Metasas müttamiseks endurokas?
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 45
- Liitunud: 01 Sept 2014, 22:22
- Tsikkel: Hornet 600S, KTM LC4,Transalp
- Tänanud: 2 korda
Metasas müttamiseks endurokas?
Tere,
Olen suht algaja rattur, augusti algusest load ja sõitnud 600´se hornetiga ca 4000km. Nüüd tekkis soov minna metsa möllama ja otsin endurokat. Hetkel on silma jäänud
http://www.soov.ee/tallinn/Yamaha_tt600 ... m?ca=1&w=3
ja
http://www.soov.ee/viljandimaa/Suzuki_D ... m?ca=1&w=3
Kas nendest sobib miskit metsade jaok, või oskab keegi miskit paremat pakkuda, hinnaga kuni 1500€.
Ette tänades,
Siim
-
- Postitusi: 320
- Liitunud: 27 Veebr 2004, 10:41
- Tsikkel: Bastard
- Asukoht: tln
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 21 korda
Re: Metasas müttamisekd endurokas?
Nendega metsa?!
Metsa jaoks on ikka oluliselt kergemaid rattaid olemas.
Sellel TT-l on siin oma naljateema ka olemas - a la - täna pesin ratta puhtaks ja ei tea kas peaks äkki ära ka tankima
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Metasas müttamisekd endurokas?
wicked kirjutas:Nendega metsa?!
Miks mitte, iseküsimus kuidas tagasi saab
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
Teema algataja - Postitusi: 45
- Liitunud: 01 Sept 2014, 22:22
- Tsikkel: Hornet 600S, KTM LC4,Transalp
- Tänanud: 2 korda
Re: Metasas müttamisekd endurokas?
wicked kirjutas:Nendega metsa?!
Metsa jaoks on ikka oluliselt kergemaid rattaid olemas.
Sellel TT-l on siin oma naljateema ka olemas - a la - täna pesin ratta puhtaks ja ei tea kas peaks äkki ära ka tankima
Ju ma liigun siis vales suunas, millises kaalus ratas peaks olema?
Sese kui Suzuki DR 800´l kõik "mittevajalik" külest ära vista jää kaal 160 kanti + labida kaal.
-
- Postitusi: 8428
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 431 korda
- Kontakt:
Re: Metasas müttamisekd endurokas?
spiero kirjutas:wicked kirjutas:Nendega metsa?!
Metsa jaoks on ikka oluliselt kergemaid rattaid olemas.
Sellel TT-l on siin oma naljateema ka olemas - a la - täna pesin ratta puhtaks ja ei tea kas peaks äkki ära ka tankimaJu ma liigun siis vales suunas, millises kaalus ratas peaks olema?
Sese kui Suzuki DR 800´l kõik "mittevajalik" külest ära vista jää kaal 160 kanti + labida kaal.
Ja labidat läheb sul kõvasti vaja
Aga tõsiselt rääkides ikka väga vale valik kui metsa minekust rääkida. Väga vale.
-
Teema algataja - Postitusi: 45
- Liitunud: 01 Sept 2014, 22:22
- Tsikkel: Hornet 600S, KTM LC4,Transalp
- Tänanud: 2 korda
Re: Metasas müttamisekd endurokas?
mx77 kirjutas:Ja labidat läheb sul kõvasti vaja
Aga tõsiselt rääkides ikka väga vale valik kui metsa minekust rääkida. Väga vale.
Selge, väga vale valik, aga väikseid vihjed milliseid rattaid siis vaadata?
-
- Postitusi: 1825
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 221 korda
- Tänatud: 90 korda
Re: Metasas müttamiseks endurokas?
Einoh, metsal ja metsal võib suur vahe olla. Olen oma 300kg-se kroomiga ka metsas käinud ega polegi kinni jäänud. Täpsemalt siis 100-aastases männimetsas, kus võib vist vormeliga ka sõita.
Teemaalustajale soovitus, et täpsusta, millises metsas käia kavatsed. Muidu kargavad kohe välja valveekstremistid, kes ütlevad, et mets, kus mehe õlad otse minnes kahe puu vahelt läbi mahuvad, pole mingi mets.
siis väärib see ka väärkasutamist!"
-
- Postitusi: 8428
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 431 korda
- Kontakt:
Re: Metasas müttamiseks endurokas?
pühak kirjutas:Einoh, metsal ja metsal võib suur vahe olla. Olen oma 300kg-se kroomiga ka metsas käinud ega polegi kinni jäänud. Täpsemalt siis 100-aastases männimetsas, kus võib vist vormeliga ka sõita.
