2-Way MOTO alarm enam ei tööta.
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 1986
- Liitunud: 30 Mai 2006, 11:36
- Tsikkel: Suzuki Boulevard 1800 M109R
- Asukoht: Eesti
2-Way MOTO alarm enam ei tööta.
Igal kevadel, kui tsiklimehed pühivad rattalt tolmu, saame hulga telefonikõnesid teemal miks 2-Way MOTO alarm enam ei tööta.
Helistavad need, kes ei ole viitsinud hooaja lõppedes tsikli akut maha tõsta, see tühjeneb (alarmi voolutarve on küll väike - 3mA, kuid mitme kuu peale avaldab selle mõju), alarm üritab sisseehitatud pingeregulaatori abil pinget tõsta, ent kuskil on piir ning lõpuks annab pingeregulaator otsad.
Seni oleme kõik alarmid garantiikorras korda teinud, kuid see on tülikas kõikidele osapooltele.
Soovitame tungivalt:
Jättes mootorratta mitmeks kuuks seisma, tuleb eemaldada alarmi toide (nt alarmi toite kaitse välja) või ühendada lahti sõiduki aku. Sama reegel kehtib aku laadimise puhul - sel ajal eemaldada alarm toiteahelast.
-
- Postitusi: 293
- Liitunud: 25 Jaan 2006, 21:10
- Tsikkel: Honda Shadow American Edition
Re: 2-Way MOTO alarm enam ei tööta.
Raiki kirjutas:Igal kevadel, kui tsiklimehed pühivad rattalt tolmu, saame hulga telefonikõnesid teemal miks 2-Way MOTO alarm enam ei tööta.
Helistavad need, kes ei ole viitsinud hooaja lõppedes tsikli akut maha tõsta, see tühjeneb (alarmi voolutarve on küll väike - 3mA, kuid mitme kuu peale avaldab selle mõju), alarm üritab sisseehitatud pingeregulaatori abil pinget tõsta, ent kuskil on piir ning lõpuks annab pingeregulaator otsad.
Seni oleme kõik alarmid garantiikorras korda teinud, kuid see on tülikas kõikidele osapooltele.Soovitame tungivalt:
Jättes mootorratta mitmeks kuuks seisma, tuleb eemaldada alarmi toide (nt alarmi toite kaitse välja) või ühendada lahti sõiduki aku. Sama reegel kehtib aku laadimise puhul - sel ajal eemaldada alarm toiteahelast.
Huvitav, kas see jutt on minu kõne peale
Igatahes hea meel, et selle korda saab. Ning mina olin nõus ka probleemi eest maksma(peasi et asi tööle saaks) ... aga tore kui garantii korras ka seda tehakse.
Tore on vähemalt teada, millest probleem tulla võib. Kahju, et sellist infot kaasa ei tule.
Re: 2-Way MOTO alarm enam ei tööta.
Mul toimetab küll 2-way alarm rattal peal talv läbi siis kui ratas on hoolduslaadija küljes. Selles suhtes on õigus, et ilma hoolduslaadijata tõmbab alarm
tsikli aku kusagil kuuga tühjaks.
Ei näe sellel alarmil üldse eriti mõtet kui ta ei oleks sisse lülitatud kui ratas talvel garaazis seisab, suvel sõites palju ma sellest rattast ikka eemal viibin.
Re: 2-Way MOTO alarm enam ei tööta.
onusnooker kirjutas:Huvipärast, miks peab laadimise ajal selle lahti ühendama?
Kuna enamus sõidukitele mõeldud alarme töötab pingevahemikus 12+/-3V (arvestades starteri rakendumisel tekkivat pingelangust ja laadimispinge maximumi), siis allapoole 9,5 V võib juhtuda, et alarm lihtsalt enam ei rakendu ja üle selle normi võib lihtsalt ülepingega seadmele liiga teha!
Kuna automaat laadijate puhul üldiselt laadimispinge üle 14,5V ei tõuse, siis nendega nagu pole ka probleeme, kuid vanematüübi (nõukaegsed pidevlaadijad) laevad akut niikaua kuni nad täis saavad ja siis ka kohati veel üle, kui õigel ajal jaole ei saa. St. laadimisel kui aku täis saama hakkab, siis vastuvõtu vool väheneb kuid laadimispinge sellevõrra kasvab. Akude garantiilehtedel on aku laadimise kohta mainitud, et laadimispinge võib ulatuda kuni 16,7V'ni (ise üle 16,5V ei soovita!). Seega võib tavalaadijatega (mis ei ole mõeldud kuiv- ja püsivooluakude laadimiseks vaid tavaliste happeakude jaoks) teadmatusest pinge liiga kõrgeks ajada ja kui seade on samal ajal ühendatud, siis kehtib reegel - nõrgem annab järele kui targem ette ei jõua!
Kuna pole teada, mis tüüpi laadijatega rahvas oma sõbrakesi laeb ja kui laeb siis kaua nad neid laevad (nt. unustatakse ära et on tava pidevlaadija ja jäetakse taha jälgimiseta nädalateks), siis lihtsam on alati soovitada aku laadimise ajaks seadmetest, sealhulgas ka sõidugi vooluahelast eemaldada, et ei tekiks probleeme, mis antud hetkel teemas välja toodi. Tänud teema algatajale, kuid tegelikult sama kehtib ka suvaliselt erineva kvaliteediastmega autoalarmidega!
Lisainfoks niipalju, et see teema alguse info pärineb siis http://www.autoalarm.ee tegutsejate poolt Artvali OÜ'st!
Tänud neile ja jätkan koostööd nendega ka edaspidi!
Re: 2-Way MOTO alarm enam ei tööta.
Tere
Ei hakka uut teemat tegema, sobib siia kenasti.
Üks ööse hakkas alarm tööle (puuotsast kukkuv õun põrutas kuhugi pihta) peale vaigistamist uuesti valvesse enam ei lähe ja ekraanil vilgub mutrivõtme märk tekstiga VALET. Manualis selle kohta midagi ei leidnud, millega on tegu ja kuidas remontida?
Ette tänades
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.