Dual brake systemi "lahutamine"
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Dual brake systemi "lahutamine"
Rattaks on Varadero 1000 ja ning mind huvitab, kuidas saaks esi- ja tagapidurid eraldi toimima. Niipalju, kui netiavarustest uurinud olen ja inglise keelest aru saanud, siis pidi see üks paras pähkel olema Isegi, kui see õnnestub läbi suurte torutööde ja õhutuste, siis pidid pidurid muutuma küllaltki äkiliseks.
Oskab keegi kommenteerida või soovitada?
Re: Dual brake systemi "lahutamine"
Võtame näiteks sellise süsteemi kus ees on 6 kolviga suportid ning tagumine pidurihoob mõjub ka esimesele pidurile. Sellise süsteemi puhul tagumine pidur kasutab esimeses supordis 2 kolbi. Esimene aga 4ja. Tagumist pidurit vajutades pidurdab ka esimene pidur, kasutades ainult esimest siis tagumine pidur kasutust ei saa. Seega tagapiduri lahutamine esimesest sõltub sellest kuidas voolikud jooksevad. Lihtsa süsteemi puhul piisab vajalike otsade pimedaks tegemisest. ABS -iga süsteemi puhul sõltub kõik sellest kuidas selle asja ehitus on ning ainult otste pimedaks tegemine võib endaga kaasa tuua ettenägematud tervisekahjustusi.
Re: Dual brake systemi "lahutamine"
Pean siis selle toru pimedaks tegema, mis toidab esimest pidurit, kui tagumist vajutada ning vastupidi.
Tegelikult oleks ju hea, kui saaks pimeda asemele kraani panna. Tavasõidul oleks dual brake system kasutusel aga kui on soov off-roadi harrastada või rehvi suitsetada, siis paneks kraanid kinni ning pidurid oleks eraldatud.
Kas see oleks teostatav või tekib kraaniavamisel ja sulgemisel mingi õhutamise vms anomaalia?
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Dual brake systemi "lahutamine"
Alusta pigem sellest,mis sind selle dual-brake süsteemi puhul sinu ettevõtmistes segab?Varderoga sa traielit sõitma ilmselt ei lähe?Mingi eriline off-road pill see ka ei ole.Kas ainult rehvi põletamise pärast tasub seda teha?Mida see eraldamine lõppkokkuvõttes peaks sulle andma?
Torusid on seal rohkem kui üks, mida ilmselt vaja sulgeda.Kui kraan panna ja torudes õhku sees ei ole ,siis peale kraani sulgemist või avamist pole kindlasti vaja õhutada,sest kust õhk sinna peaks saama?Samas millised kraanid ja ühendused need võiks olla, mida kannatab panna piduri süsteemile vahele,et see ka turvaliseks jääks?
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Re: Dual brake systemi "lahutamine"
Rehvi kärsatamist süsteem ei sega (kui kohapeal teed). Pump, mis esimest pidurit vajutades tagumisel piduril keskmist kolbi pressib, on vasakpoolse supprodi küljes ja tagumisele mõjub kui seda surutakse vastu amorditoru.
Mul oli kunagi Varadero, millel samuti soovisin kombineeritud süsteemi poolitada. Loobusin mõttest üsna kiirelt ja ostsin KTM'i.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.