Kumb ratas osta
Moderaator: Moded
Kumb ratas osta
Tere,
Tuli plaan esimene ratas soetada ja kuna igasugune praktiline kokkupuude puutub erinevate markide ja mudelitega, siis sai netis erinevaid võrdlusi uuritud ja silma jäid 2 järgnevat eestis müüdavat ratast:
http://www.auto24.ee/clients/rahumaemot ... 52390908l6
http://www.motard.ee/mootorratas.html?id=403&lang=et
Ratas võiks siis olla bike, millega on ka pikemat otsa mugav sõita ja vajadusel ka võimalus kohvrid/kastid külge pookida. Kuna ratturi pikkus ja kaal pidi oluline olema ratta valikul, siis 186cm ja 110kg.
Lisaks sooviks teada, kas konkreetsete rataste hind langeb kokku eesti turuhinnaga, või siis pigem kallis või kahtlaselt odav...
Aga kui kellegil on mõni parem pakkumine, siis võtke kohe ühendust, kuna asjaga kiire
Re: Kumb ratas osta
minu 5 kopikat on olnud, et motardi ratastel pigem pead kohemaid rehvidesse investeerima hakkama...
samas 1 ratas mida vaatamas käisin oli sama seisus ka poindis- nii et vali aga ise....
-
- Postitusi: 1071
- Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
- Tsikkel: KTM690, TM300
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Tänanud: 193 korda
- Tänatud: 119 korda
Re: Kumb ratas osta
See VFR paistab tsipa odav.. aga samas vb see ongi nüüd ok hind. Seal antakse garantii ka. Pead arvestama, et CBR on tunduvalt sportlikum ja kergem, VFR on samas mugavam pikema otsaga ja ülelüldse rohkem puhastverd matkabike. Samas väga töökindel ratas. CBR600F on selline sportbike mil vähe mugavam isteasend(võrreldes teiste sportbikedega) ja ei tohiks ka väga ära kurnata pikemal otsal. Kohvreid samas keerulisem CBR-le vast külge pookida. Mine ja proovi sõita mõlemaga! Vaata kuidas su suurusele sobib. VFR peaks suurema raamiga olema.
Re: Kumb ratas osta
Proovi alustuseks selga istuda.
Ise sõidan VFR750F mudeliga - kulgemise masin, pehmele pinnasele mulle sellega ei meeldi minna. Kallutada kannatab, aga...no CBR on ikka CBR, mis kallutab juba sinu eest kurvis
Minu jaoks on VFR rahuliku minekuga matkakas, CBR'iga aga kallutaks nii mis hirmus.
-
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 222 korda
Re: Kumb ratas osta
Valik raudselt VFR.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Re: Kumb ratas osta
franz125 kirjutas:Valik raudselt VFR.
Ja mis põhjusel?
Krt kuidas mulle meeldib kui lihtsalt öeldakse, et võta a) või b) ilma mingi taustainfo või kommentaarideta...
-
- Postitusi: 470
- Liitunud: 22 Aug 2007, 11:56
- Tsikkel: Viffer ja Kawa
- Asukoht: Harjumaa Muuga
- Tänatud: 8 korda
Re: Kumb ratas osta
Kahest valitavast kindlasti võta VFR. Sõitsin 800cc vfr-ga paar hooaega ja väga mugav ratas on. Kannatab sõita pikemad otsad (700km) ilma, et midagi valutama hakkaks. Kütusekulu on ka täitsa öko. Sinu kaalu juures 600cc võib lahjaks jääda, eriti kui soovid kohvrid jms külge pookida.
Ohutuid kilomeetreid.
Re: Kumb ratas osta
Bikepoindi ratas enam-vähem mõistliku hinnaga, ratas ju väga vana juba, meeldetuletuseks osadele, et meil käimas juba 2014 aasta, ise ma üle 10 a. vana ratta eest üle 2kg. küll välja ei käiks (vähemalt mingite tavaliste seeriatootmises olnud igavate rataste eest).
Jutt on mõlemal poel rataste juures väga hea aga reaalsus nii ilus pole ja kui rattal on hetkel midagi puudu ning bikepoint lubab hiljem sulle sella anda ja ise sulle helistada siis see on tühi lubadus, seda puudu olevat vidinat (ükskõik mis asi see siis olgu) sa ei saa. Soomes on väga lahe ütlus, kasutatud masinate müüjate kohta: "huijaripleiari"
Aga tegelikult oled sa ju välja valinud sea ja käo (vabandused kägu ees) , ise võtaks kindlalt V4 mootoriga võrri
-
- Postitusi: 214
- Liitunud: 29 Juul 2013, 11:57
- Tsikkel: CBR600F '14
- Asukoht: Vändra(Pärnumaa)
- Kontakt:
Re: Kumb ratas osta
Ükskõik kumma ratta kasuks otsustad, võin sulle küljekottid müüa, mis käivad paari minutiga rattale ja sama kiiresti maha
Kui kohvrite kinnitamisega mässata ei viitsi
Re: Kumb ratas osta
VFR V4
edit: Proovi mõlemale peale istuda ja kui saad väike tiir teha - too 600 võib sinu kasvu juures veits lahjaks jääda. 800 V4 jätkub vast kauemaks
97' BMW R1100R 2015 -
Re: Kumb ratas osta
rain5891 kirjutas:Ükskõik kumma ratta kasuks otsustad, võin sulle küljekottid müüa, mis käivad paari minutiga rattale ja sama kiiresti maha
Kui kohvrite kinnitamisega mässata ei viitsi
Osta mis sa ostad, Rain5891 käest saad kohe kotid ka.
