Metasas müttamiseks endurokas?
Moderaator: Moded
Re: Metasas müttamiseks endurokas?
Noob kysimus, aga kas keegi xt660r'iga myttanud on voi jaab raskeks?
-
- Postitusi: 98
- Liitunud: 30 Juul 2010, 12:06
- Tsikkel: Suzuki Drz 400 sm
- Asukoht: Harjumaa
- Kontakt:
Re: Metasas müttamiseks endurokas?
wicked kirjutas:Maario kirjutas:wicked kirjutas:Nendega metsa?!
Metsa jaoks on ikka oluliselt kergemaid rattaid olemas.
Sellel TT-l on siin oma naljateema ka olemas - a la - täna pesin ratta puhtaks ja ei tea kas peaks äkki ära ka tankimaKuule oled,sa tõesti ikka 37? kui isegi oled,siis ilmselt oled sa tsikliga kõvasti kukkunud!
Ma olen nõus sinuga joonele panema männal,tule millega tahad! näitan sulle,et sellega saab sõita küll,!Tead, poiss, iseenesest väga tore, et end puhevile ajasid - tundub, et munad on vähemalt juba alla langenud.
Las ta olla, ma ei viitsi![]()
Kopli pargis saab kindlasti Tomahawk´iga ka hakkama.
Selle Tomahawki-ga võid omale vastu pead paar/korda koputada,ehk tuleb sul mõistus tagasi:)
https://www.facebook.com/Pitbikefoorum
Motovert expert-10
honda cbr125r-06
Polaris predator500-06
honda nx650 dominator92
yamaha fzr600r-93
Honda cb 500-93
Suzuki sv 650-01
Yamaha TT 600E
Husqvarna te 610e
Susuki drz 400 sm
Re: Metasas müttamiseks endurokas?
Riggs kirjutas:Noob kysimus, aga kas keegi xt660r'iga myttanud on voi jaab raskeks?
Olen männikul koos ühes pundis sõitnud sellisega. Pehmel/libedal jääb kindlasti raskeks, mis ei tähenda, et sellega pehmel ja libedal sõita ei saa.
-
- Postitusi: 98
- Liitunud: 30 Juul 2010, 12:06
- Tsikkel: Suzuki Drz 400 sm
- Asukoht: Harjumaa
- Kontakt:
Re: Metasas müttamiseks endurokas?
mx77 kirjutas:Maario, võta nüüd vähe hoogu maha
Pole nagu hoogu läinudki:)
https://www.facebook.com/Pitbikefoorum
Motovert expert-10
honda cbr125r-06
Polaris predator500-06
honda nx650 dominator92
yamaha fzr600r-93
Honda cb 500-93
Suzuki sv 650-01
Yamaha TT 600E
Husqvarna te 610e
Susuki drz 400 sm
Re: Metasas müttamiseks endurokas?
Paralax kirjutas:Riggs kirjutas:Noob kysimus, aga kas keegi xt660r'iga myttanud on voi jaab raskeks?
Olen männikul koos ühes pundis sõitnud sellisega. Pehmel/libedal jääb kindlasti raskeks, mis ei tähenda, et sellega pehmel ja libedal sõita ei saa.
XT-ga on esiotsa kergeks sõitmine ikka paras vägitegu. Sellel on manteestabiilsuse nimel kaalu vist vähe rohkem ette pandud. Ning amordid on metsasõidu tarvis täitsa olematud.
Hind võib ka kõrgeks kujuneda. Kui sa kerge võistlusendurokaga maapuute teed, siis sülitad kiviklibu suust välja ja sõidad kergelt kriimulisena edasi. (Vahest tõmbad nipukatega plastid kokku ka kui puu otsa oled pidanud sõitma).
Aga XT660 plastid on rabedad ja ei ole kukkumiseks tehtud. Ostad iga kord uued plastid siis.
Lisaks on sellel ka veepumba korpus plastist ning ulatub karterist välja. Kändudele ja kividele see väga meeldib. Aga lõhkise veepumbaga pead jalgsi traktori järele minema. Jätke XT ikka kruusateede tarvis.
-
- Postitusi: 98
- Liitunud: 30 Juul 2010, 12:06
- Tsikkel: Suzuki Drz 400 sm
- Asukoht: Harjumaa
- Kontakt:
Re: Metasas müttamiseks endurokas?