Teemaalustajale soovitus, et täpsusta, millises metsas käia kavatsed. Muidu kargavad kohe välja valveekstremistid, kes ütlevad, et mets, kus mehe õlad otse minnes kahe puu vahelt läbi mahuvad, pole mingi mets.
Selles mõttes on sul õigus, et mida kasutaja rattalt tahab. Kui eesmärk on et tank mülkast läbi vedada ja mitte kinni jääda, siis võid ka Goldwingi proovida. Aga kui eesmärgiks oleks lasta Männiku-Saku tee ja kergliiklustee vahelisi laineid sama kiiresti, kui kõrvalmaanteel sõitvad autod, endal suu kõrvuni, siis võiks mõni kergem ratas olla
-
Teema algataja - Postitusi: 45
- Liitunud: 01 Sept 2014, 22:22
- Tsikkel: Hornet 600S, KTM LC4,Transalp
- Tänanud: 2 korda
Re: Metasas müttamiseks endurokas?
idee oleks selline, et võtan kaardi tõmban punktist A punkti B joonlauaga juti ja üritan kohale jõuda nii otse kui võimalik.
Täpsustuseks siis, ise olen 175 pikk kaal 85, ratta hind kuni 1500€, sest selline peaks olema paras rümakas, millel on lootsust laguneda ka vahel, et siis rattas kaenal tagasi lonkides nautida loodust ja kodus väike remont ja minna katsele kaks.
-
- Postitusi: 112
- Liitunud: 21 Sept 2006, 22:45
- Tsikkel: VFR750
- Asukoht: Skandinaavia
- Tänanud: 1 kord
Re: Metasas müttamiseks endurokas?
Mul oleks Sulle pakkuda üks kawa klx650c, minu isikliku arvamuse kohaselt hulka parem valik metsas ragistamiseks (ülalolevatega võrreldes). aga, et mitte vaielda, uuri ise. kui konkreetse ratta vastu huvi tekib:
5692O293
-
- Postitusi: 1825
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 221 korda
- Tänatud: 90 korda
Re: Metasas müttamiseks endurokas?
Pole küll asjatundja, aga äkki näiteks see http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=82&t=88576
Tsikli enda kaal peaks minu andmetel olema kõva 100kg ehk siis kergust ja kõrgust peaks jaguma. Ise ma pole kuidagi müüjaga seotud, teen lihtsalt oma lõbuks reklaami.
siis väärib see ka väärkasutamist!"
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6743
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 684 korda
- Tänatud: 442 korda
Re: Metasas müttamiseks endurokas?
pühak kirjutas:Pole küll asjatundja, aga äkki näiteks see http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=82&t=88576
Tsikli enda kaal peaks minu andmetel olema kõva 100kg ehk siis kergust ja kõrgust peaks jaguma. Ise ma pole kuidagi müüjaga seotud, teen lihtsalt oma lõbuks reklaami.
Möhh!
, ratta hind kuni 1500€,
-
Teema algataja - Postitusi: 45
- Liitunud: 01 Sept 2014, 22:22
- Tsikkel: Hornet 600S, KTM LC4,Transalp
- Tänanud: 2 korda
Re: Metasas müttamiseks endurokas?
Allar kirjutas:Mul oleks Sulle pakkuda üks kawa klx650c, minu isikliku arvamuse kohaselt hulka parem valik metsas ragistamiseks (ülalolevatega võrreldes). aga, et mitte vaielda, uuri ise. kui konkreetse ratta vastu huvi tekib:
5692O293
See siis kuskil 150+kg tegelane, tundub huvitav, aga kuulan veel maad mis targemad räägivad.
pühak kirjutas:Pole küll asjatundja, aga äkki näiteks see http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=82&t=88576
Tsikli enda kaal peaks minu andmetel olema kõva 100kg ehk siis kergust ja kõrgust peaks jaguma. Ise ma pole kuidagi müüjaga seotud, teen lihtsalt oma lõbuks reklaami.
Hind suure võitu ja see krossikas, ratas peaks omama tänava õigust.
-
- Postitusi: 112
- Liitunud: 21 Sept 2006, 22:45
- Tsikkel: VFR750
- Asukoht: Skandinaavia
- Tänanud: 1 kord
Re: Metasas müttamiseks endurokas?
