2x scrambler Domikat (nx650)
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 239
- Liitunud: 22 Juun 2007, 12:44
- Tsikkel: FighTLR, Scrambler (domikas)
- Asukoht: Kangru-Uuesalu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 62 korda
2x scrambler Domikat (nx650)
Garaazis 2 uut projektikat ootamas talve. Seoses sellega sooviksin teema pealkirja muuta - kuidas seda teha?
Uuest huvist seniks vaid, et kaksikud tulemas ja oi kuidas sooviksin, et Tort oleks minu sõber
566 97 936
Re: TL1000R tee streetfighteriks
Kui tahad 60+ päeva vana posti muuta, pead mingi adminiga ühendust võtma.
Rataste ajalugu: Honda 250 Nighthawk '85 -> Honda NTV650 '90 -> Yamaha Virago XV1100 '87
-
- Postitusi: 2034
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: TL1000R fighter + nx650 scrambler
ducatu kirjutas:Garaazis 2 uut projektikat ootamas talve. Seoses sellega sooviksin teema pealkirja muuta - kuidas seda teha?
Uuest huvist seniks vaid, et kaksikud tulemas ja oi kuidas sooviksin, et Tort oleks minu sõber
The what now? Domikat hakkad ehitama vä? Küsi julgelt, kui midagi piinab. Aitan hea meelega, kui saan.
-
- Postitusi: 746
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 126 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: TL1000R fighter + nx650 scrambler
Tort kirjutas:ducatu kirjutas:Garaazis 2 uut projektikat ootamas talve. Seoses sellega sooviksin teema pealkirja muuta - kuidas seda teha?
Uuest huvist seniks vaid, et kaksikud tulemas ja oi kuidas sooviksin, et Tort oleks minu sõberThe what now?
Domikat hakkad ehitama vä? Küsi julgelt, kui midagi piinab. Aitan hea meelega, kui saan.
See käis küll kähku
Ma märgistan teema ära ,et seda mugavam jälgida
Edu kaksikutega !
-
Teema algataja - Postitusi: 239
- Liitunud: 22 Juun 2007, 12:44
- Tsikkel: FighTLR, Scrambler (domikas)
- Asukoht: Kangru-Uuesalu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 62 korda
Re: TL1000R tee streetfighteriks
Tort kirjutas:The what now?
Domikat hakkad ehitama vä? Küsi julgelt, kui midagi piinab. Aitan hea meelega, kui saan.
Domikat just. Kahte korraga, koos kangekaelselt vaikiva sõbraga, kelle eest siis samuti väikest päevikut vaja pidada.
Tänud abivalmiduse eest, sest küsimusi tekib kindlasti omajagu ning sinu Domy teema ( ) põhjal võib loota, et vastused on kerged tulema.
Teeks algatuseks otsa lahtigi ja kasutan juba teada väljendit, et kuna Domika esivelg on "ugly as f*ck" siis soovin seal kasutada 2.5x17 tollist, 32 kodaraga velje pöida mis varem asetses taga. Et see nüüd olemasoleva esirummuga ühendada, oleks vaja aga õige pikkuse ja kujuga kodaraid.
Varemalt kokkupuude kodarvelgedega puudub - kui siis ainult meenuvad jalgratta kodarad nooruspõlvest, mida üksikult asendatud sai ja mille külge pesulõksuga pläristajaid paigaldatud aga sellega ka asi piirdub.
Kuna erinevate kodarate otsad on erineva nurga all siis vist päris keeruline kuskilt neid õigeid tellida - võimalus oleks küll custom velgedega tegelevasse ettevõttesse pöid ja rumm saata aga kuidagi liiga lihtne tundub ja raha küsitakse kindlasti ka päris ilusasti. Hull mõte käis muidugi korraks peast läbi, et tellida Buchanans-ist (5.50) x 17" pöid ja kodarad tagumise tarvis - aga seda esialgu vist ei juhtu, sest siis veniks see projekt aastate pikkuseks. Mitte, et aega ei oleks aga tahaks vihmase ja porise ilmaga juba kruusa künda.
Tagasi aga esimese velje juurde - kas on miski võimalus, et leian Eestist õiged kodarad? Või on võimalus, et teen ise esivelje kodarad lühemaks ja uued keermed?
Ettepanekuid?
Kui mahti saan siis pildistan ja postitan ka mõned fotod hetkeseisus ratastest.
