Segubensiini kasutamine 4 taktilise mootoris.
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Segubensiini kasutamine 4 taktilise mootoris.
Tekkis siis küsimus, kas tohib kasutada 4 takti mootoris 2 taktilise seguõliga bensiini? Karburaatoriga mootor. Lihtsalt huvi pärast uurin.
-
- Postitusi: 302
- Liitunud: 15 Mär 2007, 23:07
- Tsikkel: F650
- Asukoht: Laagri
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 6 korda
-
- Postitusi: 269
- Liitunud: 04 Aug 2012, 11:23
- Tsikkel: Keeway TX 50 supermoto
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Segubensiini kasutamine 4 taktilise mootoris.
Ei tee kül paha natuke seda segu panna..
Re: Segubensiini kasutamine 4 taktilise mootoris.
Olen kuulnud, et 4 taktilise karburaator ummistub segubensiini kasutades. Ilmselt mõeldi selle all seda suurt nõela mis on manseti küljes. Oskab keegi midagi selle kohta rääkida?
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2653
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 191 korda
- Tänatud: 395 korda
Re: Segubensiini kasutamine 4 taktilise mootoris.
110kw kirjutas:Olen kuulnud, et 4 taktilise karburaator ummistub segubensiini kasutades. Ilmselt mõeldi selle all seda suurt nõela mis on manseti küljes. Oskab keegi midagi selle kohta rääkida?
Ei ummistu seal midagi, kui sul segu ei ole just 1:3-le tehtud
-
- Postitusi: 1825
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 221 korda
- Tänatud: 90 korda
Re: Segubensiini kasutamine 4 taktilise mootoris.
Puusalt tulistades väidan, et igasugu ummistumised tulenevad õlist, mida kasutad. Näiteks saebentsu segan saepoodides müüdava Husqvarna õliga, sest kehvema õliga on ummistumise oht liiga suur. Ligi 50 aastat vanale päramootorile läks kõige odavam Addinoli 2-t mineraalõli, mida mulle otse tonnisest tünnist kanistrisse lasti. Sinna polnud majanduslikus mõttes otstarbekas kallimat panna, see mootor oleks vist autooli segu ka läbi majandanud, ainult hais oleks praegusest veelgi hullem olnud. Isegi, kui oled teinud haigelt rikka segubentsu, mis enam karpast läbi ei mahu, siis 2-t õlid lahustuvad bensiinis ja seega puhas bents teeb omale varsti õlist tee läbi. Mehaanilisest sodist või mootoriõlist aga mitte.
Saagid karpad on minu arust palju peenemad, kui tsikli omad. Näiteks kui sae karpa on korralikult umbe läinud, läheb see reeglina vahetusse, kuna puhtaks saamine sisuliselt võimatu. Väliseltki on sae karpa suurus kuskil 2-3cm küljepikkusega kuubik, aga 2-t bents, kui on kasutatud tootja poolt nõutava kvaliteeditasemega õli, on ette nähtud sealt läbi minema. Kui on tahtmine 2-t bentsu kasutada ja kardad, et ummistab ära, siis sega 2-t saeõliga.
siis väärib see ka väärkasutamist!"
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Segubensiini kasutamine 4 taktilise mootoris.
Ma olen seda segu bensa aastaid kasutanud kahes erinevas murutraktoris,sest ei viitsi pidevalt jälgida,mis küte millises kankus on.Trimmer,saag,muruniitja ja murutraktor saavad kõik ühte ja sama ning pole midagi juhtunud.Ise kasutan Statoili sünt 2T õli.Korra olen ka tsiklisse valanud 15l ja töötas ka.Mõtlesin,et äkki hakkab suitsema ,aga absoluutselt mingit suitsu polnud.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Re: Segubensiini kasutamine 4 taktilise mootoris.
Ma keeran korgitäie ōli iga paagitäie sisse ja loom veab kui kurat,soovitan.
-
- Mode
- Postitusi: 942
- Liitunud: 13 Juul 2011, 17:27
- Tsikkel: SV1000s // TigerXRx
- Asukoht: TLN
- Tänanud: 25 korda
- Tänatud: 24 korda
Re: Segubensiini kasutamine 4 taktilise mootoris.
kas see bensiin+õli tihendeid ära ei söö? kui ettenähtud on ainult bensiin. pole küll keemik aga minuarust on see kooslus oluliselt happelisem.
mul on kogemus kus sai ühte vollat kasutatud ainult bensiiniga, oli kõik korras, aga nii kui voolik sai tunda õliga kooslust, murenes volla selle peale suhteliselt kiiresti.
O: Sinu katkise ratta. PSi.
-
- Mode
- Postitusi: 942
- Liitunud: 13 Juul 2011, 17:27
- Tsikkel: SV1000s // TigerXRx
- Asukoht: TLN
- Tänanud: 25 korda
- Tänatud: 24 korda
Re: Segubensiini kasutamine 4 taktilise mootoris.
XL1000 kirjutas:Ma olen seda segu bensa aastaid kasutanud kahes erinevas murutraktoris,sest ei viitsi pidevalt jälgida,mis küte millises kankus on.Trimmer,saag,muruniitja ja murutraktor saavad kõik ühte ja sama ning pole midagi juhtunud.Ise kasutan Statoili sünt 2T õli.Korra olen ka tsiklisse valanud 15l ja töötas ka.Mõtlesin,et äkki hakkab suitsema ,aga absoluutselt mingit suitsu polnud.
uued õlid muide on nii tugeva eurostandardiga, et need enam ei suitse.
O: Sinu katkise ratta. PSi.
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: Segubensiini kasutamine 4 taktilise mootoris.
jbob kirjutas:kas see bensiin+õli tihendeid ära ei söö? kui ettenähtud on ainult bensiin. pole küll keemik aga minuarust on see kooslus oluliselt happelisem.
Värkse õli ei saa kuidagi happeline olla. Õli muutub happeliseks alles tööprotsessi käigus.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.