Kui just kaalu taga ajad, siis siin http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=10&t=88021 teemas on ka palju sellest arutatud, samuti hinnaklass sarnane.
-
Teema algataja - Postitusi: 45
- Liitunud: 01 Sept 2014, 22:22
- Tsikkel: Hornet 600S, KTM LC4,Transalp
- Tänanud: 2 korda
Re: Metasas müttamiseks endurokas?
Allar kirjutas:Kui just kaalu taga ajad, siis siin http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=10&t=88021 teemas on ka palju sellest arutatud, samuti hinnaklass sarnane.
Seal ei teata isegi kuhu selle uue rattaga sõitma tahetakse minna, aga silma jäi sealt http://www.kuldnebors.ee/40677373 , aga endal selline hirm et selle võimu vähe et täis meest veedad mööda mülkaid ja künkaid.
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Metasas müttamiseks endurokas?
Näe, võta see ja alusta siit. 20L paak, saab hea pika ringi teha või siis kaua mudas puurida. Samas Sinu pikkusele võibolla vähe kõrge aga palju need jalad maas ikka lohisevad.
Kui pikad jooned Sa kaardile joonida plaanid? Kerged nii öelda hardenduurod ei kanna just palju kütet endaga kaasas.
http://www.mototehnika.ee/used/1782322
Või see kärakas http://bike.motors24.ee/vehicles/430606 ... =price.ASC
Kauaks seda jätkub, ei tea ilmselt ka kõiksevägevam.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
- Postitusi: 8428
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 431 korda
- Kontakt:
Re: Metasas müttamiseks endurokas?
LC-4 võiks alustuseks päris hea olla. Vähemalt on korralikud amordid küljes.
-
Teema algataja - Postitusi: 45
- Liitunud: 01 Sept 2014, 22:22
- Tsikkel: Hornet 600S, KTM LC4,Transalp
- Tänanud: 2 korda
Re: Metasas müttamiseks endurokas?
Loff kirjutas:Näe, võta see ja alusta siit. 20L paak, saab hea pika ringi teha või siis kaua mudas puurida. Samas Sinu pikkusele võibolla vähe kõrge aga palju need jalad maas ikka lohisevad.
Kui pikad jooned Sa kaardile joonida plaanid? Kerged nii öelda hardenduurod ei kanna just palju kütet endaga kaasas.http://www.mototehnika.ee/used/1782322
Või see kärakas http://bike.motors24.ee/vehicles/430606 ... =price.ASC
Kauaks seda jätkub, ei tea ilmselt ka kõiksevägevam.
Alguses üle 20km ei võtaks ette, et teada saada mis masti mees ise ja oskused maastikul hetkel 0 lähedased, aga usun et sõites himu kasvab ja ka vahemad.
KTM´i isegi korra piilusin sealt. KTM´i puhul mulle jäänud mulje, et laguneb keskmiselt, jupid kallima poolsed aga kiirsti saadavad ja hooldus välp suht lühike.
-
- Postitusi: 8428
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 431 korda
- Kontakt:
Re: Metasas müttamiseks endurokas?
Ei lagune see KTM midagi väga hullult. Lagune hooldamata ratas. Ja seda suht lühikest hooldevälpa pole mõtet karta, esiteks on see lühike kõigil kergetmatel ratastel ja teiseks see õli välja uus sisse ei tapa kedagi. Eriti kui võrrelda krossikate 5 tunnise õlivälbaga . Ja euroopasse tuhandeid kiirteekilomeetreid ei lähe sa ka sellega mõõtma. Metsaratas annab läbitud kilomeetritele või sadulas oldud ajale hoopis teise tähenduse. Tund metsas võrdub maanteratta x tunnise sõitmisega sõitja jaoks.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6743
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 684 korda
- Tänatud: 442 korda
Re: Metasas müttamiseks endurokas?
Hoi!
Mis jama jutt, et KTM laguneb "keskmiselt"
Kui hooldused korralikult tehtud, kestab igati hästi ja välbad on ka sellised tänavasõidutsiklisemad.
Aga üksipäini ära müttama mine
edu
-
- Postitusi: 98
- Liitunud: 30 Juul 2010, 12:06
- Tsikkel: Suzuki Drz 400 sm
- Asukoht: Harjumaa
- Kontakt:
Re: Metasas müttamisekd endurokas?
wicked kirjutas:Nendega metsa?!
Metsa jaoks on ikka oluliselt kergemaid rattaid olemas.