566 97 936
-
- Postitusi: 746
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 126 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: TL1000R tee streetfighteriks
ducatu kirjutas:Tagasi aga esimese velje juurde - kas on miski võimalus, et leian Eestist õiged kodarad? Või on võimalus, et teen ise esivelje kodarad lühemaks ja uued keermed?
Ettepanekuid?Kui mahti saan siis pildistan ja postitan ka mõned fotod hetkeseisus ratastest.
Räägin oma kogemustest sel kolgata teel. Eestis suured motokaubamajad ja muud butiigid sellist kraami ei parselda. Isegi kodaravõtit ei olnud mu otsingute aegu igas poes kohe võtta. Lõpuks leidsin Tondi motopoest endale vajaliku pikkusega kodarad, 36 tk maksis pea 90.- Ühesõnaga on see kodaramajandus suure otsimise peale sul tõenäoliselt leitav Oma suva järgi lõikumine ja keermestamine ei õnnestu ,sest keere on peale pressitud mitte lõigatud. Seega on sul vaja tõenäoliselt 2 erinevat mõõtu kodaraid ja need peaksid ikka umbes täpselt vajalikus mõõdus olema
Mõistmaks pressitud keerme värki, tegin kihku kähku pildipoisi
Et ikka õiges pikkuses kodarate otsa joppaks osandasin enda ostetud 17" velje ja panin oma tsikli rummu vanade kodaratega paika
Nii saab kõige kindlamalt õiges pikkuses kodarad, puust ja punaseks
Eks tulevikus pean kuskil pingis laskma jooksu üle ka vaadata , et ikka sirgelt kokku sai
-
- Postitusi: 2034
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: TL1000R tee streetfighteriks
Uurisin minagi kunagi kodarate lühendamist, aga ei tehta. Võin eksida, aga kui, siis äkki Teletorni motopoest võib küsida. Kõige õigem on ikka UK-st uued tellida, tulevad mõne nädalaga kindlasti. Tagumisi kodaraid ees ei õnnestu sul kasutada, sest tagavelg on küll 17, aga rumm on seal mõõdult suurem.
-
Teema algataja - Postitusi: 239
- Liitunud: 22 Juun 2007, 12:44
- Tsikkel: FighTLR, Scrambler (domikas)
- Asukoht: Kangru-Uuesalu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 62 korda
Re: TL1000R tee streetfighteriks
Põhimõtteliselt oleks siis vaja 16+16 kodarat, mis oleks originaalsete esivelje kodaratega võrreldes küll sama kujuga aga 2lühemad (21-17=4/2=2 )
Õigus?
566 97 936
-
- Postitusi: 2034
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: 2x scrambler Domikat (nx650)
Jah, kuna 21 on diameeter (mitte raadius), siis ( 21 - 17 ) / 2 = 2 tolli lühemad.
-
Teema algataja - Postitusi: 239
- Liitunud: 22 Juun 2007, 12:44
- Tsikkel: FighTLR, Scrambler (domikas)
- Asukoht: Kangru-Uuesalu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 62 korda
Re: 2x scrambler Domikat (nx650)
Tort kirjutas:Uurisin minagi kunagi kodarate lühendamist, aga ei tehta. Võin eksida, aga kui, siis äkki Teletorni motopoest võib küsida. Kõige õigem on ikka UK-st uued tellida, tulevad mõne nädalaga kindlasti. Tagumisi kodaraid ees ei õnnestu sul kasutada, sest tagavelg on küll 17, aga rumm on seal mõõdult suurem.
Väga head vihjed. Uuritud uk-st central-wheel ja käidud ka Teletorni all. Inglismannilt tuli vastus poole tunniga - pakkus 40 tüki (küsisin varuks ka) poleerimata RV kodarate ja niplite seti hinnaks 69 naela+saatmiskulud 30 naela. Lisaks PayPal´iga maksmise eest veel 3,45 naela. Päris kena kopikas kokku. Kuna 2 setti vaja siis teeks keskmiselt ühe seti hinnaks, tänast euri kurssi arvestades ca 110 euri.
Teletorni motopoes ka käidud ja selle raha eest lubati sealt kaks setti roostevabu kodaraid koos niplite ning paigaldusega. Paigalduse tahaks aga ise teha. Tegemise pärast. Esialgu tundub hea diil. Eks näis.
566 97 936
-
- Postitusi: 2034
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: 2x scrambler Domikat (nx650)
Kokku kruti ise muidugi, pärast võid viia streetmotosse või mujale mototöökotta lõputimmimisse.