Möku kirjutas:Paralax kirjutas:Riggs kirjutas:Noob kysimus, aga kas keegi xt660r'iga myttanud on voi jaab raskeks?
Olen männikul koos ühes pundis sõitnud sellisega. Pehmel/libedal jääb kindlasti raskeks, mis ei tähenda, et sellega pehmel ja libedal sõita ei saa.
XT-ga on esiotsa kergeks sõitmine ikka paras vägitegu. Sellel on manteestabiilsuse nimel kaalu vist vähe rohkem ette pandud. Ning amordid on metsasõidu tarvis täitsa olematud.
Hind võib ka kõrgeks kujuneda. Kui sa kerge võistlusendurokaga maapuute teed, siis sülitad kiviklibu suust välja ja sõidad kergelt kriimulisena edasi. (Vahest tõmbad nipukatega plastid kokku ka kui puu otsa oled pidanud sõitma).
Aga XT660 plastid on rabedad ja ei ole kukkumiseks tehtud. Ostad iga kord uued plastid siis.
Lisaks on sellel ka veepumba korpus plastist ning ulatub karterist välja. Kändudele ja kividele see väga meeldib. Aga lõhkise veepumbaga pead jalgsi traktori järele minema. Jätke XT ikka kruusateede tarvis.
Minul näiteks on tt600 belgarda,tollel on küll talutavd amordid alla topitud öhlins.ja ainult õhkjahutus,kukkunud küll ,hetkel kõik plastid veel terveks jäänud,näiteks dr650 vend mulle kuidagi järgi ei saanud oma pehmete amortidega.Nagu siin ennem mainiti,siis saab sellega sõita lainetel küll,
https://www.facebook.com/Pitbikefoorum
Motovert expert-10
honda cbr125r-06
Polaris predator500-06
honda nx650 dominator92
yamaha fzr600r-93
Honda cb 500-93
Suzuki sv 650-01
Yamaha TT 600E
Husqvarna te 610e
Susuki drz 400 sm
-
- Postitusi: 98
- Liitunud: 30 Juul 2010, 12:06
- Tsikkel: Suzuki Drz 400 sm
- Asukoht: Harjumaa
- Kontakt:
Re: Metasas müttamiseks endurokas?
Sellel mehel küll päris lõbus siin:)
ja sellelgi viga pole
https://www.facebook.com/Pitbikefoorum
Motovert expert-10
honda cbr125r-06
Polaris predator500-06
honda nx650 dominator92
yamaha fzr600r-93
Honda cb 500-93
Suzuki sv 650-01
Yamaha TT 600E
Husqvarna te 610e
Susuki drz 400 sm
Re: Metasas müttamiseks endurokas?
Küsimus puudutas XT-d ja vastus oli ka antud XT kohta, mitte TT kohta.
Re: Metasas müttamiseks endurokas?
Asi laheb ponevaks! Need xt660ned vahest yllatavad hea hinnaga.
Aga xt600 ja tt600 siis sama mootor jah?...pagan see tt tombas kaima!
-
- Postitusi: 98
- Liitunud: 30 Juul 2010, 12:06
- Tsikkel: Suzuki Drz 400 sm
- Asukoht: Harjumaa
- Kontakt:
Re: Metasas müttamiseks endurokas?
Möku kirjutas:Küsimus puudutas XT-d ja vastus oli ka antud XT kohta, mitte TT kohta.
Ei arusaadav,lihtsalt panin infoks TT kohta juurde
https://www.facebook.com/Pitbikefoorum
Motovert expert-10
honda cbr125r-06
Polaris predator500-06
honda nx650 dominator92
yamaha fzr600r-93
Honda cb 500-93
Suzuki sv 650-01
Yamaha TT 600E
Husqvarna te 610e
Susuki drz 400 sm
Re: Metasas müttamiseks endurokas?
