kahe rattaga druzba.
-
- Postitusi: 340
- Liitunud: 11 Juun 2014, 10:05
- Tsikkel: dr800, fjr1300p
- Asukoht: tallinn-riia-tartu-põlva
- Tänanud: 99 korda
- Tänatud: 47 korda
- Kontakt:
Re: kahe rattaga druzba.
kiirus üleval oli siis polnud väga viga, automaat sidur päästis palju. eesmise keti hammasrattaks oli võrri või mingi vene raua oma 7 või 8 hambaga enam täpselt ei mäleta . kogu see lollus-aretis sündis ühel saunapeol enda vanaraua hunnikut silmates, aga ega vist teist korda enam ei hakkaks ehitama
, kes soovis druzba mootorit panna võrri raamile siis piilusin korra pööningul enda võrre ning druzbat ja ural 2. Gauja vahele ei pane kumbagi mootorit ilma raami oluliselt lõikumatta, ning riga 5 vahele annaks hea tahtmise korral panna druzba, ural-i jaoks pead juba kõvasti raami lammutama
eksarmukesed: thunderace, er6n, k1200rs, gsxf600, fjr1300(gen2), r6, fz6, dr650, vtr1000, f650gs, vfr800, fjr1300(gen1), fzs600, fjr1300p(gen1), ducu scrambler, f650gs Dakar, rs125, sv1000
hetkel südant soojendamas: dr800, fjr1300p(gen3)
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.