Sellel TT-l on siin oma naljateema ka olemas - a la - täna pesin ratta puhtaks ja ei tea kas peaks äkki ära ka tankima
Kuule oled,sa tõesti ikka 37? kui isegi oled,siis ilmselt oled sa tsikliga kõvasti kukkunud!
Ma olen nõus sinuga joonele panema männal,tule millega tahad! näitan sulle,et sellega saab sõita küll,!
https://www.facebook.com/Pitbikefoorum
Motovert expert-10
honda cbr125r-06
Polaris predator500-06
honda nx650 dominator92
yamaha fzr600r-93
Honda cb 500-93
Suzuki sv 650-01
Yamaha TT 600E
Husqvarna te 610e
Susuki drz 400 sm
-
Teema algataja - Postitusi: 45
- Liitunud: 01 Sept 2014, 22:22
- Tsikkel: Hornet 600S, KTM LC4,Transalp
- Tänanud: 2 korda
Re: Metasas müttamiseks endurokas?
mx77 kirjutas:Ei lagune see KTM midagi väga hullult. Lagune hooldamata ratas. Ja seda suht lühikest hooldevälpa pole mõtet karta, esiteks on see lühike kõigil kergetmatel ratastel ja teiseks see õli välja uus sisse ei tapa kedagi. Eriti kui võrrelda krossikate 5 tunnise õlivälbaga
. Ja euroopasse tuhandeid kiirteekilomeetreid ei lähe sa ka sellega mõõtma. Metsaratas annab läbitud kilomeetritele või sadulas oldud ajale hoopis teise tähenduse. Tund metsas võrdub maanteratta x tunnise sõitmisega sõitja jaoks.
Poolenisti teemaväline küsimus, aga mis sellise KTM´i hooldus välp võiks olla?
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Metasas müttamiseks endurokas?
Selle konkreetse aparaadi (620 LC4) õlivahetusvälp on 3000-5000 km.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
Teema algataja - Postitusi: 45
- Liitunud: 01 Sept 2014, 22:22
- Tsikkel: Hornet 600S, KTM LC4,Transalp
- Tänanud: 2 korda
Re: Metasas müttamiseks endurokas?
Loff kirjutas:Selle konkreetse aparaadi (620 LC4) õlivahetusvälp on 3000-5000 km.
See on tõesti korralik aeg.
yeekim kirjutas:Hoi!
Aga üksipäini ära müttama mine
edu
pole lähiümbruses mõttekaaslaseid leida, aga metsad ja maastikud siin läänemaa äärel liiga mõnusad et mujale alguses seigelda.
-
- Postitusi: 293
- Liitunud: 11 Mär 2005, 15:04
- Tsikkel: KTM 250 EXC-F
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Metasas müttamiseks endurokas?
Enda kogemusest.
Läksin tänavalt metsa drz400 selga. Sõitsin kõrvuti ktm450'ga. Ktm'i vennal oli kogu aeg kylm ja igav sest pidi mind järgi ootama. Samas sai päris korralikult mydistada enda jaoks. Kuna sai küllalt sellest ratast siis uus sai ktm350 ja nüüd on lausa lust sõita, kiirus on korralikult kasvanud ja jõuga rammimise asemel saab rohkem nautida.
Ehk siis- alustuseks mõni lc4 tyypi ratas pole paha. Raskemaks ei läheks kui plaan ikka metsas otse sõita. Samuti ei tasu metsa sõitu mitte kilomeetrites vaid tundides arvestada. Vahel rapsid pool tundi 100m lõiku ja peale läbimist on suu kõrvuni.
-
- Postitusi: 320
- Liitunud: 27 Veebr 2004, 10:41
- Tsikkel: Bastard
- Asukoht: tln
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 21 korda
Re: Metasas müttamiseks endurokas?
Maario kirjutas:wicked kirjutas:Nendega metsa?!
Metsa jaoks on ikka oluliselt kergemaid rattaid olemas.
Sellel TT-l on siin oma naljateema ka olemas - a la - täna pesin ratta puhtaks ja ei tea kas peaks äkki ära ka tankimaKuule oled,sa tõesti ikka 37? kui isegi oled,siis ilmselt oled sa tsikliga kõvasti kukkunud!
Ma olen nõus sinuga joonele panema männal,tule millega tahad! näitan sulle,et sellega saab sõita küll,!
Tead, poiss, iseenesest väga tore, et end puhevile ajasid - tundub, et munad on vähemalt juba alla langenud.