Maario, võta vähe rahulikumalt oma reklaamiga või kirjuta see sinna oma pühasse ratta teemasse, kus kellelgi teisel midagi öelda pole lubatud siinkohal risustad sa juba ise teise inimese teemat oma mittemidagi ütlevate reklaamvideotega kuskilt juutubist. neid oskavad inimesed ise ka üles otsida vajadusel, usu mind!
mis puudutab kõiki neid vanemaid xt'sid, vanemaid ja uuemaid tt'sid siis huvi korral tasub lugeda läbi see jutt siin lingil: http://www.motorcyclespecs.co.za/model/ ... r%2097.htm lühikokkuvõttena võib öelda, et ainuke tõsiselt võetav metsas käimise masin neist on tt600r alates 98, mis on üsnagi redesigned ratas võrreldes eelmistega. kes kui tõsiselt seda võtab või mitte on muidugi enda otsustada, mina olen reaalselt mõlemat proovinud ja seda 98a ttr'i omanud nig võib öelda, et vahe on tuntav, nii mass, geomeetria/juhitavus kui ka natuke mootori osas.
aga sellegipoolest on muidugi paremaid rattaid metsas kiiresti sõitmiseks. ideaalis jääks sellise ratta tühimass ikka kuskile sinna 110-115kg piiridesse. tt eelis on muidugi see, et mootor on lollikindel ja hooldusvälp ikka päris pikk. keema ka ei lähe
-
- Postitusi: 98
- Liitunud: 30 Juul 2010, 12:06
- Tsikkel: Suzuki Drz 400 sm
- Asukoht: Harjumaa
- Kontakt:
Re: Metasas müttamiseks endurokas?
will111 kirjutas:Maario, võta vähe rahulikumalt oma reklaamiga või kirjuta see sinna oma pühasse ratta teemasse, kus kellelgi teisel midagi öelda pole lubatud
siinkohal risustad sa juba ise teise inimese teemat oma mittemidagi ütlevate reklaamvideotega kuskilt juutubist. neid oskavad inimesed ise ka üles otsida vajadusel, usu mind!
mis puudutab kõiki neid vanemaid xt'sid, vanemaid ja uuemaid tt'sid siis huvi korral tasub lugeda läbi see jutt siin lingil: http://www.motorcyclespecs.co.za/model/ ... r%2097.htm lühikokkuvõttena võib öelda, et ainuke tõsiselt võetav metsas käimise masin neist on tt600r alates 98, mis on üsnagi redesigned ratas võrreldes eelmistega. kes kui tõsiselt seda võtab või mitte on muidugi enda otsustada, mina olen reaalselt mõlemat proovinud ja seda 98a ttr'i omanud nig võib öelda, et vahe on tuntav, nii mass, geomeetria/juhitavus kui ka natuke mootori osas.
aga sellegipoolest on muidugi paremaid rattaid metsas kiiresti sõitmiseks. ideaalis jääks sellise ratta tühimass ikka kuskile sinna 110-115kg piiridesse. tt eelis on muidugi see, et mootor on lollikindel ja hooldusvälp ikka päris pikk. keema ka ei lähe
Ei ütleks,et kõik osakavad või tulevad youtube peale, Mina ei saa aru,mis sest natuke raskemast rattast niiväga karta?,et oi oi ära seda küll esimesks võta ,se on nii raske metsas,nagu mingi siidinäppude orkester jomajo,kui juba kord raske rattaga sõitma õpid oskad iga kergemaga juba vapse lõdvalt lasta,Sõnad odav ja kerge ratas omavahel hästi ei käi kokku,Will111 ära pikka viha pea!
https://www.facebook.com/Pitbikefoorum
Motovert expert-10
honda cbr125r-06
Polaris predator500-06
honda nx650 dominator92
yamaha fzr600r-93
Honda cb 500-93
Suzuki sv 650-01
Yamaha TT 600E
Husqvarna te 610e
Susuki drz 400 sm
-
- Postitusi: 1186
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: GSX1200, XT660R
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 77 korda
Re: Metasas müttamiseks endurokas?
Riggs kirjutas:Aga xt600 ja tt600 siis sama mootor jah?
Vanemad jah. Ja ka kokku ristatavad, kuigi mudelinumbrid võivad erineda (nt 3tb ja 4lw).
