Dual brake systemi "lahutamine"

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7412
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1992 korda
Tänatud: 585 korda

Re: Dual brake systemi "lahutamine"

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Alusta pigem sellest,mis sind selle dual-brake süsteemi puhul sinu ettevõtmistes segab?Varderoga sa traielit sõitma ilmselt ei lähe?Mingi eriline off-road pill see ka ei ole.Kas ainult rehvi põletamise pärast tasub seda teha?Mida see eraldamine lõppkokkuvõttes peaks sulle andma?
Torusid on seal rohkem kui üks, mida ilmselt vaja sulgeda.Kui kraan panna ja torudes õhku sees ei ole ,siis peale kraani sulgemist või avamist pole kindlasti vaja õhutada,sest kust õhk sinna peaks saama?Samas millised kraanid ja ühendused need võiks olla, mida kannatab panna piduri süsteemile vahele,et see ka turvaliseks jääks?

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”