Re: Kumb ratas osta
Endal oli plaan nende rattaste osas valida, kui ma oma tsikkli maha oleks saanud ära müüa.
Ise valiks uuema CBR600F4i. Sellel sissepritse.
http://www.auto24.ee/used/1734973
see või FZ6.
Ducati Monster meeldib mulle. Kuid see hammasrihma teema hirmutas, mind esialgu eemale.
-
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 222 korda
Re: Kumb ratas osta
MorroW kirjutas:franz125 kirjutas:Valik raudselt VFR.
Ja mis põhjusel?
Krt kuidas mulle meeldib kui lihtsalt öeldakse, et võta a) või b) ilma mingi taustainfo või kommentaarideta...
Küsimus oli kumb ratas osta,mina vastasin, põhjendusi keegi ei küsinud-smartass
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Re: Kumb ratas osta
Ära võta kumbagi. Ma vaataks selle raha eest seda, isegi kui see oleks mu esimene ratas. http://www.auto24.ee/used/1499869
Suurem, võimsam. Sinu kehakaalule kindlasti sobivam. Mugauvuse koha ei tea. Ei ole ühtegi neist proovinud.
Artikkel ka rattast. http://www.motorcyclenews.com/mcn/biker ... 1996-2003/
Re: Kumb ratas osta
Tänud soovituste eest, kaldusin ka ise pigem vfr-i kasuks, kuna siiski praktilisem ja sobib minu ja minu sõiduga paremini kokku. Sai täna mõlemad rattad üle vaadatud, ning cbr nägi kuidagi räbala võitu välja, ehk siin-seal kriimud kukkumisest ja muidu iluvigu. Samas ka vfr oli kukkunud, aga üle värvitud...kuigi värvitooni erinevus oli lähemalt vaadates arusaadav, siis üldmulje oli suht viisakas. Miinuseks on muidugi esi pidurikettad, mis vajavad kohe-varsti vahetust, aga eks needki sebib talve jooksul hea hinnaga välja.
Nüüd otsus langetatud ja esmaspäeval saan ka esimese tsikli, mille töömaht üle 50 ccm
Re: Kumb ratas osta
See peaks olema ainult sõitmiseks, mitte remontimiseks, vähemalt bikepondi jutu järgi: Tehniliselt kontrollitud, tip-top korras. Kuluosad korralikud, värvkate ilus. Sissepritse V4 mootor, hea väändega. Mugav sporttourer. Anname garantii meilt ostetud mootorrattale, järelmaksu võimalus, vaata lisa www.bikepoint.ee!
-
- Postitusi: 1022
- Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
- Tsikkel: old oilboiler
- Asukoht: Järvamaa
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: Kumb ratas osta
"Kargap ühe jala pealt teisele ning laseb nagu lõoke - Lible tegi, Lible tegi...."
Kui nüüd asja juurde tulla, siis kuidas sa tuvastasid piduriketaste nn läbioleku, ning kas sa müüjat oma avastusest ka teavitasid?
Re: Kumb ratas osta
MarekM kirjutas:"Kargap ühe jala pealt teisele ning laseb nagu lõoke - Lible tegi, Lible tegi...."
Kui nüüd asja juurde tulla, siis kuidas sa tuvastasid piduriketaste nn läbioleku, ning kas sa müüjat oma avastusest ka teavitasid?
Ma olen täheldanud, et eestis on uus trend piduriketaste vahetus, mis sellest, et nad on korralikud aga vähemalt saab raha kuhugile ära paigutada (eriti veel sellised, kelle ratas on sõitnud ainult "20t. km")
Re: Kumb ratas osta
MarekM kirjutas:"Kargap ühe jala pealt teisele ning laseb nagu lõoke - Lible tegi, Lible tegi...."
Kui nüüd asja juurde tulla, siis kuidas sa tuvastasid piduriketaste nn läbioleku, ning kas sa müüjat oma avastusest ka teavitasid?
Mina ei oleks seal midagi osanud tuvastada. Müüja teavitas ise mind, et kettad piiripeal ja vaja lähema 1000-2000 kilomeetri jooksul vahetada.