Re: Metasas müttamiseks endurokas?
kuskil ei räägita kartmisest, monster truckiga võib ka rinkat sõitma minna, kartma ei pea seejuures kedagi...aga väga mõnu vist ka ei paku
kusjuures ka mingit "esimese" ratta juttu pole siin niiväga olnud minumeelest, lihtne fakt on, et mida raskema rattaga sa kuskil MÜTTAMA pead (jah, vaata järgi justnimelt selline sõna on teema pealkirjas), seda RASKEM ja väsitavam ning ebamugavam see on, lisaks siis sellele, et mõnda asja sa liiga raske rattaga lihtsalt teha ei saagi.
ja sinu jutt sõitma õppimisest on kah kaugele näha, et täiesti ebapädev! siililegi selge, et õpitakse ikka pigem kergema masinaga, ksavõi juba seepärast, et kukkumised on pehmemad nii rattale kui ilmselt sõitjale. kuskilt internetist võib muidugi lõputult otsida mingisuguseid videoid välja tüüüpidest, kes sõidavad kõige võimalikuga seal, kus keegi teine seda ei teeks...aga need vennad ei ole mingid krdi average joosepid! ja nad ei ole tulnud, istunud esimest korda ratta selga ja ülehomme 200kg kolakaga suurte palkide peal endurot sõitma hakanud.
muide, päris pull on sinu juttulugda Maario, meenutades kuskilt nendest sajast erinevast kuulutusest seda müügi põhjust, mis olid sinna kirja pannud, see kõlas umbestäpselt nii "müün kuna tahan kergema ratta peale üle minna" ...i'd say that pretty much sums it all up, aga eks sa võid siin teemas edasi väänelda kui see sulle nii suurt pinget pakub
-
- Postitusi: 98
- Liitunud: 30 Juul 2010, 12:06
- Tsikkel: Suzuki Drz 400 sm
- Asukoht: Harjumaa
- Kontakt:
Re: Metasas müttamiseks endurokas?
will111 kirjutas:kuskil ei räägita kartmisest, monster truckiga võib ka rinkat sõitma minna, kartma ei pea seejuures kedagi...aga väga mõnu vist ka ei paku
kusjuures ka mingit "esimese" ratta juttu pole siin niiväga olnud minumeelest, lihtne fakt on, et mida raskema rattaga sa kuskil MÜTTAMA pead (jah, vaata järgi justnimelt selline sõna on teema pealkirjas), seda RASKEM ja väsitavam ning ebamugavam see on, lisaks siis sellele, et mõnda asja sa liiga raske rattaga lihtsalt teha ei saagi.
ja sinu jutt sõitma õppimisest on kah kaugele näha, et täiesti ebapädev! siililegi selge, et õpitakse ikka pigem kergema masinaga, ksavõi juba seepärast, et kukkumised on pehmemad nii rattale kui ilmselt sõitjale. kuskilt internetist võib muidugi lõputult otsida mingisuguseid videoid välja tüüüpidest, kes sõidavad kõige võimalikuga seal, kus keegi teine seda ei teeks...aga need vennad ei ole mingid krdi average joosepid! ja nad ei ole tulnud, istunud esimest korda ratta selga ja ülehomme 200kg kolakaga suurte palkide peal endurot sõitma hakanud.muide, päris pull on sinu juttulugda Maario, meenutades kuskilt nendest sajast erinevast kuulutusest seda müügi põhjust, mis olid sinna kirja pannud, see kõlas umbestäpselt nii "müün kuna tahan kergema ratta peale üle minna" ...i'd say that pretty much sums it all up, aga eks sa võid siin teemas edasi väänelda kui see sulle nii suurt pinget pakub
No ma saan aru,et ennast siin meeleheitlikult kehtestada pead sa meeleteult trükkima.Aga tulles minu müügikuulutuste juurde,kui sa juba seda mainisid/mitte,et se peaks siia teemase puutuma,Aga kergemat ratast tahan ma selleks,et kiiremini sõita saaks,loomulikult mingil hetkel tulevad piirid,et enam ei kannata sellega nii kõrgelt lennata nagu tahaks:) Kui sul minu vastu mingi isiklik viha,kirjuta ps mulle,kui,sa kuidagi enam ei suuda siis võta rahusteid! või mine hinga värsket õhku
https://www.facebook.com/Pitbikefoorum
Motovert expert-10
honda cbr125r-06
Polaris predator500-06
honda nx650 dominator92
yamaha fzr600r-93
Honda cb 500-93
Suzuki sv 650-01
Yamaha TT 600E
Husqvarna te 610e
Susuki drz 400 sm
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: Metasas müttamiseks endurokas?
Maario kirjutas:Aga kergemat ratast tahan ma selleks,et kiiremini sõita saaks,
Kuule, kas sa ise ka tead üldse mida sa saada tahad? Ma olen lisaks kergema ratta soovile näinud veel ka sinu juttu, kus müüd selleks, et uus silmapiiril ja teises jälle vahetad üldse beeemmvee vastu.