Central wheeli saatekulu on kokku minumeelest. Liiga rets ei ole justkui. Teletorniga käisid kunagi jutud, et võib aega minna kaua. Uuri tarneaega sealt ka igaks petteks.
-
Teema algataja - Postitusi: 239
- Liitunud: 22 Juun 2007, 12:44
- Tsikkel: FighTLR, Scrambler (domikas)
- Asukoht: Kangru-Uuesalu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 62 korda
Re: 2x scrambler Domikat (nx650)
Lubatud foto toorikutest.
Natukene numbritest ka.
Mõlemal rattal läbisõitu pisut üle 40 tuhande kilomeetri. See imeliku värviga ratas on aastast 90 ja must aastast 93. Kätte tulid järgmiste hindadega; must 650 ja imelik 800 euri. Pisut rahakest peaks suutma veel tagasigi teenida, sest kaas sai 2 korralikku Givi topcase´i koos alustugedega (kui kellelgi tekib huvi ja tahab projekti toetada siis andke aga märku). Lisaks tuli veel kaasa üks korralik 21 tolli esivelg koos poolkulunud rehvi ja pidurikettaga (selle komplekti vahetaks 2,5x17 tolli 32 kodaraga Dominatori pöia vastu) ning ühed komplektsed Dominatori esiamordid ning kolm kastitäit pudinaid.
Kuna ühele rattale sai eile leitud ka uus paak 16 euro eest siis tõotab projekti lõppmaksumus jääda ikka väga madalale tasemele - oleneb muidugi kui kaugele minna. Säästuprojekt, millel 100% scramblerile iseloomulikud jooned ja millega igapäevaselt metsas mütates, kriipides ja uputades veel pisar silma ei tule, võimalik teostada isegi 1000 euroga, sisaldades nii toorikut, uut paaki, sadulat, ümmargust esituld, spido, uusi rehve, purki värvi, kleepse ning hulgaliselt oma töötunde, mida samas aga masendava pimeda aja väga krõbeda hinnaga hingeteraapia eest maksmata jättes eriti arvestada polegi mõtet Sedasi mõõtes võib veel plussigi jääda.
Ja kurat, kui see kõik ka edaspidi nii lahe on naga täna Männikul ja Ülemiste taga oli, siis pole ohtugi, et masendus tapab. Smoking kills.
P.S.
Ja kui keegi peaks soovima Dominatori plastikuid, sadulaid, kellasid, tulesid ja muud mudru mis üle jäämas siis andke aga lahkelt märku. Pakkuda võib aga kõiksugu paake.
566 97 936
-
Teema algataja - Postitusi: 239
- Liitunud: 22 Juun 2007, 12:44
- Tsikkel: FighTLR, Scrambler (domikas)
- Asukoht: Kangru-Uuesalu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 62 korda
Re: 2x scrambler Domikat (nx650)
Rebisin ja kleepisin ühe scrambleritest pildiks ette ära. Eks aeg näitab, kas lõpptulemus ka selline saab.
Natukene pusimist ja keevitamist raami kallal
Paak kuulub 70-ndate CB 500-le
Rehvid Conti TKC80, ees 120/90 17 ja taga 140/80 17
Sumps jääb originaal
Esituli 7 tolli ümmargune e-bayst + kaitse/kinnitusraami keevitus
Sadulapõhja meisterdab ise ning nahatamiseks tuleb auhinnakotis peitunud Sadulsepa kinkeklaarti kasutada.
566 97 936
-
- Postitusi: 746
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 126 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: 2x scrambler Domikat (nx650)
Spoiler
Sellisena või ligilähedale ,oleks tulemus ikka superb
Kas Sa veljed oled endale leidnud ?
-
Teema algataja - Postitusi: 239
- Liitunud: 22 Juun 2007, 12:44
- Tsikkel: FighTLR, Scrambler (domikas)
- Asukoht: Kangru-Uuesalu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 62 korda
Re: 2x scrambler Domikat (nx650)
tito kirjutas:Kas Sa veljed oled endale leidnud ?
Üks velg on olemas aga ühte oleks veel vaja, sest 2 domikat korraga. Vähemalt pöida, 2,5x17 tolli ja 32 kodarat.