Mina oleks võibolla suutnud tuvastada, et piduri kettad on puudu
Re: Kumb ratas osta
Nagu arvata oligi, et jutt kuulutuses on ilus aga tegelikult on tsikkel korraliku lisaraha nõudev!
Marek "M" ära klähvi seal niipalju
Re: Kumb ratas osta
ma bikepointi oma raha küll ei viiks ratta eest millega saab 2 nädalat sõita ja peab 400eur eest uusi piduri kettaid ostma hakkama.sedasi ketaste raha kogudes jõuab ennem talv kätte ja ei saagi sel aastal üldse sõita.ei ole erilist mõtet 1990eur eest kulunud risu 2 nädala sõiduks koju vedada
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
Re: Kumb ratas osta
sasss17 kirjutas:Bikepoint on viimane koht kust midagi ostaksin, jutt on neil väga ilus..
+1
Re: Kumb ratas osta
426f kirjutas:ma bikepointi oma raha küll ei viiks ratta eest millega saab 2 nädalat sõita ja peab 400eur eest uusi piduri kettaid ostma hakkama.sedasi ketaste raha kogudes jõuab ennem talv kätte ja ei saagi sel aastal üldse sõita.ei ole erilist mõtet 1990eur eest kulunud risu 2 nädala sõiduks koju vedada
Tegelikult ongi plaan ratas järgmisele hooajale mõeldes osta, sest ega sellel aastal niikuinii suurt sõita ei jõua, kuna load veel tegemata ja varustuski puudu. Paar korda proovimist ja ongi sügis ja sitad ilmad ja talv paras aeg kulude hajutamiseks ning putitamiseks
Ja samas ega 2k eest uut ratast niikuinii ei saa.
Re: Kumb ratas osta
sasss17 kirjutas:Bikepoint on viimane koht kust midagi ostaksin, jutt on neil väga ilus..
Minu arust pigem just kiiduväärt ju, kui inimesele kasutatud ratta probleemsed kohad ausalt ära seletatakse, mitte maha ei vaikita.
Mina ostsin kevadel oma TransAlpi Bikepointist ja olen väga rahul. Töökaaslane ostis eelmisel hooajal Ducati - tal oli üks pisiprobleem starteriga, aga selle lahendas Bikepoint oma garantii raames väga viisakalt ära - tuli rattale järgi, tegi korda ja tõi tagasi.
Re: Kumb ratas osta
sasss17 kirjutas:Bikepoint on viimane koht kust midagi ostaksin, jutt on neil väga ilus..
Miks nii? Ma konsulteerisin eile sõbraga, kes on ise ostnud ja ka mõni tuttav on tal sealt ostnud ja pole üle lastud...mõni pisiviga on aja jooksul ilmnenud, aga ei miskit olulist
Re: Kumb ratas osta
sven186 kirjutas:Tegelikult ongi plaan ratas järgmisele hooajale mõeldes osta, sest ega sellel aastal niikuinii suurt sõita ei jõua, kuna load veel tegemata ja varustuski puudu. Paar korda proovimist ja ongi sügis ja sitad ilmad ja talv paras aeg kulude hajutamiseks ning putitamiseks.
Ära ole kindel. Eelmine hooaeg ei lóppenudki tublimatel ära ja läks sujuvalt käesolevaks üle. Läbi "talve" sai sóita ja tegijamad tóid jóulupuugi rattaga koju
Re: Kumb ratas osta
Siin pole sa kirjeldanud, mis on sinu jaoks rattas üldse olulised, mis on sinu ära mainitud sõidustiil, seda enam, et sa alles lubasid teed.
Läheb küll natukene teemast välja, aga kuna ma esimeseks kumbagi ise ei ostaks:
Lühidalt isiklik ja subjektiivne soovitus
[]esimene ratas võimalikult kerge - õpid sõitma kiiremini ja julgem, kuna ratas ei juhi sind vaid vastupidi.
[*]väheses kondlis [Motobot: õige on "gondlis"] - kui kukub ei ole nii kahju, vähem asju mida parandada ja mille kallal tulevikus ostja saaks iniseda.
[]odav - samuti ei ole kahju ning suure tõenäosusega kui sõidad palju nagunii tahad aasta pärast vahetada + odavatele ratastele on alati turgu. Ostin 800€ vahetasin õli, piduriklotsid ja müüsin järgmine aasta sama rahaga järgmisel päeval. Sh LS >80k
[*]Võimalikult lihne - vesijahutus, elektroonika jne tähendab ainult veel asju, mis saaks minna rikki ja teel ei saa parandada. Ennegi maailmarändurit pritse karpaks ümber ehitanud.
