Mootoriea pikendamise vedelik

Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1825
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 221 korda
Tänatud: 90 korda

Re: Mootoriea pikendamise vedelik

Lugemata postitus Postitas pühak »

Romka: kirjutas:

On keegi saanud vinguva diffri mingi lisandiga vaiksemaks? Banaanikoored ja peenike saepuru pidid toimima aga tahaks midagi muud proovida.

Põhimõtteliselt kokku lastud (poldid olid lahti loksunud ja õli jooksis tee peal välja, mille tulemusel sõideti paarsada km "kuivalt") Volvo 240 tagadifri sain suhteliselt vaikseks nii, et kõigepealt loputasin metallitükid välja, kaas peale tagasi ning võimalikult paks transmissioonõli, saepuru ja kilekottide segu sisse. Sellise pasaga tänaseks juba mitu tuhat läbi sõidetud. Viimasel ajal on kisa kõvemaks läinud, peab vist kilekotte juurde toppima.

Siin tuleb muidugi meeles pidada paari asja: Esiteks on 200-se Volvo tagadiffer üks pommikindlamaid asju. Teiseks sõidan ma selle autoga ainult kodu juures lühikesi otsi ja vajadusel saan romu alati slepis koju tuua. Seega kümneid tuhandeid kilte aastas nägeva igapäevaliikuri jaoks pole ükski selline lahendus töötav. Vajadusel vaheta laagrid ja reguleeri difri hambumus õigeks või osta omale korras differ.

"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”