566 97 936
-
Teema algataja - Postitusi: 239
- Liitunud: 22 Juun 2007, 12:44
- Tsikkel: FighTLR, Scrambler (domikas)
- Asukoht: Kangru-Uuesalu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 62 korda
Re: 2x scrambler Domikat (nx650)
2 domikat lähevad homme, see tähendab laupäeva hommikul, kell 11 Jüri bensukast kruusa kündma. Ringi pikkus ca 200-250km, kanali serva pidi Jüri-Kehra, sealt mööda metsa ja raudtee hooldusteed pidi Mustjõe maastikusõidualale, edasi Soodla veehoidla kagu kalda äärt pidi läbi soo Valgejõe serva ja keskpolügooni, suunaga Peterburi mnt. poole ja siis vaatab kuidas alguspunkti tagasi saab.
Kes tahab, lööb kampa.
Vaja rattaid enne lahti võtmist tundma õppida.
566 97 936
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: TL1000R tee streetfighteriks
ducatu kirjutas:..siis soovin seal kasutada 2.5x17 tollist, 32 kodaraga velje pöida mis varem asetses taga..
Kas tagavelg ette pannes liiga lai pole? Nii visuaalselt kui kasutusel.
-
- Postitusi: 2034
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: 2x scrambler Domikat (nx650)
See on 2.50 lai ja sõiduomadusi siuke balloon kindlasti ei paranda, aga huu keers. Visuaalselt on maitse asi.
-
- Postitusi: 209
- Liitunud: 12 Juul 2010, 23:38
- Tsikkel: Yamaha T7
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 65 korda
Re: 2x scrambler Domikat (nx650)
Domikas on päris popiks tooikuks saanud, kõvemad mehed teevad lausa paarikaupa Igaljuhul soovin edu ja hoian silma peal kuna endal täpselt sama toorik suvel soetatud ja lõpptulemuse nägemus kuradi sarnane sellele pildile mis kokku kleepisid. Pole veel aktiivselt algust teinud, otsin ka ette 17" velge ja sobivat kütusepaaki. Mis kellad plaanid originaalide asemel panna?
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
Re: 2x scrambler Domikat (nx650)
Sattusin seda teemat lugema ja ei saa mitte vaiki olla, kui asi läheb teemasse, millega igapäevaselt kokku puutun. Kodarapikkust siin eelnevalt kasutatud loogika järgi saab arvutada ainult radial lacingu puhul ja tagential lacingu puhul see ei kehti mitte kuskilt otsast. Reaalselt ei saa niimoodi lihtsalt lahutustehtega päris täpset tulemust ka radiali puhul, sest sõltub mitte pöiale käiva rehvi läbimõõdust vaid kodara pikkust mõjutab ka konkreetse pöia profiil ja sellest tulenevast ERD, samuti ka pöia laius, õigemini küll see, kui kaugel pöia keskjoonest vastastikuste kodarate augud asuvad.
Õigeid kodarapikkusi arvestatakse ikka kas päris keeruliste valemite või spetsprogrammide abil.
-
- Postitusi: 2034
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: 2x scrambler Domikat (nx650)
No muidugi on vahe, kas ja millise nurga all kodar on. Täpselt saaks nurkasid teades arvutada kodara pikkuse näiteks trigonomeetria põhivalemite abil, aga laias plaanis toimib eelnenud liht-loogika küll. Peaasi, et lühike ei saa. Nõks pikema saab maha käiata pärast.
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
Re: 2x scrambler Domikat (nx650)
Kodara kaldenurk muutub pöia läbimõõdu muutumisel samuti...
Lihtsam ja kindlam on vajalikud andmed - rummu läbimõõt ja laius ning tsentreering, ERD, kodarate arv ja skeem vastavasse programmi sisestada.
Kasuta kasvõi mõnda jalgrattamehaanikule mõeldud programmi, milliste online lihtversioone kogu nett erinevaid täis on:
-
Teema algataja - Postitusi: 239
- Liitunud: 22 Juun 2007, 12:44
- Tsikkel: FighTLR, Scrambler (domikas)
- Asukoht: Kangru-Uuesalu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 62 korda
Re: 2x scrambler Domikat (nx650)
oldmoped kirjutas:Kodara kaldenurk muutub pöia läbimõõdu muutumisel samuti...
Lihtsam ja kindlam on vajalikud andmed - rummu läbimõõt ja laius ning tsentreering, ERD, kodarate arv ja skeem vastavasse programmi sisestada.
