Segubensiini kasutamine 4 taktilise mootoris.

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
110kw
Postitusi: 70
Liitunud: 18 Sept 2013, 08:07
Tsikkel: Sxv

Segubensiini kasutamine 4 taktilise mootoris.

Lugemata postitus Postitas 110kw »

Tekkis siis küsimus, kas tohib kasutada 4 takti mootoris 2 taktilise seguõliga bensiini? Karburaatoriga mootor. Lihtsalt huvi pärast uurin.


Raitsraisk
Postitusi: 302
Liitunud: 15 Mär 2007, 23:07
Tsikkel: F650
Asukoht: Laagri
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Segubensiini kasutamine 4 taktilise mootoris.

Lugemata postitus Postitas Raitsraisk »

Vabalt.

Kasutaja avatar

Lehtlaan_R
Postitusi: 269
Liitunud: 04 Aug 2012, 11:23
Tsikkel: Keeway TX 50 supermoto
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Segubensiini kasutamine 4 taktilise mootoris.

Lugemata postitus Postitas Lehtlaan_R »

Ei tee kül paha natuke seda segu panna..

Clearly says more oil gives more Power
Kasutaja avatar

Teema algataja
110kw
Postitusi: 70
Liitunud: 18 Sept 2013, 08:07
Tsikkel: Sxv

Re: Segubensiini kasutamine 4 taktilise mootoris.

Lugemata postitus Postitas 110kw »

Olen kuulnud, et 4 taktilise karburaator ummistub segubensiini kasutades. Ilmselt mõeldi selle all seda suurt nõela mis on manseti küljes. Oskab keegi midagi selle kohta rääkida?

Kasutaja avatar

Maaks
Toetajaliige
Postitusi: 2653
Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
Tsikkel: Yamaha FZ8SA
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 191 korda
Tänatud: 395 korda

Re: Segubensiini kasutamine 4 taktilise mootoris.

Lugemata postitus Postitas Maaks »

110kw kirjutas:

Olen kuulnud, et 4 taktilise karburaator ummistub segubensiini kasutades. Ilmselt mõeldi selle all seda suurt nõela mis on manseti küljes. Oskab keegi midagi selle kohta rääkida?

Ei ummistu seal midagi, kui sul segu ei ole just 1:3-le tehtud :-)

Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA
Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1825
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 221 korda
Tänatud: 90 korda

Re: Segubensiini kasutamine 4 taktilise mootoris.

Lugemata postitus Postitas pühak »

Puusalt tulistades väidan, et igasugu ummistumised tulenevad õlist, mida kasutad. Näiteks saebentsu segan saepoodides müüdava Husqvarna õliga, sest kehvema õliga on ummistumise oht liiga suur. Ligi 50 aastat vanale päramootorile läks kõige odavam Addinoli 2-t mineraalõli, mida mulle otse tonnisest tünnist kanistrisse lasti. Sinna polnud majanduslikus mõttes otstarbekas kallimat panna, see mootor oleks vist autooli segu ka läbi majandanud, ainult hais oleks praegusest veelgi hullem olnud. Isegi, kui oled teinud haigelt rikka segubentsu, mis enam karpast läbi ei mahu, siis 2-t õlid lahustuvad bensiinis ja seega puhas bents teeb omale varsti õlist tee läbi. Mehaanilisest sodist või mootoriõlist aga mitte.

Saagid karpad on minu arust palju peenemad, kui tsikli omad. Näiteks kui sae karpa on korralikult umbe läinud, läheb see reeglina vahetusse, kuna puhtaks saamine sisuliselt võimatu. Väliseltki on sae karpa suurus kuskil 2-3cm küljepikkusega kuubik, aga 2-t bents, kui on kasutatud tootja poolt nõutava kvaliteeditasemega õli, on ette nähtud sealt läbi minema. Kui on tahtmine 2-t bentsu kasutada ja kardad, et ummistab ära, siis sega 2-t saeõliga.

Viimati muutis pühak, 06 Aug 2014, 09:22, muudetud 1 kord kokku.
"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7383
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1974 korda
Tänatud: 568 korda

Re: Segubensiini kasutamine 4 taktilise mootoris.

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Ma olen seda segu bensa aastaid kasutanud kahes erinevas murutraktoris,sest ei viitsi pidevalt jälgida,mis küte millises kankus on.Trimmer,saag,muruniitja ja murutraktor saavad kõik ühte ja sama ning pole midagi juhtunud.Ise kasutan Statoili sünt 2T õli.Korra olen ka tsiklisse valanud 15l ja töötas ka.Mõtlesin,et äkki hakkab suitsema ,aga absoluutselt mingit suitsu polnud.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

teerull
Postitusi: 48
Liitunud: 22 Mär 2014, 14:29
Tsikkel: Dycer

Re: Segubensiini kasutamine 4 taktilise mootoris.

Lugemata postitus Postitas teerull »

Ma keeran korgitäie ōli iga paagitäie sisse ja loom veab kui kurat,soovitan.

Kasutaja avatar

Bandit
Mode
Postitusi: 942
Liitunud: 13 Juul 2011, 17:27
Tsikkel: SV1000s // TigerXRx
Asukoht: TLN
Tänanud: 25 korda
Tänatud: 24 korda

Re: Segubensiini kasutamine 4 taktilise mootoris.

Lugemata postitus Postitas Bandit »

kas see bensiin+õli tihendeid ära ei söö? kui ettenähtud on ainult bensiin. pole küll keemik aga minuarust on see kooslus oluliselt happelisem.
mul on kogemus kus sai ühte vollat kasutatud ainult bensiiniga, oli kõik korras, aga nii kui voolik sai tunda õliga kooslust, murenes volla selle peale suhteliselt kiiresti.

Oman parempoolse lenksuga mootorratast.
O: Sinu katkise ratta. PSi.
Kasutaja avatar

Bandit
Mode
Postitusi: 942
Liitunud: 13 Juul 2011, 17:27
Tsikkel: SV1000s // TigerXRx
Asukoht: TLN
Tänanud: 25 korda
Tänatud: 24 korda

Re: Segubensiini kasutamine 4 taktilise mootoris.

Lugemata postitus Postitas Bandit »

XL1000 kirjutas:

Ma olen seda segu bensa aastaid kasutanud kahes erinevas murutraktoris,sest ei viitsi pidevalt jälgida,mis küte millises kankus on.Trimmer,saag,muruniitja ja murutraktor saavad kõik ühte ja sama ning pole midagi juhtunud.Ise kasutan Statoili sünt 2T õli.Korra olen ka tsiklisse valanud 15l ja töötas ka.Mõtlesin,et äkki hakkab suitsema ,aga absoluutselt mingit suitsu polnud.

uued õlid muide on nii tugeva eurostandardiga, et need enam ei suitse.

Oman parempoolse lenksuga mootorratast.
O: Sinu katkise ratta. PSi.
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7406
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1093 korda
Tänatud: 1098 korda
Kontakt:

Re: Segubensiini kasutamine 4 taktilise mootoris.

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

jbob kirjutas:

kas see bensiin+õli tihendeid ära ei söö? kui ettenähtud on ainult bensiin. pole küll keemik aga minuarust on see kooslus oluliselt happelisem.

Värkse õli ei saa kuidagi happeline olla. Õli muutub happeliseks alles tööprotsessi käigus.

🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”