[]Soovitan klassiku sarnast - Klassik on hea kesktee, mis annab hea ülevaate kuhu poole oma tagumiku soovid sättida. Arvasin, et tahtsin chopperit; Kroomi soovist sai hoopis suur matkamammut.
[*]Mitte liiga võimas - Esimene oli mul XJ600 47KW. Kuna eelnev sõidukogemus puudus, oli piisavalt hirmus ja oleks piisanud ka 1/3 sellest.
Tegelt ajab ka 250cc ära, aga siin kohe hakkavad mingid isad noku pikkusest rääkima. Kahjuks tänu nokumeestele puudub Eestis väikeste rataste turg. Kuid raskemale kergemat eelistada saab ikka.
[*]Suuremat läbisõitu ei tasu paaniliselt karta. Kui ratas on hooldatud korralikult ei ole tal häda midagi. XJ900 sõidab vabalt ka 200 000 ja rohkem, kui hooldada korralikult.
Need nn nokumeestest Isad, kes omale esimese 100kw ostsid ja räägivad et 1000cc on mahlapakk, mitte tsikkel, üldiselt ei sõida väga palju või käivad sigel teel peenestamas. On ka erandeid kes on õppinud väga hästi sõitma. Sh Sirgel teel ei ole üldse vaja rattale juhti vaid keerad lõõrid lahti ning güro jõud hoiab ise ratast püsti.
Käisin vaatamas vanemat CBF-i mille sõiduasend oli minu jaoks liiga perse upakil.
Deuville on väga hea mugav matkakas, aga leian et esimeseks rattaks natukene suur ja raske.
Ennekõike ära kuula teisi. Võta ratas mis tundub mõnus ja kindlasti tee võimalikult pikk proovisõit. Nagunii keegi iniseb pärast, miks selle ostsid ja ikka BMW on parem kui Honda ja KTM on parem, kui Suzuki-
Re: Kumb ratas osta
Üldjoontes nõus. Aga kahe asja koha pealt kommenteeriks -
Gondel vs naked vs kroom - see on niivõrd maitse asi, et siin minu arust ei saa inimesele ratsionaalset valikut lõpuni peale suruda. Minul oli ka esimest ratast ostes kinnisidee, et peab bike olema, ja kui keegi oleks mulle suutnud selgeks teha, et baiki ei tohi osta, siis ma oleks ilmselt lihtsalt loobunud, mitte kroomi ostnud.
Võimsus/töömaht - eeldades, et inimesel on mõistus peas ja saab aru, et rutskal on ka rohkem asendeid kui on/off, siis on tegelikult algajale lihtsam ratas, millel on madalalt normaalselt väänet - see võimaldab rahulikumalt sõita. Ses osas on, ma arvan, VFR ja V4 ka parem valik kui CBRi ridaneli.
-
- Postitusi: 1825
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 221 korda
- Tänatud: 90 korda
Re: Kumb ratas osta
tfr kirjutas:Spoiler
Üldjoontes nõus. Aga kahe asja koha pealt kommenteeriks -
Gondel vs naked vs kroom - see on niivõrd maitse asi, et siin minu arust ei saa inimesele ratsionaalset valikut lõpuni peale suruda. Minul oli ka esimest ratast ostes kinnisidee, et peab bike olema, ja kui keegi oleks mulle suutnud selgeks teha, et baiki ei tohi osta, siis ma oleks ilmselt lihtsalt loobunud, mitte kroomi ostnud.
Võimsus/töömaht - eeldades, et inimesel on mõistus peas ja saab aru, et rutskal on ka rohkem asendeid kui on/off, siis on tegelikult algajale lihtsam ratas, millel on madalalt normaalselt väänet - see võimaldab rahulikumalt sõita. Ses osas on, ma arvan, VFR ja V4 ka parem valik kui CBRi ridaneli.
Nii see on. Enda puhul tean väga hästi, et minu sõidupiirkonda ja -harjumusi/eelistusi silmas pidades sobiks mulle suur enduro. Aga miski asi pole mind siiamaani saanud kroomist loobuma. Nii ma siis kolistan oma kroomiga vahest ka metsaradadel. Mööda kive ainult ei saa sõita, jääb kõhtupidi kinni.
Üks tuttav läks enda sõnul puhtalt sellepärast A-katti tegema ja ostis tsikli, et saaks tunda 4 sekundit nullist sajani kiirendust. Ütles, et vastav tsikkel maksab kümneid kordi vähem, kui vastav auto. Nüüd sõidab juba mitu aastat. Kuigi mehe kahele rattale mineku põhjus juba sellisena ajab vist mõnelgi ihukarvad püsti, on tema ainuke avarii seni olnud ristmikul, kus ees seisnud kaubik lihtsalt otsa tagurdas.
Seega, osta see, kumb rohkem meeldib ja nõu võta kuulda ainult tehnilistes küsimustes ning vastavate ratastega sõitnud inimeste kogemustest.
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.