Kasuta kasvõi mõnda jalgrattamehaanikule mõeldud programmi, milliste online lihtversioone kogu nett erinevaid täis on:
Lahe, et keegi viitsib kaasa ka mõelda ja mõtteid ning soovitusi kirja panna. Saab jälle pisut targemaks, aga siinkohal on Tort minu arvates siiski õigel teel, et laias plaanis toimib eelnenud liht-loogika küll, sest üldjuhul absoluutset tõde välja selgitada läheks asi kole keeruliseks. Seetõttu on laias plaanis lihtloogiliselt asjale lähenemine siiski tulemuslikum, kui lasta tekkida kartusel, et midagi võib valesti minna kui neid keerulisi valemeid ei tea või spetsprogrammidele ligipääs või oskus nende kasutamiseks puudub, sest siis jääksid asjad üldse tegemata ning ette võtmata. Usun, et veelgi rohkem kehtib lihtloogika antud juhul, kus rumm jääb samaks ning me räägime sama arvu kodaratega velgedest/pöidadest, millel ka profiil on suht sarnane. Vaid pöia laiuste erinevus on olemas, 2,5 ja 1,85 tolli ning sellest tulenevalt ka võimalik hälve mida see lihtloogika ei arvesta.
Tordi sõnade tõestuseks aga tegin siiski ka väikese arvutuse, aru saamaks, et kui suur see arvestamata hälve siis olla võiks ja kas oleks siiski tähtis tarvitusele võtta spetsprogrammid või keerulised valemid.
Võtsin meelevaldselt, ilma pöidasid/rummusid/kodaraid mõõtmata, aga siiski ligilähedaste suurustega näite, kus esialgselt on velje pöia diameetriks 21 tolli ehk 533,4mm, rummu diameetriks võtsin suvalised 40mm ning 17tolli ehk 431,8mm uue pöia diameetriks. Arvestades neid numbreid oleks esialgseks kodara pikkuseks 246,7mm ning lihtloogika tulemusena võtaksime siis uue kodara, millel pikkust täpselt 2 tolli ehk 50,8 mm vähem, mis teeb siis uue lihtloogilise kodara pikkuseks 195,9mm. See 195,9mm oleks siis aluseks hindamaks võimaliku hälbe suurust velje pöia laiuste erinevusest lähtudes millest tulenevalt võib juhtuda, et kodara nurk pisut muutub. See põhjustaks omakorda aga kodara pikkuse muutuse.
Teadmata kui palju täpselt pöidade laiusest tulenevalt nipli kinnitamiseks nihe võib olla, võtsin arvutuses meelevaldselt 10mm. Usun, et pöidade laiuse erinevusest tulenevalt on seda rohekemgi kui tegelikult.
195,9mm pikkune kodar, kaldudes ühes otsas kõrvale 10mm, muudab oma nurka jämedalt 3 kraadi, mis teeb pikkusele lisaks, taas jämedalt, vaid 0,3mm. Seda muidugi eeldusel, et pöia profiil 10mm kaugusel oleks sama kõrge.
Praegu kindlasti asjas sees olev inimene võib naerda kogu selle loogika peale ennast ribadeks aga mulle sellest kindlasti piisab, sest eesmärk on kasvõi mitmekordse katse-eksitus meetodiga siiski lõpptulemuseni jõuda, mis on ju peamine.
Antud loogika põhjal julgeksin Inglismannidele tellimuse kodarate valmistamiseks sisse anda küll aga minu valik oli siiski puht rahalistel kaalutlustel siiski teine. Nagu varasemalt olin hinnavõrdluse välja toonud siis Teletorni motopoest saab kodarad odavamalt kätte.
Siinkohal võib kellelgi tekkida küsimus, et kas Teletorni motopoest kodaraid tellides siis lähtusin samast lihtloogilisest metoodikast. Vastus: EI. Põhjus aga selles, et sealsel tegijal on kasutada kodarad, mis tehasest tulnud keermega ühes otsas ja teise otsa meisterdab spetsiaalsete tööristadega ise. Annab sellele vajaliku nurga ja tekitab "pea". Selle jaoks, et kodarad õige pikkuse ja kujuga saaksid, soovis ta aga pöida ja rummu. Sellise meetodiga nagu tema seal toimetab, peaks saama aga igale pöiale ning rummule sobivad kodarad, sõltumata pöia profiilist, tangensiaalist, radiaalist või jumal teab millest.
Krt., see kella taha keeramine vist ei mõjunud hästi
TLR-i projekt meenus. Esivelje flantside paksust arvutades panin ikka puusse. Ja hull asi siis. Seib läks pidurisadulatele lõpuks vahele.
Tegelikult tahtsin selle kõigega öelda - EI hirmule, kartuses, et äkki miskit läheb valesti. Seda ei saa seda enne teada kui miskit ära tehtud. Ja kindlasti ei ole vaja esimesel korral koha viimase peal head või täpset tulemust teha.
