Mootoriea pikendamise vedelik
Re: Mootoriea pikendamise vedelik
madjs kirjutas:Kasutage head õli, st. üldiselt loeb reegel, mida kallim seda parem. Meie võistlusmootorid on kõik kilisenud, kolisenud odava õliga mis on sisse valatud mootori läbi pesuks. Kui parki saama hakkavad siis juba kallim asi sisse, meie puhul autode Gulf. Mingeid lisandeid pole vaja olnud. Käigukasti õli maksis mingi 50 euri liitri kohta. Mootori puhul tundub, et mida vingem õli seda tihedamini peab vahetama, kuna pesemis ja saasta sisse imemis omadused on paremad, samas kone kestab ja on seest puhas. Viimasel võistlusel lagunes käigu hoovastik, järgi jäid teine ja neljas käik oleks motos olnud mingi solk õli siis oleks juppe näinud. Kellel FB konto siis saab kuulda moototi piinamist antud mooter tõõtab ilma piirajata, diisli väntvõllil ja üle 8000 rpm.
Mis reklaami jutt. Eluaeg pannud Oma ratastele tavalist autoōli ,vahetand nagu ettenähtud ja kōik pillid töötavad kui püssid.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.