Las ta olla, ma ei viitsi
Kopli pargis saab kindlasti Tomahawk´iga ka hakkama.
Re: Metasas müttamiseks endurokas?
Kogu aastaga veel 1000 juurde ja võta kx250f analoog või mõni wr250r
-
- Postitusi: 2036
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 105 korda
- Tänatud: 97 korda
- Kontakt:
Re: Metasas müttamiseks endurokas?
spiero kirjutas:Loff kirjutas:Selle konkreetse aparaadi (620 LC4) õlivahetusvälp on 3000-5000 km.
See on tõesti korralik aeg.
Seda tasuks tõlgendada nii, et ainult kõval pinnasel sõites vahetad 3000 pealt, kui lihtsalt kruisisid. Kui agressiivselt sõitsid, siis tihemini.
Liivas sõites ära km vaata, vaheta 10-20 tunni pealt. Suhtu loominguliselt ja ära õlivahetustega koonerda. Ja õhufiltrit on ka vaja regulaarselt pesta ja õlitada. Mida kõvem murjan sulle peeglist vastu vaatab peale sõitu, seda rohkem kulus ka filtri ressurssi .
Paralaxi kirja lugedes - iga margi ja mudeli saab rappeks sõita. Tundub, et sinu ratta eelmine omanik oli hooletum mees kui see fritz, kelle ratas mulle juhtus. Ma pole lc4 omanud (kiusatus oli küll!). Exc-l on peale tavaliste kuluosade lagunenud vaid radikas (oma lollus! poleks pidanud vahetult radika taha kõva andurikobakat paigaldama kui radikabrace'e pole) ja käiguheeblit tagastav vedru. Kui keema läheb, tuleb vahelduseks kiiremat pinnast sõita. Ma sihipäraselt muda otsimas ei käi, 70 tunniga olen 1-2 korda keema saanud. Ventikat pole. Tavaliselt kulub 60-80 min puhast sõiduaega + lõõtsutamised-joogipausid ja õnnis tunne mitmeks päevaks. Ratta kaal ja amortide suutlikkus (võimalus enda järgi sättida) on mu meelest kõige olulisemad.
Re: Metasas müttamiseks endurokas?
Vastukaaluks lc4 toetajatele kuulun mina sinna gruppi, kellel on olnud au omada just eriti lagunevat lc4-ja aastast 2005. Täiesti müstilised asjad kukuvad küljest ära, mis normaalsel jaapani rattal kunagi ei kuku... alustades tagaratta kinnitusmutrist lõpetades purunenud kolvirõngastega (kõige sinnajuurde kuuluvaga). Lisaks läheb metsas keema kuna sundjahutust ei ole (osadel mudelitel on). Madalal pöördel aeglaselt müdistamine lõpeb tihti väljasuremisega, peab koguaeg kräunutama. Parandamatult läbivajuv esipidur ning seletamatult raske sidur. Võibolla oli mul lihtsalt ebatõenäoliselt palju ebaõnne selle rattaga, aga oma kogemuse põhjal ei saa küll soovitada. Ma ei tea, millise ratta sa peaksid võtma, aga ära võta lc4. Vali mõni jaapanlane.
-
- Postitusi: 1186
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: GSX1200, XT660R
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 77 korda
Re: Metasas müttamiseks endurokas?
Tulles tagasi sinu algsete valikute (ja parameetrite) juurde, siis DR800 saad krossirehvidega sõita max "natuke sopastel" metsaRADADEL, niiskel põllul jms, rohkem mitte eriti... Testitud - mu vennal on BIG. Mul endal on DR650 ja seda oleme Yeekimiga sikutanud ja atv-dega lohistanud nii et vähe pole... Nad on nii ropprasked, et väikseimgi sõiduviga lõpeb enamasti külili või puus (ka see on ära proovitud) ja korduvalt olen jalgupidi alla kinni jäänud. Seetõttu "krossitama" ei soovita sellisega üksi minna. Samas, lõbusaid retki ja adrekat on meil nende kolakatega olnud küll ja veel. Arvestades sinu soove ja võimalusi, siis BIGi unustaks ja võtaks TT. See on veidigi kergem, kukkumistele vastupidav, mootor töökindel ja vähe hoolt vajav - üheõnaga ajab algul asja ära kuni jaksad parema osta. Ilmselt ei vaataks ka muid 650cc peale LC4, kuigi see võib pisut kõrge olla - maitse asi. Praegu ootaks aga üldse uusi kuulutusi...
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.