Re: Metasas müttamiseks endurokas?
ja Maario arvab vist, et teemaalgataja siin tahab raskemat ratast, et aeglasemalt sõita ja rohkem füüsilist trenni teha metsas? oijah...onu loogika on vist kodust lahkunud.
selle asemel, et siin meeleheitlikult oma rappa läinud müügiüritust veel kaevust kuidagi välja tõmmata, mine parem sõida oma pilliga ringi ja harjuta, et pärast oleks kergemate ratastega täisproff valmis. kui aga tegelikult ka ära tahad müüa siis tegele vähem taevaani kiitmisega ja rohkem aktiivse müügiga, st. paku inimestele otse proovisõitu, tee erihinnaga privaatseid pakkumisi vms. aga nüüd aitab kah ehk selle teema lahkamisest siin, ole õnnelik, et sinu kuulutus silma jäi ja oota-vaata mis saab ning ära ürita foorumis alati ja kõigile ära panna või ennast kuidagi välja vabandada.
-
- Postitusi: 98
- Liitunud: 30 Juul 2010, 12:06
- Tsikkel: Suzuki Drz 400 sm
- Asukoht: Harjumaa
- Kontakt:
Re: Metasas müttamiseks endurokas?
holma kirjutas:Maario kirjutas:Aga kergemat ratast tahan ma selleks,et kiiremini sõita saaks,
Kuule, kas sa ise ka tead üldse mida sa saada tahad? Ma olen lisaks kergema ratta soovile näinud veel ka sinu juttu, kus müüd selleks, et uus silmapiiril ja teises jälle vahetad üldse beeemmvee vastu.
Eks mõtted ikka muutuvad ka,se on mu isiklik asi tegelikult,mida ma tahan mida mitte jne! peace!
https://www.facebook.com/Pitbikefoorum
Motovert expert-10
honda cbr125r-06
Polaris predator500-06
honda nx650 dominator92
yamaha fzr600r-93
Honda cb 500-93
Suzuki sv 650-01
Yamaha TT 600E
Husqvarna te 610e
Susuki drz 400 sm
-
- Postitusi: 98
- Liitunud: 30 Juul 2010, 12:06
- Tsikkel: Suzuki Drz 400 sm
- Asukoht: Harjumaa
- Kontakt:
Re: Metasas müttamiseks endurokas?
will111 kirjutas:ja Maario arvab vist, et teemaalgataja siin tahab raskemat ratast, et aeglasemalt sõita ja rohkem füüsilist trenni teha metsas? oijah...onu loogika on vist kodust lahkunud.
selle asemel, et siin meeleheitlikult oma rappa läinud müügiüritust veel kaevust kuidagi välja tõmmata, mine parem sõida oma pilliga ringi ja harjuta, et pärast oleks kergemate ratastega täisproff valmis. kui aga tegelikult ka ära tahad müüa siis tegele vähem taevaani kiitmisega ja rohkem aktiivse müügiga, st. paku inimestele otse proovisõitu, tee erihinnaga privaatseid pakkumisi vms. aga nüüd aitab kah ehk selle teema lahkamisest siin, ole õnnelik, et sinu kuulutus silma jäi ja oota-vaata mis saab ning ära ürita foorumis alati ja kõigile ära panna või ennast kuidagi välja vabandada.
Eks inimesed saavad vahet asjadest nii aru nagu nad saada tahavad,ehk sa tõlgendad minu kirja pantud teksti omale meelepäraselt ära:D
ja siis trükid selle siia omale vaatamiseks,Nagu poliitik:D selles oled sa osav jah! Aga selge las jääb!
https://www.facebook.com/Pitbikefoorum
Motovert expert-10
honda cbr125r-06
Polaris predator500-06
honda nx650 dominator92
yamaha fzr600r-93
Honda cb 500-93
Suzuki sv 650-01
Yamaha TT 600E
Husqvarna te 610e
Susuki drz 400 sm
-
- Postitusi: 280
- Liitunud: 08 Veebr 2006, 14:58
- Tsikkel: Honda XR600r Honda CRF450
- Asukoht: viljandi
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Metasas müttamisekd endurokas?
Maario kirjutas:wicked kirjutas:Nendega metsa?!
