttekesega veel alla aasta oodanud, saanuks vastata 10 aasta vanusele postitusele.

andrias kirjutas:

Üks ulmemõte juurde.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”