Talvised garaažiõhtud on mõnusad. Andke aga oma mõtetel minna. Haapsalus saab loodetavasti jälle mõõtu võtta.
Ja kellel garaažis midagi teha ei ole, see võib mu matemaatilise tehte igaksjuhuks üle kontrollida.
566 97 936
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
Re: 2x scrambler Domikat (nx650)
Garaazis oli külm nokitseda ja siis tegelesin natukene soojas toas arvutamisega...
Kasutades samu suvalisi lähtandmeid st. 40mm läbimõõduga rumm, (selle laiuseks võtsin laest 160mm) 36 kodarat laotud 2x skeemi tuleb kodarapikkuseks 533 erd puhul (eeldasin pöial olevaks aukude vaheks 10mm) kodarapikkus umbes 261mm.
432mm erd ja +10mm auguvahet (kokku siis 20mm) tuleks kodarapikkuseks 211mm
Kui 36 kodaraga ratas ja 1x skeemis annab esimesel pöial kodarapikkuseks 257 ja teisel 208
Ja tänu juhusele on pikkuste erinevus antud situatsioonis tõesti 50mm... samas kodarapikkused ise hoopis teise väravasse
.
-
- Postitusi: 746
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 126 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: 2x scrambler Domikat (nx650)
ducatu kirjutas:Üks velg on olemas aga ühte oleks veel vaja, sest 2 domikat korraga. Vähemalt pöida, 2,5x17 tolli ja 32 kodarat.
Veljel muidu 32 kodarat
oldmoped kirjutas:Garaazis oli külm nokitseda ja siis tegelesin natukene soojas toas arvutamisega...
Kasutades samu suvalisi lähtandmeid st. 40mm läbimõõduga rumm, (selle laiuseks võtsin laest 160mm) 36 kodarat laotud 2x skeemi tuleb kodarapikkuseks 533 erd puhul (eeldasin pöial olevaks aukude vaheks 10mm) kodarapikkus umbes 261mm.
432mm erd ja +10mm auguvahet (kokku siis 20mm) tuleks kodarapikkuseks 211mmKui 36 kodaraga ratas ja 1x skeemis annab esimesel pöial kodarapikkuseks 257 ja teisel 208
Ja tänu juhusele on pikkuste erinevus antud situatsioonis tõesti 50mm... samas kodarapikkused ise hoopis teise väravasse
.
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
Re: 2x scrambler Domikat (nx650)
Antud situatsioonis on 36 versus 32 kodarat, kui kõik muud andmed ja ladumisskeem samad, kodarapikkuse muutus 1-2mm kandis, nii, et üldpildis miskit ei muutu.
-
Teema algataja - Postitusi: 239
- Liitunud: 22 Juun 2007, 12:44
- Tsikkel: FighTLR, Scrambler (domikas)
- Asukoht: Kangru-Uuesalu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 62 korda
Re: 2x scrambler Domikat (nx650)
Kas leidub keegi, kes aitaks toru painutada? Äärmisel juhul kahe põlvena, mis kokku keevitades sama tulemuse annaks.
Toru ise on olemas.
566 97 936
-
Teema algataja - Postitusi: 239
- Liitunud: 22 Juun 2007, 12:44
- Tsikkel: FighTLR, Scrambler (domikas)
- Asukoht: Kangru-Uuesalu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 62 korda
Re: 2x scrambler Domikat (nx650)
Selline apastraat (RIDGID 370) siis tuli keldri pimedast nurgast päevavalgele. Kaasas rakised torudele 10,12,15,18,22 mm ja võimalik kuni 180 kraadi painutada. Eks näis kui peod peetud. Tänud kõigile kes abi pakkusid.
566 97 936
-
Teema algataja - Postitusi: 239
- Liitunud: 22 Juun 2007, 12:44
- Tsikkel: FighTLR, Scrambler (domikas)
- Asukoht: Kangru-Uuesalu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 62 korda
Re: 2x scrambler Domikat (nx650)
Peod peetud ja toru painutatud ning külgegi keevitatud.
566 97 936
-
Teema algataja - Postitusi: 239
- Liitunud: 22 Juun 2007, 12:44
- Tsikkel: FighTLR, Scrambler (domikas)
- Asukoht: Kangru-Uuesalu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 62 korda
Re: 2x scrambler Domikat (nx650)
Pisut jälle torusid painutatud. Hakkab looma.
566 97 936
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.