Metsa jaoks on ikka oluliselt kergemaid rattaid olemas.
Sellel TT-l on siin oma naljateema ka olemas - a la - täna pesin ratta puhtaks ja ei tea kas peaks äkki ära ka tankimaKuule oled,sa tõesti ikka 37? kui isegi oled,siis ilmselt oled sa tsikliga kõvasti kukkunud!
Ma olen nõus sinuga joonele panema männal,tule millega tahad! näitan sulle,et sellega saab sõita küll,!
Siin on selleks just sinu võimalus: http://www.msport.ee/events/mehhaanikut ... oistlused/
PUUPAADID
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Re: Metasas müttamiseks endurokas?
Käidud tee. Tahtsin ka metsa ja ostsin pseudoenduro ehk 200kg pommi. Aasta hiljem olid rattal kõik plastid ribadeks, paak mõlkis, mootor kolises ja metsassõitmisest ei olnud eriti juttugi. No ei ole need rattad metsas sõitmiseks mõeldud. Metsas saab sõitu nautida max 120kg rattaga, veel parem 100 kg kahetaktiline. Sellega on puhas sõidurõõm, tehnika kestab, plastid kestavad ja aasta jooksul on summa summarum kulu olnud väiksem kui selle eelmise pommiga. Seega minu soovitus on, et pane see 1500 sissemaksuks ja võta võimalikult uus hardenduro liisingusse, saad remondi asemel sõita ja see sõitmine on ka nauditav . Minu kaks senti...
Re: Metasas müttamiseks endurokas?
davidsoniharald kirjutas:Käidud tee. Tahtsin ka metsa ja ostsin pseudoenduro ehk 200kg pommi. Aasta hiljem olid rattal kõik plastid ribadeks, paak mõlkis, mootor kolises ja metsassõitmisest ei olnud eriti juttugi. No ei ole need rattad metsas sõitmiseks mõeldud. Metsas saab sõitu nautida max 120kg rattaga, veel parem 100 kg kahetaktiline. Sellega on puhas sõidurõõm, tehnika kestab, plastid kestavad ja aasta jooksul on summa summarum kulu olnud väiksem kui selle eelmise pommiga. Seega minu soovitus on, et pane see 1500 sissemaksuks ja võta võimalikult uus hardenduro liisingusse, saad remondi asemel sõita ja see sõitmine on ka nauditav
. Minu kaks senti...
Kas värske 2T omanik Kuda siis sellega metsas on võrreldes 4T ga. Benzukanister seljakotis kogu aeg või pole asi nii hull. Streetmotol oli keegi rendi 2T KTM-iga ja ütles, et ei jõua joota seda.
Re: Metasas müttamiseks endurokas?
Millega kaasneb meeldiv võimalus kindlustusfirmale kümnendik masina hinnast maksta, sest ilma kaskota liisingut ei anta. Samas ei korva kasko peale varguse ja teedel toimunud õnnetuse midagi.
davidsonharald kirjutas:pane see 1500 sissemaksuks ja võta võimalikult uus hardenduro liisingusse
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Re: Metasas müttamiseks endurokas?
ubin kirjutas:Kas värske 2T omanik
Kuda siis sellega metsas on võrreldes 4T ga. Benzukanister seljakotis kogu aeg või pole asi nii hull. Streetmotol oli keegi rendi 2T KTM-iga ja ütles, et ei jõua joota seda.
Ei ole värske omanik, varsti saab kaks aastat täis. Ma ei ole 4T rattaga metsas käinud. Bensiini kulu ei ole minu jaoks argument, ma valisin ratta kaalu järgi, sest 18kg 4T 450cc ratta kahjuks tähendab veerandit minu kehakaalu ja see on argument minu jaoks. Kanistrit ei ole kunagi pidanud kaasa vedama, siiani on paagitäiest piisanud.
Re: Metasas müttamiseks endurokas?
noh eks paagitäie hulgast oleneb ka kaal, st. sellest kas pead sama sõidu jaoks paagi täis valama või saad poole peale panna võib päris mitu head kilu (kõrgeima) massi vahet olla seal. enda kogemus 2t'ga on ka, et kütust neelab üsna meeletult kui on jõuline mootor...ja noh minul on veel 125'ne
aga kui imekerged need 2taktilised siis on, et vahe nii suur? 4T 450 krossikad minuteada kuskil seal 100 ja võibolla paar kilo peale, need uuemad siis. 18kg on peaaegu, et terve mootori kaal krossikal...ja samas peale mootori ei tohiks neil masinatel justkui suurt midagi muud erinevat ollagi.
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Re: Metasas müttamiseks endurokas?
will111 kirjutas:noh eks paagitäie hulgast oleneb ka kaal, st. sellest kas pead sama sõidu jaoks paagi täis valama või saad poole peale panna
võib päris mitu head kilu (kõrgeima) massi vahet olla seal. enda kogemus 2t'ga on ka, et kütust neelab üsna meeletult kui on jõuline mootor...ja noh minul on veel 125'ne
aga kui imekerged need 2taktilised siis on, et vahe nii suur? 4T 450 krossikad minuteada kuskil seal 100 ja võibolla paar kilo peale, need uuemad siis. 18kg on peaaegu, et terve mootori kaal krossikal...ja samas peale mootori ei tohiks neil masinatel justkui suurt midagi muud erinevat ollagi.
No me siin räägime enduro ratastest ja nende kaalud varieeruvad GasGasi puhul 98kg (125 2T) kuni 118 kg (4T 515). Teiste markide kohta ei tea täpselt rääkida. Peale mootori on neil väga palju erinevat, pane 4T ja 2T masin kõrvuti, nende raami kuju on absoluutselt erinev. Metsas sajandat korda ratast püsti tõstes võib see paar kilo kaaluvahet päris otsustav olla.
PS. Enduro mehed panevad metsa minnes alati paagi täis, sest kunagi ei tea kui pikaks ring võib minna. Krossist ma ei tea midagi ja selles kaasa ei räägi.
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: Metasas müttamiseks endurokas?
mella kirjutas:Millega kaasneb meeldiv võimalus kindlustusfirmale kümnendik masina hinnast maksta, sest ilma kaskota liisingut ei anta. Samas ei korva kasko peale varguse ja teedel toimunud õnnetuse midagi.
davidsonharald kirjutas:pane see 1500 sissemaksuks ja võta võimalikult uus hardenduro liisingusse
Saab ka ilma kaskota tsikli liisingusse, aga intress on vähe kõrgem
Re: Metasas müttamiseks endurokas?
98kg (125 2T) kuni 118 kg (4T 515) - no sellisel juhul ehk küll jah, kuigi 118kg tundub tänapäevase 4T masina kohta juba ausalt öeldes liiga palju (st. et olen näinud palju, palju suuri 4Tsid, mis on 10kg kergemad). aga kokkuvõttes need 2 näidet on ikka väga erineva käitumisega rattad ka, mootori tõttu just. sul endal on siis see 125'ne, kas teatud kohtades ja teatud tingimustes sõitmist pisut liiga keeruliseks ei tee? jõudu tal muidugi kokkuvõttes on, kuid pöördemomendi vast ei ole lood nii head...
muidugi üleüldiselt suht imelikud numbrid nendel gasidel seal specides, huvipärast võrdlesin ja näiteks 125 ning 200'se 2T masina kaaluvahe on juba meeletu 96 vs 104kg. Ainuke tegelik erinevus, mis peale töömahu silma jääb on el.starter (õigemini öeldud, et see on optional)...mõlemad siis muidu põmst identsed rattad. aga üldiselt kõik uued gasgasi 250+ töömahuga masinad, olgu siis 2 või 4t, tunduvad ikkagi jäävat kaalukategooriasse 105-115kg. mu enda 500 kuubine 4t ktm jääb samuti alla 110kg. samas eks pika pinistamise peale ole muidugi lõpuks iga kilo oluline kui väsimus juba võimust võtab
-
- Postitusi: 77
- Liitunud: 04 Mai 2007, 00:30
- Tsikkel: KTM RFR
- Tänatud: 6 korda
Re: Metasas müttamiseks endurokas?
ubin kirjutas:Kas värske 2T omanik
Kuda siis sellega metsas on võrreldes 4T ga. Benzukanister seljakotis kogu aeg või pole asi nii hull. Streetmotol oli keegi rendi 2T KTM-iga ja ütles, et ei jõua joota seda.
Ei võta 2T metsas kütust rohkem midagi kui 4T. Kui krossirajal paugutad lõõrid lahti siis küll.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.